[A6 C6 TDI] Ocencie ten wykres BMK
: 09 wrz 2015, 20:47
				
				Witam 
chciałbym abyscie ocenili mój wykres po zrobionym programie. Autko zachowuje sie o niebo lepiej lecz słabo zbiera sie z dołu, druga sprawa to ze jechałem sobie ostatnio do niemiec i chciałem sprawdzić ile wyciągnie po programnie. temperatura na dworze ok 24st C cisne w dwie osoby i bagażnik ful dochodzi do 250km, nagle jakis gosc zajeżdza mi droge wiec wychamowuje gdzies do 100km/h chce dac gazu a tu dwa biegi niżej i nic zero przyspieszenia po chwili zacheła mrygac kontrolka swiec żarowych. Na komputerze wyszły takie błedy
P3135 sterownik wirnika turbiny kolektora wylotowego niższego zderzaka nie osiągniety
17426 Intake Manifold Runner Control (IMRC) 2 Lower stop not reached
P0401 odwód kontroli recylkulacji spalin dolny limit przekroczony
19804 Actyvation turbochrger control unit bank1 brak sygnału/łącznosci
P0235 Czujnik(A) wspomagania turbospreżarki limit kontrolny nie osiągniety
Za wszelką pomoc i opinie bede bardzo wdzieczny
![Obrazek]()
dodam ze przeważnie latam do 220km/h i nic sie nie dzieje samochód zapiernicza jak zły
			chciałbym abyscie ocenili mój wykres po zrobionym programie. Autko zachowuje sie o niebo lepiej lecz słabo zbiera sie z dołu, druga sprawa to ze jechałem sobie ostatnio do niemiec i chciałem sprawdzić ile wyciągnie po programnie. temperatura na dworze ok 24st C cisne w dwie osoby i bagażnik ful dochodzi do 250km, nagle jakis gosc zajeżdza mi droge wiec wychamowuje gdzies do 100km/h chce dac gazu a tu dwa biegi niżej i nic zero przyspieszenia po chwili zacheła mrygac kontrolka swiec żarowych. Na komputerze wyszły takie błedy
P3135 sterownik wirnika turbiny kolektora wylotowego niższego zderzaka nie osiągniety
17426 Intake Manifold Runner Control (IMRC) 2 Lower stop not reached
P0401 odwód kontroli recylkulacji spalin dolny limit przekroczony
19804 Actyvation turbochrger control unit bank1 brak sygnału/łącznosci
P0235 Czujnik(A) wspomagania turbospreżarki limit kontrolny nie osiągniety
Za wszelką pomoc i opinie bede bardzo wdzieczny

dodam ze przeważnie latam do 220km/h i nic sie nie dzieje samochód zapiernicza jak zły
 Po co sprawdzałeś ile poleci? Ja Ci powiem. Poleci tyle samo co przed programem, no chyba, że życzyłeś sobie zdjąć ogranicznik, ale nie sądzę, bo dodatkowo byś za to zapłacił. Tak samo z EGR. Nie wyłączony i stąd być może jeden z błędów. Czy wszystkie te błędy pojawiły się przy tym zdarzeniu? Wróżenie z fusów trochę, ale wygląda na to, że silnik nieco się zagrzał i nastąpiło przerwanie w łączności z nastawnikiem turbiny (sprawdź wtyczkę). Kolektor i jego klapy też dały znać o sobie i tyle. Taka to przewaga dzięki technice. Zabić się można
   Po co sprawdzałeś ile poleci? Ja Ci powiem. Poleci tyle samo co przed programem, no chyba, że życzyłeś sobie zdjąć ogranicznik, ale nie sądzę, bo dodatkowo byś za to zapłacił. Tak samo z EGR. Nie wyłączony i stąd być może jeden z błędów. Czy wszystkie te błędy pojawiły się przy tym zdarzeniu? Wróżenie z fusów trochę, ale wygląda na to, że silnik nieco się zagrzał i nastąpiło przerwanie w łączności z nastawnikiem turbiny (sprawdź wtyczkę). Kolektor i jego klapy też dały znać o sobie i tyle. Taka to przewaga dzięki technice. Zabić się można   tylko te napinacze... bylem na komputerze i zostal tylko blad p3135
  tylko te napinacze... bylem na komputerze i zostal tylko blad p3135