Strona 1 z 1

[A6 C4] Audi c4 2.3 (jak podniesc moc)

: 26 maja 2013, 11:42
autor: zbych_zoledz
Witam mam pytanie odnosnie zmiany mocy silnika w d .osc typowym (lecz nie tuningowanym) silniku 2.3 . Jakie mozna zastosowac zmiany? Jestem otwarty na wszelkie propozycje . Kontakty do ludzi ktorzy cos wiedza na ten temat i wgl mile widziane
:)

: 26 maja 2013, 16:55
autor: krystek13
Niestety z tym silnikiem nic za bardzo nie zdziałaś:/ÂŻeby to był chociaż 2.3 20V(7A) to mógł byś coś pomodzić.W 10V tez można ale są to przeróbki dla maniaków tych silników.Przeróbki ich są bardzo trudne bo wiążą się ze zmianą osprzętu paliwowego bo jest niestety na mechanicznym wtrysku:/

: 26 maja 2013, 17:00
autor: zbych_zoledz
Aha czyli nadzieja jest ... Koszty mnie nie przerazaja ... Wiec prosze pisac

: 26 maja 2013, 21:36
autor: bboykoti
To jeżeli koszty Cie nie przerażają to proponuje zmienić auto :D Albo chociaż zmienić silnik :) Reszta pomysłów nie warta zachodu...

: 26 maja 2013, 23:22
autor: krystek13
zbych_zoledz, więc jeżeli uzyskanie jakiś 50kM za cenę 15tysi to nie masakra to proszę,polerowanie dolotów i wylotów w głowicy,polerowanie zaworów,tytanowe podkładki zaworowe,dotarcie zaworów pod kątem 75 stopni,mocniejsze sprężyny zaworowe,ostry wałek rozrządu,pięć gazników(są gotowe zestawy)uwolnienie wydechu.Mozesz się też pokusić rozwiercenie bloku na trzeci szlif,założyć tłoki od 2.0 16V,wał od 3B i korby nie pamietam teraz od czego ale jak bedziesz chciał to sprawdzę.Korby polerujesz i odciążasz,sworznie tłoków od silnika 7A bo lżejsze,odciążasz tłoki.To tak po skrótach :)

: 26 maja 2013, 23:49
autor: 91-rodman
Posiadałem ten silnik w Audi Coupe.
Raczej, żadne zabiegi nie spełnią Twoich oczekiwań.
A silnik ani nie jest podatny na modyfikacje, ani nie jest tytanem bezawaryjności.
Najrozsądniejsze rozwiązania i zapewne najtańsze to swap.

: 27 maja 2013, 06:50
autor: zbych_zoledz
A co powiecie na digifan 1 z corado z pelna instalacja ?

: 27 maja 2013, 09:20
autor: krystek13
Jeśli digifant 1 to Vw T4 2.5.Corado ma 4 cylindry.Ale i tak za dużo tu nie uzyskasz,bo z tego co pamiętam to też nie maja mapsensora tylko samą przepływkę.ÂŁatwiej by było wyrwać gdzieś silnik 7A,odświeżyć go,wymienić czujniki stókowe bo w nich to zmora,i troszkę pomodzić mechanicznie,poszukać orginalnej kości MTM lub ABT,zmienić wtryski.

: 27 maja 2013, 19:51
autor: zbych_zoledz
Ok powiedzmy chce zmienic silnik. Jaki waszym zdaniem motor bd idealnie pasowal do mojej sety . Oczywiscie jesli idzie swap to odrazu quattro wiec wolal bym kupic jakas mocna a6 w calosci np. Po dzwonie i modzic . Co do budy mam duzy sentyment jest odpicowana. Duzo kasy zainwestowane i wogole . ...

: 27 maja 2013, 20:00
autor: krystek13
Tylko i wyłącznie 2.2 20VT (3B-220KM,AAN-230KM,ABY-230KM).Co do quattro,to nie jestem pewien ale jest chyba inna podłoga więc bez przeróbek się nie obędzie.Kupując coś co ma 2.2T to musisz się liczyć z robotą silnika.99%tego co jest na sprzedaż jest zarżnięta .Ale frajda z jazdy jest niezła <lol>

: 28 maja 2013, 12:05
autor: Kliku
sprzedaj auto i kup drugie, taniej wyjdzie i bezpieczniej. I bedziesz mial quattro.

: 13 lip 2013, 20:36
autor: arwam
najtaniej będzie założyć turbo i układ paliwowy z silnika np KG