Strona 1 z 1
[ A6 C5 Avant Tdi] Inne turbo do 2,5 TDI
: 30 gru 2012, 13:59
autor: anabolik88
Witam mam pytanie odnosnie zalozenia turbo na wg w 2,5 TDI. Czy jest mozliwosc zgrania nowej mapy z taka suszarka. Moment doladowania interesowalby mnie od 2500 tys i zeby ciagło do konca tylko kwestia paliwa czy sa szanse to zgrac. Mam tiptronic wiec tez bd trzeba cos poprawic zeby redukowalo do 2500 obr. a nie powyzej tych obrotow. Niestety w TDI jestem zielony dopiero poznaje te silniki i caly osprzet ale dlubalem przy starych klekotach grupy vag wiec sie troche bawilem suszarkami na wg i starymi pompami. Pozdrawiam
Re: Inne turbo do 2,5 TDI
: 30 gru 2012, 20:54
autor: spanky
anabolik88 pisze:Witam mam pytanie odnosnie zalozenia turbo na wg w 2,5 TDI. Czy jest mozliwosc zgrania nowej mapy z taka suszarka. Moment doladowania interesowalby mnie od 2500 tys i zeby ciagło do konca tylko kwestia paliwa czy sa szanse to zgrac. Mam tiptronic wiec tez bd trzeba cos poprawic zeby redukowalo do 2500 obr. a nie powyzej tych obrotow. Niestety w TDI jestem zielony dopiero poznaje te silniki i caly osprzet ale dlubalem przy starych klekotach grupy vag wiec sie troche bawilem suszarkami na wg i starymi pompami. Pozdrawiam
a w jakim celu ma byc to turbo na WG skor masz zamontowana VNT ?
: 01 sty 2013, 13:56
autor: anabolik88
Jak dla mnie lepsza charakterystyka pracy jak dmuchnie nie ma zmiluj:) a przy turbo ktore mam aktualnie na VNT auto w sumie ma kopa do 3 tys pozniej jedzie bo jedzie nie ma odczuwalnego momentu:) Kwestia mapy napewno ale jak juz dlubac i sie bawic to juz bym wolal to zrobic po swojemu tylko kwestia czy pojdzie zrobic mape pod takie turbo
: 03 sty 2013, 14:26
autor: spanky
anabolik88 pisze:Jak dla mnie lepsza charakterystyka pracy jak dmuchnie nie ma zmiluj:) a przy turbo ktore mam aktualnie na VNT auto w sumie ma kopa do 3 tys pozniej jedzie bo jedzie nie ma odczuwalnego momentu:) Kwestia mapy napewno ale jak juz dlubac i sie bawic to juz bym wolal to zrobic po swojemu tylko kwestia czy pojdzie zrobic mape pod takie turbo
to ze do 3000 rpm jedzie Twoje auto to napewno nie wina sprezarki VNT

: 03 sty 2013, 19:52
autor: anabolik88
Co kwestia mapy?
: 04 sty 2013, 13:31
autor: michok
Może MAF nisko mierzy ? zrób logi, zamieść je w dziale diagnostyka to może wyjdzie co jest nie tak ( o ile tak jest :P ).
Wcześniej miałem 64 km i jakoś to jeździło...teraz 150 to już mało

: 04 sty 2013, 13:54
autor: Problem Audi A6 C6
michok, ja teraz jezdze dupowozem w postaci polo 1.0 i kurde jak jest wilgotno rano to kola mu miela, szok po prostu, jednak quattro z tipem to nawet jak mam 130 koni wiecej to dobrze zamula

: 05 sty 2013, 11:01
autor: anabolik88
Ja wczesniej jezdzilem golfem 1,9 TD fakt ze troche go podkrecilem z 75km udalo mi sie troche podniesc momentu i km tez przybylo bo w 3 ludkow na pokladzie spokojnie objezdzalismy 130 km pasaty, no ale nie ma co porownywac A6 swoje wazy:) no to poslucham rady i zrobie logi

glownie chodziło mi o to czy da sie zgrac turbo na wg z komputrem zeby mapa pasowała ale z gory dzieki. Pozdrawiam
: 05 sty 2013, 14:20
autor: Problem Audi A6 C6
anabolik88, to musiales miec tam ponad 100 koni w tym golfie( trojka to byla?). czworka o seryjnych parametrach 110 koni w kombi nie zrobi passata 130tki, takze dobra robote przy silniku wykonales

: 06 sty 2013, 13:38
autor: anabolik88
Tak golf 3. W sumie dopiero tam bylo co robic, a tak to zmienilem turbo na wieksze dmuchalo 1,8 bara dobrze podlane paliwem wstawało juz przy 2500 obr na cisnieniu 1 bar przy 3000 obr juz był ogien bo 1,6 bara , intercoler, przelot i oczywiscie gleba bo na serii nie dalo sie jezdzic nawet tymi 75km bo bujalo:D

do szczescia byla potrzebna dluzsza skrzynia wtryski wieksze i pompa z 11mm tłokorozdzielaczem:)
: 17 sty 2013, 18:25
autor: ŁukaszRN
Też myślę o zmianie turbiny ale nie bardzo mogę znaleźć na jaką. Może ktoś podpowie i czy gra warta zachodu?