Strona 1 z 2

[A6 C6 TDI] chiptuning 2.7 tdi

: 14 lut 2015, 19:12
autor: b22
Obrazek
witam mam pytanie do was klubowicze.. jest to mozliwe ze po wirusie sprzegło bedzie sie slizgało bo jest za wysoki moment?? ocencie wykres

: 16 lut 2015, 21:50
autor: Brutus
moment jest poprowadzony w miarę, tzn nie ma koksu od niskich obrotów. Może miałeś już słabe sprzęgło, a mocniejszy program przyśpieszył jego zużycie

: 16 lut 2015, 23:22
autor: b22
Przed wirusem dwumasa juz sie odzywala szarpalo troche przy ruszaniu.

: 28 lut 2015, 19:41
autor: Zbichu
Po wykresie wygląda jakby następował overboost. Zobacz jak kiepsko wygląda wykres po tuningu w porównaniu z tym stock'owym. Zloguj grupę 11 vcds i zobacz jakie przeładowania następują... a najlepiej jedź do tunera z reklamacją.

: 01 mar 2015, 01:15
autor: b22
wlasnie te zalamania na wykresie to przez egr..

: 01 mar 2015, 16:43
autor: Zbichu
b22 pisze:wlasnie te zalamania na wykresie to przez egr..
Dlaczego nie chciałeś wyłączyć egr? Pewnie chcieli dodatkową kasę za zmianę kilkunastu liczb :) Nie sądzę, że to z winy egr. Zrób logi grupy 1, 3, 11.

: 01 mar 2015, 17:08
autor: b22
Wlasnie ze egr mi wylaczyli.. I kazali mi odlaczyc kostke

[ Dodano: 2015-03-01, 17:08 ]
Niedlugo bede mial wiecej czasu to podjade do znajomego na vcds. A sadzisz ze cos zle zrobili ??

: 01 mar 2015, 18:37
autor: Zbichu
b22 pisze:Wlasnie ze egr mi wylaczyli.. I kazali mi odlaczyc kostke
A to ciekawe z tą kostką.
b22 pisze:A sadzisz ze cos zle zrobili
A ty co sądzisz porównując wykres przed i po?

: 01 mar 2015, 18:48
autor: b22
No powiem ze jest mega roznica ;) autko super przyspiesza;) mam dwumase do wymiany a jak auto sie rozgrzeje to sprzeglo sie slizga tak przy 3tys obr jak mocniej przycisne.. Wiecie co moze byc przyczyna?

: 01 mar 2015, 19:03
autor: Zbichu
Piszesz o padniętej dwumasie oraz ślizgającym się sprzęgle i jeszcze pytasz o przyczynę? Jeśli jesteś zadowolony z osiągów, to wymień sprzęgło i nie patrz na wykres... ja jednak bym nie odpuścił. Dobrze jest doprowadzić pojazd do porządku przed tuningiem. To podstawa.

: 01 mar 2015, 19:29
autor: b22
Ale przed nie mialem problemu ze sprzeglem

: 01 mar 2015, 20:32
autor: Zbichu
Gdybyś przed postanowił wymienić dwumas, to sprzęgło też by Ci zaproponowano do wymiany. Teraz przy wyższym momencie lepiej to widać, a raczej czuć. Gdybyś zażyczył sobie obniżenie momentu to sprzęgło mogłoby poczekać. Skrzynia manualna w C6 to papier. W 3.0 tdi już przy 600 Nm "telepie" autem na zdrowym sprzęgle i dwumasie. Nie wiem czy w 2.7 jest taki sam manual.

: 01 mar 2015, 20:35
autor: daniel1997
ja w 2.7 mam 230KM i 486 NM na początku po programie sprzęgło się lekko ślizgało ale teraz jest spokój <okok> widocznie się ułożyło.

: 02 mar 2015, 08:48
autor: tommy
U mnie wyszło 249 KM i 501 Nm w Q i Tipie

: 15 mar 2015, 20:31
autor: mbectb
EGR pracuje w zupelnie innym zakresie obrotow i dawek paliwa takze problem albo ze slizgajacym sie sprzeglem, albo na rolkach cos nie teges, moze tez zbyt agresywna mapa momentu i trafia w jakis limiter, zrob logi grup 1,4 i 11 na 3 i 4 biegu od 1500-4500RPM.