Strona 1 z 1
[A6 C5] SWAP z 1.8 na 1.8T
: 25 mar 2016, 09:38
autor: Mati_NSZ
Witam wszystkich.Jak w temacie jaki byłby koszt takiego zabiegu??Co bym potrzebował do tej operacji???A może wystarczyła by sama głowica ECU i jakieś inne graty??Proszę o pomoc i wyrozumiałość??Kupiłem 1.8 bo była tania mimo iż z niemca ale moc jest licha.
: 25 mar 2016, 20:41
autor: 130TDI
Wg mnie koszt takiej zabawy nieopłacalny.
Do wymiany cały silnik wraz z osprzętem czyli układ wtryskowy, turbo wraz z dolotem i ic, ecu i pewnie masę innych rzeczy.
Lepiej sprzedać i kupić coś mocniejszego.
: 25 mar 2016, 21:59
autor: Mazdomania
130TDI pisze:Wg mnie koszt takiej zabawy nieopłacalny.
Do wymiany cały silnik wraz z osprzętem czyli układ wtryskowy, turbo wraz z dolotem i ic, ecu i pewnie masę innych rzeczy.
Lepiej sprzedać i kupić coś mocniejszego.
Jestem dokładnie tego samego zdania.
: 25 mar 2016, 23:28
autor: Jarek-LT
Chcesz się bawić to oczywiście możesz ale po twoich pytaniach można domiewać, że pojęcia zielonego nie masz.
W takiej sytuacji najprostszym sposobem i najtańszym bedzie swap 2.8- 193koniki.
Silnik na swapa wyłapiesz za 2,5 koła, żadnych turbin i ic itp. a moc bliska 1.8t.
Kupując używkę jakiś remoncik potrzebny żeby szrota nie wrzucić do auta.Gdy do tego dojdą remonty turbin i osprzętu - podzielę zdanie poprzedników.

: 26 mar 2016, 08:49
autor: Mati_NSZ
No cóż dziękuję za odpowiedź.Pośpieszyłem się troszkę z zakupem ponieważ nic ładnego nie mogłem znaleźć.Autko się turla i w sumie musi mi to teraz wystarczyć bo niestety koszta jakichkolwiek modyfikacji spore.Chyba że w dalszej przyszłości

Pozdrawiam wszystkich.
: 27 mar 2016, 21:24
autor: dawid018
a ja jestem zdania ze jak się ma naprawdę dobrą bazę to czemu nie.kupić passata b5 czy a4 b5 anglika z 1,8 t to koszt ok 3,000-4,500zł z czego po sprzedaniu tego co zostanie część się zwraca.swap z w/w aut jest praktycznie P&P.ale jak pisałem warunkiem jest naprawde dobry stan auta które masz i wiesz ze cięzko będzie lepsze kupić
: 01 kwie 2016, 16:17
autor: Mati_NSZ
A jakbym chciał np. wrzucić 2 litrową jednostkę z a6 które wychodziły po 2001 roku??Wtedy co by było potrzebne??Silnik i ECU czy coś więcej??Nie zależy mi na koniach tylko na poprawię momentu obrotowego.Pozdrawiam

Oczywiście niestety sprzedaż tego i kupno nie wchodzi już w grę

: 01 kwie 2016, 16:33
autor: Ziomek
Najlepiej to kupić tak jak pisze dawid018, angol i przekładka. Jeśli masz kogoś kto Ci pomoże to ogarnąć to w sumie nie koniecznie możesz być dużo stratny.
: 02 kwie 2016, 09:16
autor: 130TDI
Mati_NSZ pisze:A jakbym chciał np. wrzucić 2 litrową jednostkę z a6 które wychodziły po 2001 roku??Wtedy co by było potrzebne??Silnik i ECU czy coś więcej??Nie zależy mi na koniach tylko na poprawię momentu obrotowego.Pozdrawiam

Oczywiście niestety sprzedaż tego i kupno nie wchodzi już w grę

Zamienił stryjek siekierkę na kijek
I co Ci da ten 2 litrowy? Taki sam muł jak Twój a do tego olejarz...
: 05 kwie 2016, 21:31
autor: krzysiekml
angol i przekładka na 1.8t aeb lub alj w tym przypadku
o 2.8 zapomnij,żadna rewelacja
żadnych turbin ?

panie Jarek-LT bo co im dolega?
: 08 kwie 2016, 18:59
autor: Jarek-LT
żadnych turbin ?

panie Jarek-LT bo co im dolega?
Im nic ale kolega chyba mało się zna a tu jeszcze turbo???
(cytat)
Witam wszystkich.Jak w temacie jaki byłby koszt takiego zabiegu??Co bym potrzebował do tej operacji???A może wystarczyła by sama głowica ECU i jakieś inne graty??Proszę o pomoc i wyrozumiałość??
Jarek-LT
