Strona 1 z 1
A6 C5 1.9TDI AWX podniesienie mocy - łódzkie.
: 25 lis 2014, 15:01
autor: teos
Poszukuję namiarów na dobry warsztat żeby dodać trochę kucyków, najlepiej okolice Wielunia, Sieradza ewentualnie Łodzi a może być też Opole bo mam bliżej niż do Łodzi no i żeby sprawdzić od razu na hamowni.
: 29 lis 2014, 13:45
autor: Guzik77
Wal lepiej do Warszawy do Aligatora. Koszt dojazdu prawie jeden, a sprawdzony tuner. Mój AWX wyszedł 168PS z tym że serię miał dobrą, bo 134 (choć mają lepsze

)
: 30 lis 2014, 12:41
autor: bajabaj
jakie są teraz koszta u aligatora z 1.9 tdi ?
: 30 lis 2014, 15:25
autor: teos
Guzik77 daj jakieś namiary i jaki jest koszt?
: 30 lis 2014, 20:01
autor: Guzik77
Aligator
Cen obecnych nie znam
: 30 lis 2014, 20:12
autor: teos
A Ty kiedy robiłeś i ile zapłaciłeś?
Pisałeś o Wawie a dałeś namiary na Katowice.

: 01 gru 2014, 09:34
autor: Guzik77
Przepraszam po****łem ciut bo piszę z fona. Już prostuję.
Ja robiłem jakieś 2 lata temu w Warszawie , ale u Rogala. Pokręciłem trochę i na szybko wkleiłem link do Aligatora. Ten też podobno świetny w swoim fachu.
Kosztowało mnie to 1200pln. Auto fajnie chodzi i mnie w zupełności wystarcza.
Dzięki i jeszcze raz przepraszam za zamieszanie.
: 01 gru 2014, 12:00
autor: teos
Dzwoniłem do Aligatora, bardzo miły gość. Koszt około 1200 zł.
: 01 gru 2014, 21:44
autor: Łukasz13
Wg mnie 1200 zł to gruba przesada, sa goście co robią za dwa razy mniej i równie dobrze, na forum passata jest nawet temat jak samemu wyrezac softa...

do tdi.
: 02 gru 2014, 17:28
autor: krzychc
Łukasz13 pisze:Wg mnie 1200 zł to gruba przesada, sa goście co robią za dwa razy mniej i równie dobrze, na forum passata jest nawet temat jak samemu wyrezac softa...

do tdi.
1200zł będzie przesadą jak przyjdzie zapłacić za naprawę po "samemu wyrezanym softcie".
Co do Aligatora w Katowicach polecam, sam robiłem u niego soft. Przede wszystkim zanim zabrał się za soft, sprawdził czy stan techniczny pozwala na jakiekolwiek zmiany. Auto sprawdził na hamowni przed i po modyfikacjach. Mam obecnie w AFN-ie 140KM i 340 Nm i uważam, że to były dobrze wydane 1200zł. Moim zdaniem sztuką nie jest zwiększyć moc bezmyślnie np. w zakresie 500obr/min z gigantyczną turbo dziurą tylko zrobić to tak aby krzywa momentu i mocy miała jak najbardziej liniowy przebieg, poza tym dynamika auta zależy od momentu a prędkość od mocy. Jeździłem już autem, w którym nawet przy delikatnym traktowaniu gazu przy 1700obr/min przeginało kark i głowa obijała się o zagłówek ale po kilkuset obrotach auto traciło parę a w głowie był "mętlik" - żadna przyjemność.
: 03 gru 2014, 15:46
autor: krts
a Uysy w Łodzi to już nie robi?