Strona 1 z 2
[ A6 C4 Tdi] Chip do AEL lub wtryski 230 + program
: 17 sty 2013, 19:54
autor: Czaku
Witam.
Przeczytałem wiele tematów na forum, które zamiast rozjaśnić tylko bardziej sprawę zaciemniły.
Skoro, jak już przeczytałem Ci "wielcy sprawdzeni tuningowcy" już się nie zajmują takimi furmanami jak moja to chciałbym się dowiedzieć, czy ktos ma i może udostepnic wirus do AEL'a lub samochód ze sprawdzonym programem. Mam możliwość zczytania pamięci oraz zaprogramowania. Obecnie mam wrzuconą modyfikację (prawdopodobnie przez pana Władka), z której nie jestem zadowolony, a sam nie potrafie jej poprawić. Ewentualnie czy znalazła by się dobra dusza, która zechciałaby w tym pomóc.
Zastanawiam się równiez nad zmianą wtrysków na 230 + program. I tutaj kolejne pytanie czy ktoś już to praktykował i mógłby pomóc z programem lub polecić miejsce, gdzie taką usługę możnaby wykonać. Jaki dałoby to efekt i jak może zachowywać się auto po zmianie wtrysków bez zmiany map. Niewykluczone, że w przyszłości zawitałoby również inne turbo. Sama kwestia sprzętowa nie stanowi dla mnie większego problemu, gorzej z softwarem.
Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc i wyrozumiałość.
: 18 sty 2013, 14:15
autor: Kliku
Same wtrysi Ci nic nie dadza. Jezeli malo mocy to na poczatek:
- dobry wirus (aktualnie taki posiadam)
- dalsza modyfikacje widze tak, ze dajesz wieksze trubo, moze VNT, cooler, wtyski itp. Wtedy ugrasz te 2.. KM/.... Nm.
: 18 sty 2013, 18:41
autor: Czaku
Czyli same większe wtryski + program to gra nie warta świeczki?
: 20 sty 2013, 10:36
autor: spanky
Czaku pisze:Czyli same większe wtryski + program to gra nie warta świeczki?
moc w seryjnym AEL'u ogranicza turbosprezarka ....
po samym sofcie mozna sie spodziewac 160 PS na seryjnych wtryskach , po wymianie wtryskow to rowniez bedzie 160 PS , na wiecej nie pozwala turbo ...
seryjne wtryski starczaja na 170-175 PS [oczywisice jak sa w dobrym stanie i pompa tez]
: 20 sty 2013, 14:40
autor: Czaku
W takim razie jakie turbo jest proponowane do AEL?
: 22 sty 2013, 10:18
autor: Kliku
w Krakowie wsadzili turbo z VNT i takie bym szukal + wiazka z t4 2.5 150 KM i inne duperele.
: 22 sty 2013, 14:16
autor: Czaku
OK tylko raczej chodziło mi o konkretne modele. Poza tym do czego miałaby być niezbędna: "wiazka z t4 2.5 150 KM i inne duperele."
: 23 sty 2013, 10:30
autor: Kliku
Czaku pisze:OK tylko raczej chodziło mi o konkretne modele. Poza tym do czego miałaby być niezbędna: "wiazka z t4 2.5 150 KM i inne duperele."
tak mocno nie siedze w temacie, turbo jest wiele modeli nie musisz stosowac konkretnego, owy model mial turbo z jakiegos mitsubihi.
: 04 kwie 2013, 16:53
autor: rafaelii
Witam, podłącze sie do tematu u mnie w aucie jest zrobiony program przez kolegę Zaprzala 171,3KM przy 3934rpm i 364Nm przy 2489rpm i dwumas dziękuje za wspułprace wszystko seryjne.
: 04 kwie 2013, 18:33
autor: wydra
Czaku pisze:OK tylko raczej chodziło mi o konkretne modele. Poza tym do czego miałaby być niezbędna: "wiazka z t4 2.5 150 KM i inne duperele."
wiązka jest potrzebna, jeżeli chcesz założyć turbo z VNT
no chyba że przerobisz sobie jakoś swoją
[ Dodano: 2013-04-04, 18:36 ]
musisz znaleźć sposób na wysterowanie turbo z VNT,
co do programu to myślę że znał bym kogoś kto mógł by pomóc
: 13 lip 2013, 20:43
autor: arwam
co do wysterowania VNT na tym kompie co masz uderzaj do kolegi Kefirsky.
Ja uderzam w kierunku K24-7000 z 2.2t 10V KG
na tej turbinie mozna krzesać około 230KM i 430-450Nm
: 26 sie 2013, 20:58
autor: kamil138
kolega sprowadził sobie z DE ładną a6 c4 AEL i po zmianie wtrysków i map u gościa który nie jeden silnik pdkręcał ma równo 183KM i ponad 400Nm
: 27 sie 2013, 00:09
autor: arwam
ale nie ma ori turbo, jeśli ma ori turbo to moment może mieć i nawet nieco ponad 400Nm ale mocy więcej niże 170KM może parę więcej nie zrobisz bo się spaliny zwyczajnie nie mogą przecisnąć przez zbyt ciasną gorącączęść turbiny, AEL ma oryginalnie K14
: 27 sie 2013, 12:02
autor: Kliku
kamil138 pisze:kolega sprowadził sobie z DE ładną a6 c4 AEL i po zmianie wtrysków i map u gościa który nie jeden silnik pdkręcał ma równo 183KM i ponad 400Nm
jezeli ma wykres z hamowni to zapodaj, bo cos ciezko mi uwierzyc, ze zrobil to na org. turbince.
: 27 sie 2013, 13:12
autor: arwam
jeśli ma ori turbo a mimo to wyszedł wykres jaki wyszedł to znaczy żę ten wykres można sobie w buty wsadzić.
zobacz u mnie co dała zmiana tylko i wyłącznie samej turbo sprężarki bez dotykania czegokolwiek innego, widać że silnik dosłownie się dławi.