Strona 1 z 1

[A6 C6 TDI] Ocencie ten wykres BMK

: 09 wrz 2015, 20:47
autor: grzesiek1990
Witam
chciałbym abyscie ocenili mój wykres po zrobionym programie. Autko zachowuje sie o niebo lepiej lecz słabo zbiera sie z dołu, druga sprawa to ze jechałem sobie ostatnio do niemiec i chciałem sprawdzić ile wyciągnie po programnie. temperatura na dworze ok 24st C cisne w dwie osoby i bagażnik ful dochodzi do 250km, nagle jakis gosc zajeżdza mi droge wiec wychamowuje gdzies do 100km/h chce dac gazu a tu dwa biegi niżej i nic zero przyspieszenia po chwili zacheła mrygac kontrolka swiec żarowych. Na komputerze wyszły takie błedy

P3135 sterownik wirnika turbiny kolektora wylotowego niższego zderzaka nie osiągniety

17426 Intake Manifold Runner Control (IMRC) 2 Lower stop not reached

P0401 odwód kontroli recylkulacji spalin dolny limit przekroczony

19804 Actyvation turbochrger control unit bank1 brak sygnału/łącznosci

P0235 Czujnik(A) wspomagania turbospreżarki limit kontrolny nie osiągniety

Za wszelką pomoc i opinie bede bardzo wdzieczny

Obrazek

dodam ze przeważnie latam do 220km/h i nic sie nie dzieje samochód zapiernicza jak zły

: 09 wrz 2015, 22:28
autor: Zbichu
Wykres ładny i jak na nim widać jest nieco słabiej na dole niż przed programem. Samochód na wykresie opisany jako 240 km, ale to po prostu czeski błąd sądzę. Końcówka wykresu pokazuje, że to BMK lub ASB. Myślę, że wykresik pod klienta trochę wyretuszowany. Taka mocna seria przy ponad 30 st. C :) Po co sprawdzałeś ile poleci? Ja Ci powiem. Poleci tyle samo co przed programem, no chyba, że życzyłeś sobie zdjąć ogranicznik, ale nie sądzę, bo dodatkowo byś za to zapłacił. Tak samo z EGR. Nie wyłączony i stąd być może jeden z błędów. Czy wszystkie te błędy pojawiły się przy tym zdarzeniu? Wróżenie z fusów trochę, ale wygląda na to, że silnik nieco się zagrzał i nastąpiło przerwanie w łączności z nastawnikiem turbiny (sprawdź wtyczkę). Kolektor i jego klapy też dały znać o sobie i tyle. Taka to przewaga dzięki technice. Zabić się można :)

: 10 wrz 2015, 09:53
autor: grzesiek1990
Silnik to bmk blad przy opisie😊 no fakt ogranicznika nie zdejmowalem oraz egr tez zostal. Nic takiego przed programem nie wystepowalo, zadnego trybu awaryjnego nie bylo. Blad jeden byl od prawego banka. Co masz na mysli ze wykresik wyretuszowany pod klijenta?

: 10 wrz 2015, 20:51
autor: Zbichu
grzesiek1990 pisze: Co masz na mysli ze wykresik wyretuszowany pod klijenta?
Magia cyfr. Wątpię, żeby jakikolwiek BMK pokazał ponadprogramową serię w temperaturze otoczenia przekraczającej 30 stopni C.

: 10 wrz 2015, 21:16
autor: grzesiek1990
Tuner powiedzial ze silnik igielkaaa. Mam nalatane 230k ori wiecmoim zdaniem norma gorzej by bylo jak by tej seri nie trzymal <stres> tylko te napinacze... bylem na komputerze i zostal tylko blad p3135
Co z tym zrobic? Mozliwe ze juz ten sterownik turbiny sie posypal? Autko jezdzi normalnie.

: 10 wrz 2015, 22:11
autor: Zbichu
p3135 tyczy się klapy kolektora. Możesz wyłączyć lub naprawić.

: 10 wrz 2015, 22:17
autor: grzesiek1990
Naprawie ale dopiero w grudniu jak do polski powroce
Dziekuje kolego za odpowiedz :)

: 05 paź 2015, 14:21
autor: PrzemcioC6
grzesiek1990, I na czym się skończyło? Wymiana sterownika turbiny?

: 05 paź 2015, 18:10
autor: grzesiek1990
Błąd zostal tylko od klapy. Samochod jezdzi pieknie chodz brak mocy wystwpowal dwa razy przy predkosciacj powyżej 250km/h. I Mysle ze byl spowodowany temperatura otoczenia