Strona 1 z 7
[A6 C5] AWT 150KM na 180KM w Warszawie
: 09 mar 2013, 12:51
autor: eldozet
Witam
Poszukuję w Warszawie szpeców

którzy z głową i wiedząc co robią zapewnią mojej maszynie lepszy moment no i te 30KM więcej. Słyszałem że gdzieś koło M1 Ząbki jest V-Tech i znają się na tym. Czy jest ktoś kto może coś na ten temat powiedzieć - doradzić. Nie chcę ingerować w mechanikę, podzespoły,
Proszę o pomoc i pozdrawiam
: 10 mar 2013, 08:18
autor: Shark
R-performance zrobi to z głową nie wymądrzając się i nie zdzierając za wjazd na podjazd jak to w V-Tech'u do których także musisz wiedzieć czego dokładnie chcesz ze szczegółami, zero doradztwa

a i w R-performance uwielbiają grupę VAG, co wrzucą na fejsa jakiś wykresik to 9/10 z VAGa
: 11 mar 2013, 09:46
autor: Dagoth
Kolego zdaj relacje z czipowania i koszty... moze i ja skorzystam z R-performance
: 11 mar 2013, 15:11
autor: rafal149135
Z tego co mi wiadomo to Vtech to partacze - tak czytalem albo tutaj albo na forum audi(takim czarnym)
: 11 mar 2013, 16:06
autor: Kuku1985
Wymień turbo z k03 na k03s wybierz się na strojenie i będziesz miał te 30 kucy więcej... a jak będziesz miał za mało to Tip+Virus do tego wtryski 380 i jakieś 225ps.
: 11 mar 2013, 22:15
autor: MrcZk
Kuku1985 pisze:Wymień turbo z k03 na k03s wybierz się na strojenie i będziesz miał te 30 kucy więcej... a jak będziesz miał za mało to Tip+Virus do tego wtryski 380 i jakieś 225ps.
wcale nie musi zmieniac turbiny aby uzyskac te 180 koni, nie wprowadzaj w blad, wiadomo wszystko zalezy od stanu technicznego silnika czyt. jaki wynik wyjdzie na hamowni przed czipowaniem.
: 12 mar 2013, 00:49
autor: eldozet
Jutro odbieram samochód i jade na Ochotę dowiedzieć się co i jak i jakie pieniądze. Jeżdżąc a6 1.8T 150KM nie mam takiej frajdy jak w swoim a4 1.9TDI 115KM chciałbym uzyskać podobny efekt ale z tego co wiem to chyba średnio możliwe (oba auta avant)

: 12 mar 2013, 05:47
autor: Kuku1985
Owszem do 180ps nie musi ingerować w modyfikacje silnika wystarczy soft, jednak take rozwiązanie jest duzo lepsze dla silnika niż zmiana dawkowania paliwa...W dodatku turbo mozna wymienic samemu.
: 12 mar 2013, 09:44
autor: MrcZk
przeczytaj jego pierwszy post, wyraznie napisal ze nie chce ingerowac w mechanike, softem spokojnie mozna zrobic bezpieczne 180 kucy i nic sie zlego z silnikiem nie stanie kropka.
: 12 mar 2013, 11:36
autor: Kuku1985
Nie przesadzajcie wymiana turbo to nie jakas wielka ingerencja. To tak jak byś mial zamontowac nowy alternator. Jak juz pisalem wczesniej virusem te 30 kucy też sie da. Mało tego zwieksz dawke paliwa i też zyskasz pare koników.
: 12 mar 2013, 17:08
autor: bboykoti
hehe Kuku1985 dziwne masz podejście

według mnie trochę bez sensu wydawać kasę, bo turbina nie kosztuje tyle co alternator, a K03 wystarczy spokojnie do tych 180KM

Pewnie sam wymieniłeś i dlatego takie dziwne porady :D
Sam wirus wystarczy.
: 12 mar 2013, 18:42
autor: Kuku1985
Owszem jestem w trakcie wymiany turbo, mam zakupione GT2871 i czekam na resztę osprzętu. Więc raczej mija się to z k03s... Chip z montażem i regulacją to koszt ok. 1000-2000zł a za tyle znajdziesz turbo.
Czytajcie to co piszę bo już trzeci raz przyznaję że do 180KM wystarczy tylko virus, natomiast moim zdaniem lepszym rozwiązaniem jest zmiana turbiny.
: 12 mar 2013, 20:17
autor: eldozet
Panowie a co z przyspieszeniem jak w TDI? Da się taki efekt uzyskać z benzyny turbo?
: 12 mar 2013, 21:17
autor: Kuku1985
Mało wiem na temat wolnossaków, jednak co się tyczy przyspieszenia to benzynka w tym przypadku wysiada... generalnie chodzi o moment obrotowy a TDI mają większy zakres. Istnieje inne rozwiązanie, lecz mało prawdopodobne aby w cywilnym aucie było stosowane (odciążenie) - wiadomi im lżejsze tym szybsze.
Istnieje opcja odciążenia pojazdu bez drastycznych środków np. wywalenia kanapy i fotela pasażera...
- Kolektor wydechowy z nierdzewki (lżejsze od żeliwa) problem w tym że musi być wyżarzany
- Alufelgi zamiast stalowych
- Mniejsze koło zapasowe (alu)
i pewnie wiele innych jednak mało opłacalnych. Na początek faktycznie możesz dać Virusa,Tip, wywalić kata ale (nie przejdzie badaĂą) więc możesz wywal bebechy kata!
Na moje to takie od dupy strony

no ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma.
: 13 mar 2013, 17:20
autor: BartG60
eldozet pisze:Panowie a co z przyspieszeniem jak w TDI? Da się taki efekt uzyskać z benzyny turbo?
Czytając Twoje posty wnioskuję że Twój 1.8T bardzo słabo jedzie, gorzej od 115 konnego diesla?
Jeżeli tak, to coś z nim nie tak.

Nie jest to rakieta (1.8T) a jak już ma 180KM to jeżdzi jak 2.8 V6 (może nawet lepiej) o 2.5TDi nie wspomnę

Ostatnio miałem ze swoim pare problemów tzn takie duperele ale po wymianie odzyskał drugie życie.