Strona 1 z 2
[A6 C5] 1.8T Remap
: 09 kwie 2015, 00:18
autor: eldozet
Witam
Doprowadziłem swoje 1.8T do kultury. Wszystko szczelne. Nowa przepływka itp. itd.
Szukam kogoś z Warszawy lub okolic kto podejmie się zrobienia korekt w mapie po programie.
Zależy mi na większym doładowaniu ponizej logi.
Auto ma downpipe.
Logi:
http://vaglog.pl/log_212345.html
: 09 kwie 2015, 08:19
autor: Łukasz13
Masz bardzo wysokie wysterowanie n75, reszta niby ok, zrób jeszcze 002+033, 003+031+020, 115+118.
: 09 kwie 2015, 11:13
autor: eldozet
Zaraz wyjadę i zrobię co oznacza wysoko wysterowany n75? Późno się otwiera?
: 09 kwie 2015, 18:47
autor: MrcZk
Doladowanie minimalnie ponizej 0.8 po przeplywach powietrza wychodzi na jakies 18x koni . Wtryski seria? Jaka turbina? Mozna zwiekszyc doladowanie jesli wtryski seria i reszta w dobrej formie mozna sie pokusic o dolaladowanie 0.9 chociaz sa ludzie którzy na zwyklej k03-015 lub 005 robia bara . NO i dosc wysoka temp w dolocie jak na to jaka temp teraz panuje. Moga ci podniesc doladowanie ale szybko sie znudzi bo duzo nie wskoczy jesli graty seria.
: 09 kwie 2015, 21:55
autor: eldozet
Dzięki za odpowiedź. Wtryski seria bo auto jeździ na gazie, turbina k03s niestety była teraz k03 po regeneracji bez luzów i gruszka tez od s została. Silnik po wymianie z angola jezdzil na automacie w niezłym stanie bez wycieków. Czy temperatura w dolocie moze wynikać z zaślepionego DV? Interesuje mnie podniesienie przy wyzszych obrotach turbo do 1 bara żeby koła z miejsca nie mieliły.
Czy N75 ma prawidłowe wartości?
W jaki sposób możesz podnieść doładowanie? Programem?
: 09 kwie 2015, 22:16
autor: Łukasz13
Czemu masz dv zaslepiony?
: 09 kwie 2015, 22:56
autor: eldozet
Tuner u którego robiłem program powiedział żeby zaślepić w celu podniesienia ciśnienia w układzie włożona jest sprężyna na 2 bary a DV jest metalowy.
LOGI z dzisiaj:
http://vaglog.pl/log_212486.html
http://vaglog.pl/log_212487.html
http://vaglog.pl/log_212488.html
: 09 kwie 2015, 23:15
autor: MrcZk
Jak to zaslepiony dv :shock: temperatura w dolocie wysoka bo seryjny icek jest w beznadziejnym miejscu. Ko3 nie utrzyma ci 1 bara w wysokich obrotach. Mozna ustawic na 1 bar przy np 3200 i aby do konca utrzymalo .0.6 . Skoro miales k03s to czemu jej nie regenerowales? po co jakies dziwne kombinacje z przekladaniem gruszki? Jakie graty od gazu?
: 09 kwie 2015, 23:21
autor: eldozet
No własnie chciałem ją zregenerować ale tam gdzie oddawałem starą odrazu dcostaje się inna zregenerowaną i dostałem k03 a gość od turbin po tym jak mu powiedziałem ze k03s ma wiecej łopatek to powiedział że to nie ma znaczenia bo srednica jest taka sama i ciśnienie to samo daje - więc wziałem taką jak dal.
Gaz nowe wtryski od wczoraj hana niebieska bo zielona miala już 70tys nalatane i już momentami niedomagala. Reduktor KME Gold
Jak to bzdura z DV to mogę go wyciągnać założyć miekka sprężynkę do 0.6 i do włożyć jak trzeba bo następna jest 1.0bara a ja mam ta do 2.0+ założoną
: 09 kwie 2015, 23:58
autor: Łukasz13
Powiem tak strasznie tam jest napaprane w tym aucie, tego tunera to bym chyba za ja.. powiesil, konieczny jest powrot do serii, pisze o programie jak i calym osprzecie typu dv i podlaczenie tego jak fabryka przykazala, cos jest z pompa paliwa prawdopodobnie do wymiany, takze najpierw seria ogarniecie tego po ludzku dopiero mozna myslec o zwiekszaniu mocy.
: 10 kwie 2015, 09:12
autor: MrcZk
Logowane bylo na gazie czy na benzynie? Doprowadz auto do stanu fabryka podlacz wszystko tak jak powinno byc i nie wydziwiaj.
Ps k03s ma mniej lopatek (4x2) a k03(6x2) natomiast ma wieksza strona goraca oraz zimna wiec jest roznica widac to golym okiem.
: 10 kwie 2015, 12:13
autor: eldozet
Ok więc ja mam turbinę z 8 łopatkami. Jeśli chodzi i zrobienie auta jak z fabryki to nie ma problemu. Wkładam sprężynkę do DV zakladam jak trzeba i już mamy wszystko jak powinno być poza katalizatorem który poszedł do śmietnika i jest downpipe. Jeśli chodzi o program ktory mam był robiony na hamowni przed wymianą silnika oraz turbiny i nie wiem czy to ma jakikolwiek wpływ na obecne osiagi.
Potrzebuje pomocy z autem dlatego zwracam się do Was bo niestety mechanik u którego naprawiam auto ma podejście "jeździ? Jeździ! to po chu. grzebać?"
Mogę wymienić pompę paliwa tylko na jakiej podstawie stwierdzić czy stara już nie daje rady? Niestety nie mam manometru żeby zmierzyć ciśnienie.
Wolałbym zrobić remap tego co mam bo kolejny raz płacić 2000 za program trochę słabo.
[ Dodano: 2015-04-10, 12:13 ]
PS. Jeśli chodzi o pompę paliwa po nocy na zimnym silniku muszę kręcić 2 razy żeby auto odpaliło więć może już niedomaga.
: 10 kwie 2015, 12:25
autor: MrcZk
Turbine zostaw wyreguluj u mechanika tylko gruche na 0.35 b dv podlacz jak fabryka. I zrob jeszcze raz logi na pb bo nie napisales na jakim paliwie byly one robione. najlepiej byloby wgrac seryjny program i wtedy zlogowac. A dop potem bawic sie w strojenie od nowa ze zwiekszaniem mocy. Jesli ma 8 lopatek to faktycznie k03s. W warszawie nie ma nikogo aby Ci zrobil normalny program? i pomogl w diagnostyce?
: 10 kwie 2015, 14:30
autor: eldozet
Logi były robione na PB 95 zaraz dobiorę się do DV i zrobię jak być powinno. Zastanawiam się jeszcze tylko nad tym ciśnieniem z pompy paliwa czy aby nie jest za małe. Pompa od nowości jest.
Jeśli chodzi o kogoś w okolicach Warszawy z takim autem albo pojęciem do tego 1.8T niestety nie spotkałem
Czy w przypadku założenia sprężyny do DV na 0.6 bara zawór nie będzie cały czas otwarty? Skoro doładowaniemam 0.7?
: 10 kwie 2015, 16:38
autor: metyoo
2000PLN za program do 1.8T? Co to za tjuner? W sportmile by ci taniej zrobili
