He he koledzy nie zrozumieliśmy się

ja chcę nie 2.5 tylko z 1.9 tdi wycisnąć tyle ile potrzeba a nie z 2.5 tdi
Co do minusów lpg hmm nie nie chodzi w sumie tylko o lpg no ale o zasięg auta.. Przyzwyczaiłem się po prostu do dużego zasięgu... Inaczej, jako jedyną benzynę którą bym brał pod uwagę i na jaką mnie stać to 2.7bT z uwagi na zbliżoną charakterystykę pracy do jednostki wysokoprężnej.
W pewnym momencie byłem już zdecydowany na bT plus lpg... Jednak po ochłonięciu i przeanalizowaniu trochę się boję tej jednostki.. Nie chodzi mi tutaj o koszty utrzymania tylko o to że z tym silnikiem jest ciasno pod maską i w razie ,,w,, samemu ciężko co cokolwiek zrobić bo z uwagi na rozmiary silnika pod maską trzeba wyciągać silnik...
Co innego tdi, przy odrobinie wiedzy i zdolności manualnych wiele rzeczy idzie samemu zrobić... Nie chodzi tutaj o oszczędności na mechanikach ale o pewnego rodzaju niezależność od mechanika... Ja dużo jeżdżę, w tdi zadbanym w sumie nie ma się co psuć a jeżeli odpukać coś by się stało to jest szansa na usunięcie samemu usterki... Co innego w 2.7bT , kurcze tak sobie pomyślałem a niech mi pęknie jakiś wężyk podciśnieniowy jakiś albo jakaś inna pierdoła do której się nie dostane bez wyciągania silnika... a do tego lpg które jest dodatkową instalacją po prostu masakra z możliwościami usterki i w ten sposób marzenia o bT pozostały marzeniami...
No i jeszcze raz napiszę ja chcę kupić a6 z 2.5 bo jest tani ale docelowo ten silnik 2.5 v6 tdi ląduje na szrocie a zamiast tego znalazłby się tam 1.9 na klasycznej pompie wtryskowej ahf z dołem od pd-ka...
Tylko nie wiem ile trzeba by mieć tych koników i newtonów aby taka ciężka a6 w Q przyjemnie latała... A to jest dla mnie ważna informacja bo nie wiem jakie graty pod jaki setup zbierać no i czy ta niezbędna moc nie okaże się zbyt duża do bezawaryjnej jazdy dla 1.9 tdi... Z tego co wiem to te 200ps bez problemu idzie zrobić i będzie trzymać... Więcej też idzie.. Tylko nie wiem ile te więcej potrzeba...
Co do ekonomiki to jakbym miał mieć 2.5 tdi to tutaj kolega Hubert no ma racje 4.2 w lpg o wiele lepsze wyjście, natomiast modzone 1.9 to inna bajka... Owszem przy zabawie też potrafi swoje w ciągnąć , ale przy normalnej jeździe pali normalnie bo tam jest r4 a nie v6 które cały czas pracują bez względu na tryb jazdy...