Strona 1 z 3
[A6 C6] Chiptuning CDYA 240KM
: 28 cze 2015, 18:29
autor: pablo44
Witam
na wstępie chciałbym się przywitać, gdyż jest to mój pierwszy "raz" na tym forum.
Od kilku miesięcy jestem szczęśliwym (jak na razie) posiadaczem audi A6 C6 avant. Przez ten okres już oswoiłem się z mocą mojego auta i od jakiegoś czasu myśle nad zwiększeniem mocy. Czytałem wiele postów na tym forum, ale...
No właśnie chciałbym prosić właścicieli aut z takim dokładnie silnikiem jak mój (CDYA 240 KM), którzy "podkręcili" swoje audiczki o podzielenie się informacjami na ten temat. Chodzi mi o to jakie można osiągnąć wyniki mocy i momentu w granicach rozsądku oczywiście. Głównie mam na myśli skrzynie tiptronic, ile Nm momentu będzie rozsądnym rozwiązaniem, żeby skrzynia nie rozsypała się po kilkunastu tys. kilometrów. Jednocześnie chciałbym zapytać kogo polecacie do wykonania takiego zabiegu, chodzi mi o "fachmana", który naprawdę zna się na rzeczy i ogarnia temat chiptuningu.
Pozdrawiam
: 29 cze 2015, 00:03
autor: marach8
Ja mam u siebie 285ps i 560nm jest super
robiłem w dr tuning ponad rok temu i wsio ok
jest jeszcze sportmile też kozak chłopaki znają się na zeczy
podstawa to zdrowe wtryski
: 29 cze 2015, 21:37
autor: pablo44
A jaki dystans już przejachałeś na tym sofcie i jak sprawuje ci się skrzynia?
: 30 cze 2015, 00:02
autor: marach8
Przejechałem kolo 35kk
skrzynia bez zarzutu zmienia biegi nie myśli nie przeciąga bez kitu jest super
każde następne auto bym tak potraktował

: 30 cze 2015, 23:51
autor: pablo44
Czy naprawdę nikt z szanownego grona forumowiczów nie "dłubał" silnika CDYA. Hm.... może brak odpowiedzi jest spowodowany właśnie rozpoczętymi wakacjami....

: 13 lip 2015, 22:32
autor: Shadow_956
Witam, również chętnie wysłucham odpowiedzi użytkowników ww auto po chiptuningu

Również przymierzam się do takiego zabiegu

pablo44 wymieniałeś olej w skrzyni ?
Pozdrawiam.
: 16 lip 2015, 10:44
autor: pablo44
Osobiście nie wymieniałem ale poprzedni właściciel przy przebiegu 161000 km rzekomo to zrobił. Miał na wszystko faktury jako potwierdzenie tego zabiegu więc mu zaufałem. Na razie skrzynia sprawuje się bez zarzutu więc mam nadzieję, że rzeczywiście olej był wymieniony.
: 04 sie 2015, 22:07
autor: mxzibi
U mnie 275PS i 570 Nm i jak na razie jeździ już ponad rok .
: 05 sie 2015, 11:15
autor: Ł-y-S-y
Panowie - 3.0 TDI ( bez roznicy w oznaczniu ) bardzo chetnie sie " poddaja " tuningowi
Co do chipa - porzadny tuner to podstawa
a po programie masz " nowy " samochod
ja praktycznie kazde swoje auto wirusuje

- mam nawet program w sprinterze wiec ..
: 06 sie 2015, 11:07
autor: Shadow_956
mxzibi pisze:U mnie 275PS i 570 Nm i jak na razie jeździ już ponad rok .
jest różnica ? to chyba nieduży przyrost, czym spowodowany ?
: 18 sie 2015, 12:53
autor: KOval81
Shadow_956 pisze:mxzibi pisze:U mnie 275PS i 570 Nm i jak na razie jeździ już ponad rok .
jest różnica ? to chyba nieduży przyrost, czym spowodowany ?
Ano niewielki, ale zapewne Właściciel chciał program bezpieczny dla skrzyni i motorowni - generalnie, z tego, co się widzi, samym softem można podciągnąć w okolice 290KM i prawie 600Nm.
Jeśli chcesz rzetelne informacje na temat dłubania CDYA, to zadzwoń do Patroxa z ECUproject z Wrocławia - chłopaki zjedli zęby na kolejnych wypustach 3.0tdi, więc na pewno zawiedziony nie będziesz

Ja ze swojej strony chłopaków mogę polecić - robiłem u nich swoją ex. A4B6 i jeśli zdecyduję się na C6, to na pewno u nich.
: 06 wrz 2015, 14:34
autor: Norbiak
Sporo zależy od kondycji wtrysków i turbiny. Świerzy CDYA da zrobić się na 300KM i około 580Nm. Tiptronic nie dyskutuje przy tego rodzaju przyrostach.
: 06 wrz 2015, 15:47
autor: P-U-M-A
Dołączę się do dyskusji.
Miałem A4 B8 3.0 TDI CCWA zrobione na 320KM w ECU PROJECT,
17 Września umówiony jestem na soft w moim C6 CDYA manual. Zobaczymy co wypluję.
: 09 wrz 2015, 15:44
autor: Shadow_956
Panowie a co z DPFem przy chipie ? zostawiacie ?
: 10 wrz 2015, 20:44
autor: Zbichu
Shadow_956 pisze:Panowie a co z DPFem przy chipie ? zostawiacie ?
Z dpf czy bez nie ma różnicy. W tym motorze nie uda się podać tyle paliwa, żeby turbina nie skompensowała do mieszanki stechiometrycznej i bezpiecznej dla dpf'a. Z CDYA więcej się nie wyciśnie niż z BMK czy ASB. Bez przeróbek tak właściwie to więcej można podać paliwa w starym BMK. Dużo więcej. Gorzej z powietrzem

CDYA często mają problemy z pompą wysokiego ciśnienia przy dużym wydatku. Moc może być wyższa ze względu na obroty, ale moment nie. Ogólnie w chiptuning fabrykach robi się je tak jak BMK i ASB.