Strona 1 z 1

[A6 C5] 1.8T Problem po czipsie

: 20 wrz 2014, 00:25
autor: eldozet
Witam

Mam problem z moim AWT jakiś czas temu zrobiłem w moim aucie CZIP :)

Wszystko byłoby ok gdyby nie to że auto wypłuło w serii 138KM i 190NM to troszkę mało a auto jest w AVANCIE.

No więc trochę zawiedziony wracając do domu i mając te 168KM i 210NM słysze pisk jakby ktoś mysz torturował okazało się
że turbo dostało strzała, no nic zdarza się. Wymieniłem turno pojechałem na hamownie i wypluło 180KM i 235NM a program jest na
200KM i 300NM bez innych modów.

W moim aucie jest DOWNPIPE i DV aluminiowy ze sprężynką na 2bary+ czyli czerwona i wyłączona sonda 2 programowo.

Czuję róźnicę ale to jeszcze nie jest to wykres wyraźnei jest poszarpany i czasami auto zbiera się jak seria a czasmi idzie jak zły

Podmieniłem dziś przepływkę na oryginał ale jest to samo.

Znaleźliśmy z mechaniorem dzisiaj pękniętą odmęprzy bloku plastikową w kształcie fajki - wszystko wyszło podczas sprawdzania
szczelności dolory i układumetodą puszka zamiast przepływki i powietrze z kompresora do układu i szukamy gdzie syczy.

Czy wogóle jest realne uzyskanie tych 300Nm ?

Czy ktoś miał podobny problem?
Czy ta odma może mieć wpływ na to że te 20 kobył uciekło przez tą szparkę?:)

Świece cewki filtry oleje wszystko wymienione

Proszę o pomoc koledzy

i niech Bóg Wam w dzieciach wynagrodzi pomoc ;)

pozdrawiam Obrazek

: 20 wrz 2014, 05:58
autor: Łukasz13
Zacznij od logów dynamicznych 002+033 i 020+115+118

: 05 paź 2014, 19:01
autor: eldozet
Nie mam nistety programu do zrobienia logów. Mam kabel ale brak mozliwości wejścia w bloki powyżej 150.

Podmieniłem przepływkę na nową Bosha nic nie dało auto jeździ tak samo.

Dzisiaj postaram się podmienić n75 z octavii bo max ciśnienie jakie mi pokazuje to 0.7b po programie.

Zastanawiam się czy sprężynka w DV jest ok bo jest zalozona najtwardsza, ale teoretycznie mozna tez to zaślepić bez wpływu na max doładowanie w moim przypadku bo przecież to zawór upustowy.

Zastanawiam się nad zakupem http://properfekt.pl/akcesoria-samochod ... a-mbc.html

i przykręceniu na 0.9 bara maks i zmiana spręzynki w DV na miękką żeby nie szarpało i nie było przeładowania.

Dzisiaj przejadę się też autem bez filtra powietrza zobacze czy jest róźnica.


Co o tym myślicie?

: 06 paź 2014, 13:44
autor: Łukasz13
Kolego logi to podstawa, bez tego mozesz bawić sie w wymiane części aż do skutku. Masz kable sciagnij z neta vaga 3.11 lub (napisz do mnie to ci wyśle na email), swoją drogą histria z tunerem to jakies mega nieporozumienie, jak nie wychodzi seria w aucie to znaczy że coś nie tak i diagnozujemy auto, naprawiamy, i dopiero bierzemy się za mody. Przy takim podejsciu jak teraz nigdy nie osiągniesz 200 km i 300nm. Historia z mbc to moim zdaniem poroniony pomysł bo to pudrowanie syfa.

: 07 paź 2014, 17:14
autor: eldozet
a VCDSem 908 też da rade zrobić logi? Zastanawiałem się nad tym co napisałeś jeśli chodzi o podnoszenie mocy mimo braku serii i myślę że czasami przecież może jej nie być bo auta stare i 138 koni i 190 niutków to chyba bez tragedii?

Już tyle rzeczy wymieniłem w tym aucie że zastanawiam się co może być jeszcze nie tak.

: 07 paź 2014, 19:45
autor: Łukasz13
Powinno się dać zrobić jak jest pełna wersja i dostęp do wszystkich kanałów, 2002 to wcale nie takie stare a po za tym te silniki nie gubią koni wraz z wiekiem tylko oczywiście musi być wszystko sprawne, co do wymiany częsci to niestety to co piszesz to jest typowe podejscie mechaników, brak konkretnej diagnozy tylko wymiana po koleji części aż w końcu trafimy. :|

: 08 paź 2014, 12:06
autor: bboykoti
138 koni i 190 niutków
Tragedia. Ten silnik powinien trzymać serie.

Re: 1.8T Problem po czipsie

: 22 paź 2014, 23:58
autor: grexong60
eldozet pisze:Witam

Mam problem z moim AWT jakiś czas temu zrobiłem w moim aucie CZIP :)

Wszystko byłoby ok gdyby nie to że auto wypłuło w serii 138KM i 190NM to troszkę mało a auto jest w AVANCIE.

No więc trochę zawiedziony wracając do domu i mając te 168KM i 210NM słysze pisk jakby ktoś mysz torturował okazało się
że turbo dostało strzała, no nic zdarza się. Wymieniłem turno pojechałem na hamownie i wypluło 180KM i 235NM a program jest na
200KM i 300NM bez innych modów.

W moim aucie jest DOWNPIPE i DV aluminiowy ze sprężynką na 2bary+ czyli czerwona i wyłączona sonda 2 programowo.

Czuję róźnicę ale to jeszcze nie jest to wykres wyraźnei jest poszarpany i czasami auto zbiera się jak seria a czasmi idzie jak zły

Podmieniłem dziś przepływkę na oryginał ale jest to samo.

Znaleźliśmy z mechaniorem dzisiaj pękniętą odmęprzy bloku plastikową w kształcie fajki - wszystko wyszło podczas sprawdzania
szczelności dolory i układumetodą puszka zamiast przepływki i powietrze z kompresora do układu i szukamy gdzie syczy.

Czy wogóle jest realne uzyskanie tych 300Nm ?

Czy ktoś miał podobny problem?
Czy ta odma może mieć wpływ na to że te 20 kobył uciekło przez tą szparkę?:)

Świece cewki filtry oleje wszystko wymienione

Proszę o pomoc koledzy

i niech Bóg Wam w dzieciach wynagrodzi pomoc ;)

pozdrawiam [url=http://images66.fotosik.pl/196/5f2f481bf9c585af.jpg]Obrazek[/URL]
200koni i 300nm do osiągniecia na zdrowym osprzęcie. Od diagnostyki zacznij , bo tak to raczej nie dojdziesz dlaczego tak słabo jedzie

: 06 lis 2014, 08:33
autor: zwykły $
Warunkiem chipowania auta jest najpierw przywrócenie go do sprawności seryjnej a dopiero potem modyfikacje. Jeżeli stało się inaczej to albo firma tunerska chciała Cię naciągnąć na kasę nie informując o tym fakcie albo Ty się uparłeś mimo niesprawności samochodu. No cóż nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Powinieneś zrobić teraz tak. Podjechać z powrotem do tego tunera aby wgrał Ci oryginalny soft i naprawić samochód tak by trzymał serię . A dopiero potem napisać indywidualny program pod Twój silnik opierając się na pomiarach . I ważne żeby nie godzić się na żadnego gotowca. Program ma być napisany pod konkretnie Twój SPRAWNY!!!! silnik.