Strona 1 z 2

[A6 C5 TDI] jest sens to chipować

: 11 sty 2016, 20:50
autor: lukers4000
brakuje mi troche mocy... jest sens cos robić z ta moja profilową a6 ? co polecacie, odradzacie ?

: 11 sty 2016, 21:08
autor: yaszczur
Sam powinieneś wiedzieć, bo wiesz w jakim stanie masz auto.
Jeśli na VAGu czysto, motor zdrowy, sprzęgło i dwumasa również, to nie ma przeciwwskazań. Koszt u ogarniętego tunera około 1500zł.

: 24 sty 2016, 22:17
autor: lukers4000
niby wszystko jest ok :) gosciu ktory zna sie na rzeczy oferuje mi chipa za 500 pln...

: 27 sty 2016, 10:22
autor: yaszczur
lukers4000 pisze:gosciu ktory zna sie na rzeczy oferuje mi chipa za 500 pln...
Z hamownią?

: 27 sty 2016, 19:40
autor: lukers4000
a nie no gdzie...

: 27 sty 2016, 19:52
autor: Gość.
Tacy mniejsi specjaliści co znaja temat potrafia zrobic to za kilka stówek i o ile zdrowy motor to przyrost mocy bedzie przewidywalny do wyliczenia w programie. Znam dwóch takich co hamowni nie maja a robia dobrze. Więc da się ale nie kazdy madry potrafi. Wielu robi takie chipy że sie potem wszystko sypie i diesel pali jak V8 z lat 70tych.

: 28 sty 2016, 16:08
autor: phpbb3 forum A6
w większości wgrywają bezpieczne dla silnika gotowce, ale jeśli jest coś nie tak z motorem czy osprzętem to zaczyna się sypać. jeśli już koniecznie robić coś takiego to zlogować porządnie auto i dać do oceny komuś kto się w tym dobrze orientuje, po logach wyjdzie to i owo

: 29 sty 2016, 12:21
autor: czarnykurczak
A nie lepiej zrobić swap na pewniejsze 1,9tdi i ten silnik kręcić?

: 29 sty 2016, 21:30
autor: lukers4000
no własnie jakos nie mam przekonania do 1.9, v6 ma ten swoj specyficzny dziek :d tym bardziej ze ostatnio zrobiłem rozrząd uszczelnienia , fakt ma najechane 400 tys ale chodzi idealnie :) w nastepnym tygodniu odstawiam kolesiowi, ma wgl zobaczyc co sie da zrobić z tym, bo twierdzi ze nie kazdego da sie skrecic i ze w nie ktorych przypadkach sie to nie opłaca...

: 04 lut 2016, 09:30
autor: Audi A6 Polska
czarnykurczak pisze:A nie lepiej zrobić swap na pewniejsze 1,9tdi
Nie.
2.5 to 2.5 i do tego V6 a nie rzędówka. To dwa inne silniki gdzie 2.5 jeździ sie o niebo lepiej niż 1,9.
Po wymianie hydrauliki tych po lifcie czy nawet przed spokojnie pojeżdżą jakiś czas. Nawet jak sie cos posypie co się zdarza to mozna wybaczyc to tej jednostce. Pisze o motorach z jeszcze normalnym przebiegiem a nie wyeksploatowanych jednostkach.

: 01 mar 2016, 13:53
autor: fox.84
kolego lukers4000 mialem taki sam silnik w passacie 4moton i powiem szczerze po chipie bylo troche czuc ze lepiej jedzie ale nic specjalnego no ale jak wgrywalem mape do 1,9tdi 130km to po prostu bylo czuc max przyrost mocy no ale co v6 to v6
a z kolei w silniku 2,5 180km oska 04r to juz duzo duzo lepiej byl odczuwalny ten programik - powiem szczerze ze jak bym mial dac 1500 z hamownia za to zeby wiedziec ze mam 183km a nie jak za 500 co kazdy ci powie ze masz okolo 180 (z reguły ten sam program wszyscy wgrywaja - gotowce ) to szkoda przeplacac no ale prawda jest ze jak masz slabo kondycje silnika lub cos jest nie tak to na hamowaniu ci wyjdzie - twoj wybor

: 11 mar 2016, 15:51
autor: Borek123
Warto, ja w swoim AKN mam głowice z BDH, kilka innych modyfikacji i wypluł 231KM i 505NM.
Obrazek

: 11 mar 2016, 18:38
autor: Ziomek
@up, kilka innych modyfikacji tzn co? Wtryski, turbo, pompa, IC, wydech? Wynik jak na 2.5tdi, bardzo zacny, jak to jedzie w SPAM do serii?

: 11 mar 2016, 19:01
autor: Borek123
Wtryski, turbo hybryda, pompa seria dwutloczkowa z AKN, wydech 2,5 cala rozchodzący sie na 2x2,25, FMIC i map sensor ARL. Będę zmieniał turbine na całą GTB2260vk i głowicę pompy na AKE 3-tłoczkową i atakował 300km. Tu wynik taki, bo postanowiliśmy nie dmuchać więcej w to turbo, bo już dziwnie sie zachowywało.

: 12 mar 2016, 00:39
autor: Gość.
Ale wykresik ładniutki :)