Strona 1 z 2
					
				Jak przyspieszyć A6 C5 2.8?
				: 19 wrz 2013, 14:39
				autor: bonus13
				Witam. Tak jak w temacie czy da rade jakoś przyspieszyć wolnossący 2.8? Chip, mapa? Jak to zrobić i gdzie i za ile? 
Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: 19 wrz 2013, 14:44
				autor: The_Gie
				Skąd:"LKR" wiele mi nie mówi zatem z miejsca "gdzie" można odrzucić, chyba że w razie czego chcesz przejechać całą Polskę. 
Aczkolwiek LKR to początek rejstracji z Kraśnika...ale wątpię że tak do tego podszedłeś, przecież "czytałeś" regulamin i wiesz dobrze że nie wolno umieszczać tablic w "skąd".
			 
			
					
				
				: 19 wrz 2013, 15:50
				autor: 130TDI
				Nic nie zrobisz w wolnossaku. Trzeba było kupić auto z turbo. Ale mi się wydaję że 193 KM powinno przyzwoicie odpychać C5 mimo napędu Quattro.
			 
			
					
				
				: 22 wrz 2013, 21:24
				autor: Adamos_20
				tuning silnika wolnossaego jest mozliwy ale...... malo oplacalny
Mozesz zadzwonic np do firmy Swiatek w Bydgoszczy i zapytaj o np. ostre walki i porting glowic,  mozesz tez zainwestowac w wydech ale nie spodziewaj sie jakichs ogromnych przyrostow. Musialbys worek pieniedzy zainwestowac zeby uzyskac dodatkowe 40KM.
Najtaniej SWAP lub zmiana auta na cos mocniejszego.
Pozdro
ps. nie sadze zebys chcial w Twojej A6ce montowac gazniki z motocykla?
Kiedys zlozylem 2 takie silniki i z 1.4 16v w seri 100KM po montazu gaznikow z hondy CBR600 udalo sie wykrzesac 122KM wiec przyrost 22% jest calkiem ok jak na NA, no ale to bylo autko z lat 80tych  a nie nowozytna fura
			 
			
					
				Re: Jak przyspieszyć A6 C5 2.8?
				: 22 wrz 2013, 23:02
				autor: krysti
				bonus13 pisze:Witam. Tak jak w temacie czy da rade jakoś przyspieszyć wolnossący 2.8? Chip, mapa? Jak to zrobić i gdzie i za ile? 
Pozdrawiam
Sprzedać i kupić 2.7t - tam masz pole do manewru o to spooore  
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
 
			 
			
					
				
				: 24 lis 2013, 17:38
				autor: Jarutis
				bonus13, mamy ten sam model, za mało mocy ? zależy w jakim celu chcesz używać auto? jak dla mnie w zupełności fabryczna moc póki co starcza :P no ale auto mam tydzień :D najważniejsze pytanie czy i jaki masz mniej wiecej budżet i w jakim celu chcesz przerabiać auto? 
krysti, ale może kolega chce mieć poprostu lepsze osiągi na wolnossącym w porównianiu do serii lub nie jest zwolennikiem silników doładowanych i liczył raczej na porady odnośnie modów a nie kupna innego auta
			 
			
					
				
				: 24 lis 2013, 23:23
				autor: ttp
				Adamos_20 pisze:tuning silnika wolnossaego jest mozliwy ale...... malo oplacalny
Mozesz zadzwonic np do firmy Swiatek w Bydgoszczy i zapytaj o np. ostre walki i porting glowic,  mozesz tez zainwestowac w wydech ale nie spodziewaj sie jakichs ogromnych przyrostow. Musialbys worek pieniedzy zainwestowac zeby uzyskac dodatkowe 40KM.
Najtaniej SWAP lub zmiana auta na cos mocniejszego.
Pozdro
ps. nie sadze zebys chcial w Twojej A6ce montowac gazniki z motocykla?
Kiedys zlozylem 2 takie silniki i z 1.4 16v w seri 100KM po montazu gaznikow z hondy CBR600 udalo sie wykrzesac 122KM wiec przyrost 22% jest calkiem ok jak na NA, no ale to bylo autko z lat 80tych  a nie nowozytna fura
Chodzi ci zapewne o ITB  
 
Obróbka głowicy da sporo dobry dolot + wydech od kolektorów po końcowy, remap i te + 30-40Hp powinno być ale licz się z wydatkiem 5-6tys zł
 
			 
			
					
				
				: 06 sty 2014, 11:57
				autor: grexong60
				Mozna jak najbardziej zrobic program do 2.8 v6 audikowskiego , przyrosty na poziomie 15km w zaleznosci od egzemplarza sa realne i odczuwalne.
			 
			
					
				
				: 06 sty 2014, 15:34
				autor: NieTykalny
				grexong60 pisze:Mozna jak najbardziej zrobic program do 2.8 v6 audikowskiego , przyrosty na poziomie 15km w zaleznosci od egzemplarza sa realne i odczuwalne.
Pokaż przykład i wykres
 
			 
			
					
				
				: 06 sty 2014, 17:51
				autor: Łukasz13
				NieTykalny pisze:grexong60 pisze:Mozna jak najbardziej zrobic program do 2.8 v6 audikowskiego , przyrosty na poziomie 15km w zaleznosci od egzemplarza sa realne i odczuwalne.
Pokaż przykład i wykres
 
Na pewno przyrost kasy jest odczuwalny w portfelu tunera 

 
			 
			
					
				
				: 06 sty 2014, 18:28
				autor: NieTykalny
				ÂŁukasz13 pisze:Na pewno przyrost kasy jest odczuwalny w portfelu tunera 
Na pewno  
  
  
 
[ Dodano: 2014-01-06, 18:30 ]
a jeszcze fajne określenie użyte przez 
grexong60, 2.8 v6 audikowskie 
  
 
			 
			
					
				
				: 07 sty 2014, 08:59
				autor: eed
				Witam,
proponuje do V-techa pojechac ja bylem swoja 2.4 i jestem zadowolony 

 
			 
			
					
				
				: 09 sty 2014, 00:40
				autor: NieTykalny
				Kolego to ile Ci przybyło ps 
 
 masz wykres przed i po 

 
			 
			
					
				
				: 09 sty 2014, 19:42
				autor: obsession
				wykresu nie opłaca się w tym przypadku robić bo przyrost mocy mieści się pewnie w marginesie błędu pomiarowego   

 
			 
			
					
				
				: 24 sty 2014, 13:22
				autor: grexong60
				obsession pisze:wykresu nie opłaca się w tym przypadku robić bo przyrost mocy mieści się pewnie w marginesie błędu pomiarowego   

 
przy drut programie  
