Witam. Posiadam obecnie zamontowane wtryski boscha 0 280 155 825 (foto) i chcę się przerzucić na nieco większe i pytanie do Was, czy np. z TT podejdą bez przeróbek p&p do A6? Ktoś przerabiał taki temat? Jakieś inne sugestie?
Serdecznie dzięki za odp.
Pozdrawiam
: 31 maja 2015, 10:27
autor: MrcZk
Posiadam taki silnik i Niebawem koncze mody. W temacie o moim aucie masz dokladnie napisane jakie wlozylem wtryski p&p z saaba 2.3t skalibrowane na 360cc
: 31 maja 2015, 19:39
autor: Łukasz13
Pytanie do jakiej mocy chcesz te wtryski? bo jesli masz turbine k03 czy k03s to spokojnie 0280156061 320cc wystarczą.
: 02 cze 2015, 10:42
autor: Luker
Pany celuje w 200KM, turbo K03s, pozbyłem się kata i rozglądam powoli za ickiem
co do wtrysków MrcZk przed wymianą miałeś dłuższe i bez problemu p&p weszły krótsze? bo wizualnie się mega sie różnią..
: 03 cze 2015, 13:15
autor: MrcZk
Te co zakladalem do siebie podchodza p&p sa takich samych rozmiarow tylko nie maja tego "dziubka" ale to tak ma byc. Pasuja bez problemu i starcza spokojnie na 220koni. Skoro masz k03s i planujesz fmic to nie ma sensu zostawac przy mocy 200:) skoro mozna miec bespiecznie nieco wiecej
: 26 gru 2018, 12:46
autor: zarzyk
Widzę temat, którego szukałem, Jak wiesz MrcZk, wtryski mi jakoś dziwnie pstrykają. mam numer
06B 133 551 B i już wiem że potrzebna będzie korekta. Czy po zmianie wtrysków trzeba zmieniać regulator czy pompę lub samą listwę? Przyszłościowo pod 200koni ale będzie katalizator. Potem może drugi IC lub mój na większy jak coś się znajdzie. Te z saba nie trzeba jakoś nic przerabiać wiązki czy samych rurek?
Jak ma się wydajność i sprawność tych z saba do tych z BEX-a 06A906031BA i czy numer ten sam a różne auto to nie ma znaczenia?
: 30 gru 2018, 20:23
autor: Łukasz13
Czy wtryski z saaba czy z bexa nic nie trzeba przerabiać pasują p&p.