Strona 1 z 1

[A6 C5] AVF Lekko poruszany co sadzicie ( wykres )

: 10 lut 2014, 16:14
autor: Robentos
AVF Lekko poruszany co sadzicie o tej modyfikacji bo ja to jestem początkujący prosiłbym o wasze opinie czy chłopaki to w miarę zrobili
Obrazek

z góry dziękuje za odpowiedzi

: 10 lut 2014, 21:34
autor: Łukasz13
Dobrze nie dobrze, auto było sprawdzne (logowane) przed chipem? dla mnie to wygląda jakby turbo przeładowywało po wstaniu turbiny czyli jakby nie było do końca dobrze.

: 10 lut 2014, 21:40
autor: Robentos
było sprawdzone i wszystko było w normie

: 10 lut 2014, 23:41
autor: Adriano007
_Robert_ no i jak ci sięjeździ teraz samochodem. Duża różnica w przyspieszeniu? Pytam bo sam mam AVF i noszę się z zamiarem chipowania.

: 11 lut 2014, 09:35
autor: krejzy
Co do wykresu mocy nie mogę się czepnąć o tyle do wykresu momentu tak. Masz duży przyrost w dolnej partii obrotów a potem robi się lipa. Czyli mapa w mojej ocenie na strzał spod świateł. Nie lepiej rosnący moment do odciny ?

: 11 lut 2014, 10:41
autor: Robentos
Adriano007 pisze:_Robert_ no i jak ci sięjeździ teraz samochodem. Duża różnica w przyspieszeniu? Pytam bo sam mam AVF i noszę się z zamiarem chipowania.
czesc powiem tak zrywa sie teraz pieknie i jest znaczna różnica warte było zainwestowanie kilku € . dodam ze koledzy sa najtańsi na rynku małopolskim , i bardzo porządku robił mi mapy pod moje widzimisię w sumie 6 map :]
krejzy pisze:Co do wykresu mocy nie mogę się czepnąć o tyle do wykresu momentu tak. Masz duży przyrost w dolnej partii obrotów a potem robi się lipa. Czyli mapa w mojej ocenie na strzał spod świateł. Nie lepiej rosnący moment do odciny ?
Właśnie można powiedzieć ze tak chciałem robił mi 6 mapek bo była strasznie zamulona od dołu i zdeka mnie to denerwowało teraz na chwile tak sie powożę a w późniejszym czasie bedzie i tak większa modyfikacja tylko muszę teraz pesos na zbierać

: 11 lut 2014, 12:38
autor: krejzy
To nie mam uwag, jeśli tak chciałeś to gitara, wiele radości z jazdy życzę <okok>

: 11 lut 2014, 18:09
autor: 130TDI
Ewidentnie chciałeś mieć dużo NM to je masz, sęk w tym że te 380 NM masz dostępne przez bardzo krótką rozpiętość obrotową, odczujesz większy strzał przez pół sekundy przyśpieszania a dwumas ze sprzęgłem dostaną po d*pie że tak powiem. Coś jest chyba z turbo nie tak bo na seryjnym przebiegu momentu również maksymalny moment jest w przedziale od 2100-2200 obrotów. Im bardziej moment płasko przebiega tym przyśpieszenie jest płynniejsze, podzespoły tak nie są obciążone. Natomiast gdy przy 2 tys masz ok 300 NM a przy 2200 380 NM to masz uczucie złudnego gwałtownego przyśpieszenia. Jak dla mnie to moment zbyt gwałtownie rośnie żeby potem zaraz w dół polecieć... Chociaż żeby ten duży moment był dostępny w przedziale 2200-3000 tys obrotów to by pięknie przyśpieszał.
Dziwi mnie że tuner nie zobaczył że turbo tak późno wstaje, przy ok 1800 obrotów powinien mieć chociaż z 280 NM a nie 200 jak u Ciebie...

: 11 lut 2014, 18:24
autor: Łukasz13
Kolega zadowolony więc nie ma sensu tego ciągnąc.

: 13 lut 2014, 13:41
autor: Robentos
Czesc

chłopaki troche obcieli tamta mape bo faktycznie dwu mas obrywał a teraz tak zrobili.

Znów z prośbą do was o opinie sie zwracam .

z góry dziekuje za odp.

Obrazek