Strona 1 z 2

Kolejne auto do przeróbek 1.8T AWT

: 19 paź 2015, 21:54
autor: eldozet
Witam Panowie i Panie!

Po dłuższym czasie szukania znalazłem! Zdrowe 1.8T 2002 rok Quattro.

Po ostatnim aucie w którym jest DP wtryski Saab 2.3T Turbo K03s i programik na jakies 210KM i 310Nm przyszedł czas na auto które nie mieli kołami z miejscu :)

Moje pytanie brzmi:

Jakie rozsądne graty do mocy gdzie silnik nie potrzebuje kutych tłoków itp.itd.

Chce zmienić turbo, IC na FMIC wtryski, dolot, wydech,

Koszty?

Wiadomo że można zainwestować 20klocków a można to zrobić wkładając 7.

Ja szukam rozwiazania ala SKODA OCTAVIA Z SALONU czyli najlepszy stosunek ceny do jakości ;)

Celuje w moc bezpieczną tylko dla silnika (wymiana dmumasy też wchodzi w grę)

Pomożecie?:)

: 20 paź 2015, 06:56
autor: Berez1991
No to co... Na początek najlepiej wszystko zakupić i poskładać zaraz przed programem. DP standard do tego TiP metalowy, turbo najtaniej hybryda i nielepiej robic to i tunera u którego bedziesz robił program. Fmic to jak wszystkie opinie mówią chinol. Dobrze sie spisuje i dobra cena. Jest na forum jak jeden z kolegów opisuje co i jak co do Fmic. Zreszta jest sporo tematów A temat modyfikacji 1.8t

: 20 paź 2015, 18:27
autor: eldozet
Ok dzięki za odpowiedź.

Jeśli chodzi o turbinę mam teraz k03-029 i myślę o k04 lub o serii GT

Zależy mi na tym żeby nie byo wielkiej rzeźby a wydaje mi się że garrett nie ma chłodzenia wodą tylko samym olejem czyli inaczej niż k03 k03s i k04

Poszukuję też dolotu z nierdzewki.

Wtryski raczej to nie problem jest dużo alternatyw tak jak downpipe.

Co z kolektorami? i gdzie zamówić kit fmic?

PS: Szukam kogoś w okolicach Warszawy kto to wystroi. Ostatnio auto robiłem u Gregora z czego jestem mega zadowolony ale jechać do Jasła 400km trochę daleko :) No chyba że nie będzie alternatywy i wolalbym żeby ten tuner nie wysyłał map koledze z zagranicy tylko robił na miejscu tak jak Gregor.

AUTO MA JEŻDZIĆ GŁÓWNIE PO MIEŚCIE więc dobrze aby turbo wstawało wcześnie.





Pozdrawiam

: 20 paź 2015, 21:32
autor: 130TDI
W lokalizacji masz Lublin, to moze Prochip z Nałęczowa? Bylem tam ze swoim bylym C5 i mogę polecić.

: 20 paź 2015, 22:24
autor: Piotr_T
Ja jeszcze mogę polecić ProTurbo w Stoku La kim koło Siedlec. Z tego co wiem to chłopaki dobrze ogarniaja takie tematy, tylko z terminami u nich ciężko.

: 20 paź 2015, 23:15
autor: KamilSiedlce
No i zostawisz w ProTurbo worek pieniędzy.

[ Dodano: 2015-10-20, 23:15 ]
Pisz na priv to ci coś podpowiem.

: 21 paź 2015, 21:58
autor: eldozet
Dziękuje za odpowiedzi najprawdopodobniej zdecyduje się na:

K04
TIP sztywny
Downpipe
wtryski BEX
kolektor wydechowy baran

Jak z k04 nie ma raczej problemu tak z downpipe pod k04 jest i sztywnym dolotem też

Macie może jakies namiary na kogoś kto ma takie fanty? :)

Pozdrawiam

: 22 paź 2015, 10:53
autor: Łukasz13
K04 skąd? oryginał? cena raczej zaporowa chyba że chodzi o chińską k04 za 1000 zł. Szedłbym raczej w mocną hybryde z k03, wtryski z bexa raczej do tego nie wystarczą. Z kolektorem wydechowym bym się zastanowił, lepiej dołożyć do lepszego fimica i odpowiedniej srednicy rur.

: 22 paź 2015, 11:23
autor: KamilSiedlce
Chyba ze chceszbmocniej. Tylko to od aeb i nie wiem czy flansza kolektora jest takasama.
turbina td04hl-16t od volvo ma wbudowany zawor dv
kolektor do 1.8t do tego turbo ze stali kotlowej
down pipe 3 cale
prawie do połowy auta
metalowy tip
stozek
silikony
Przeplywka

: 22 paź 2015, 16:49
autor: eldozet
k04 po regeneracji już dziś do odebrania teraz potrzebuje DP pod te szpilki i kolektor.

Ktoś coś?

[ Dodano: 2015-10-22, 16:49 ]
Obrazek


Szukam Szukam i nie ma.

Ma ktoś dojdzie do Downpipe pod takie mocowanie?

Pozdrawiam

: 22 paź 2015, 18:09
autor: Ziomek
Jazda po mieście i k04? Lepiej moim zdaniem jakąś hybrydę na bazie k03(s).
Co do mocowania to w jak masz znajomości to ktoś z CNC Ci flansz wytnie a Gregor z tego co się orientuje spawa różne rzeczy więc taki DP też by Ci pewnie stworzył. Więc jak będziesz miał wszystkie klocki to może warto do niego się pofatygować?

: 23 paź 2015, 00:26
autor: KamilSiedlce
Z tego co pamiętam takie flansze są u Sida .

: 23 paź 2015, 19:52
autor: eldozet
Rozmawiałem z Gregorem i najpierw muszę zrobić coś z gazem bo jakaś mądra głowa założyła do tego gaz BRC <sciana>

Turbo też polecił bardziej k03 i jakas hybrydke z tego zrobić

Moje kolejne pytanie czy ktoś ma na forum c5 1.8T z instalacją BRC?

Wczoraj zalałem mu setki z szela i na benzynie jest miło a gaz porażka jakbym 1.4 jechał

: 23 paź 2015, 21:22
autor: Ziomek
BRC pewnie najlepiej będzie wyrzucić i wsadzić techa na jakiś fajnych gratach. Do Sida z Jasła też nie jest daleko a po drodze są spece od LPG:D

: 03 gru 2015, 20:58
autor: Krzysiek93ZS
Co do wtryskiwaczy to z bexa będą raczej za małe i może zapętlać.

Może lepiej za 2.0T Saaba

BOSCH 0280150431

Wydajność wtrysków:

359cc/min przy 3,0 bar

Ew z Saaba 2,3T

0280156023 o wydajności 360-380cc przy 3,0 bar

Tutaj inne możliwości:
320cc - 240HP - ( Bosch 0280156061 )
380cc - 280HP - ( Bosch 0280156063 )
440cc - 350HP - ( Bosch 0280155968 )

Wartości podane są przy ciśnieniu 3 barów ale do takich mocy nie ma co zmieniać się w zmiane regulatora na 4 barowy, który umożliwiłby też podniesienie wydajności wtryskiwaczy ( ale to raczej zabieg na większe moce)