[A6 C5] [A6 c5] 2.7 BiTurbo - tuning na 400-450km - koszta
: 24 lut 2016, 09:35
Witam wszystkich,
Rozważam zakup audi a6 c5 2.7 - silnik może być w średniej kondycji - i tak planuję podnieść moc. Chciałbym się zorientować jak wykonać pewne rzeczy.
Potrzebuję schematów jak wykonać pewne podzespoły - część rzeczy mogę zrobić samodzielnie w pracy i to za darmo. Mam dostęp do lasera, tokarek, frezarek, giętarek itp. więc praktycznie wszytko co potrzeba.
Korzystając z pewnego forum przeglądam co będzie potrzebne:
- zmiana programu - wiadomo.
- głowice od silnika 2,8 30V - jaki koszt głowic w dobrym stanie?
- większe turbo 2 x K04 z RS4 lub RS6, inlet pipe rury - kupię turbo, reszta we własnym zakresie
- zmiana trójnika gumowego przepustnicy - gdzie go kupić?
- zmiana wydechu - macie jakiś schemat jak poprawnie wykonać przelotowy tłumik? 2.5 cala czy 3cale? Czy wykonać jak oryginalny tylko że przelotowy?
- wkład K&N - do kupienia
- Intercooler z RS4 lub duży centralny - mam od Iveco Daily 2.8 - wystarczy?
- wtryski 6 x 440cc - kupię
- zmiana pompy paliwa na wiekszą - zakupię
- map sensor - w jakim celu?
- rozwiercany kolektor ssący (lub z RS4) - wykonam z nierdzewki od podstaw.
- ewent. układ dolotowy z RS4 (przepustnica, rura ssąca, przepływka, obudowa filtra) - myślę, że większość mogę samemu ale czy warto?
- podkładki dystansujące pod kolektor ssący
- sprzęgło od RS4 - trzeba kupić, jaki orientacyjny koszt?
- wskaznik doładowania turbo + EGT - wiadomo, trzeba kupić
- zmiana DV Bypass na inne lepsze - czyli co to dokładnie jest?
- chłodnica oleju - wiadomo
- ewent. większe kolektory wydechowe - samemu dorobię
- zmiana HAMULCÓW OBOWIĄZKOWA ! ! ! - dokupię(np. od S8), mocowanie itp na dorobię laserze
Teraz pytania:
- Czy w 20.000 się zmieszczę przy takim założeniu, że sporo rzeczy mam za darmo i samodzielnie wykonam?
- Czy skrzynia biegów i napęd wytrzyma moce rzędu 400km?
Pozdrawiam i liczę na odpowiedzi
Rozważam zakup audi a6 c5 2.7 - silnik może być w średniej kondycji - i tak planuję podnieść moc. Chciałbym się zorientować jak wykonać pewne rzeczy.
Potrzebuję schematów jak wykonać pewne podzespoły - część rzeczy mogę zrobić samodzielnie w pracy i to za darmo. Mam dostęp do lasera, tokarek, frezarek, giętarek itp. więc praktycznie wszytko co potrzeba.
Korzystając z pewnego forum przeglądam co będzie potrzebne:
- zmiana programu - wiadomo.
- głowice od silnika 2,8 30V - jaki koszt głowic w dobrym stanie?
- większe turbo 2 x K04 z RS4 lub RS6, inlet pipe rury - kupię turbo, reszta we własnym zakresie
- zmiana trójnika gumowego przepustnicy - gdzie go kupić?
- zmiana wydechu - macie jakiś schemat jak poprawnie wykonać przelotowy tłumik? 2.5 cala czy 3cale? Czy wykonać jak oryginalny tylko że przelotowy?
- wkład K&N - do kupienia
- Intercooler z RS4 lub duży centralny - mam od Iveco Daily 2.8 - wystarczy?
- wtryski 6 x 440cc - kupię
- zmiana pompy paliwa na wiekszą - zakupię
- map sensor - w jakim celu?
- rozwiercany kolektor ssący (lub z RS4) - wykonam z nierdzewki od podstaw.
- ewent. układ dolotowy z RS4 (przepustnica, rura ssąca, przepływka, obudowa filtra) - myślę, że większość mogę samemu ale czy warto?
- podkładki dystansujące pod kolektor ssący
- sprzęgło od RS4 - trzeba kupić, jaki orientacyjny koszt?
- wskaznik doładowania turbo + EGT - wiadomo, trzeba kupić
- zmiana DV Bypass na inne lepsze - czyli co to dokładnie jest?
- chłodnica oleju - wiadomo
- ewent. większe kolektory wydechowe - samemu dorobię
- zmiana HAMULCÓW OBOWIĄZKOWA ! ! ! - dokupię(np. od S8), mocowanie itp na dorobię laserze
Teraz pytania:
- Czy w 20.000 się zmieszczę przy takim założeniu, że sporo rzeczy mam za darmo i samodzielnie wykonam?
- Czy skrzynia biegów i napęd wytrzyma moce rzędu 400km?
Pozdrawiam i liczę na odpowiedzi