Strona 1 z 1

[ A6 C5 Allroad] Audi C5 Allroad RS6???

: 02 gru 2012, 23:22
autor: artech
Witam

Posiadam Audi Allroad 2.7 benzyna 250KM z 2004 roku.
Autem jeździłem od nowego, jak na razie ponad 280 000 km.
Ostatnie lata auto służyło w firmie do jeżdżenia po drogach Rosji i Ukrainy.
Obecnie postanowiłem już wycofać je z eksploatacji i pojawia się pytanie co dalej.
Sprzedawać nie chcę, mam spory sentyment do tego samochodu.
Pamiętam jak jeszcze jeździłem nim do serwisu to podziwiałem na parkingu Audi C5 RS6 i myślałem że fajnie by było mieć połączenie tych dwóch samochodów.
Chciałbym powrócić do tych "marzeń" i przerobić mojego Allroada na wersje Allroad RS6.
I tu pojawia się pytanie czy to jest technicznie wykonalne?
Zakres prac jaki uważam za konieczny:
wymiana silnika, skrzyni i wydechu, wzmocnienie zawieszenia, układu hamulcowego i przeniesienia napędu, tuning wnętrza (kierownica, fotele, audio).
Proszę o podpowiedź czy swap silnika może się odbyć na zasadzie drobnych przeróbek, czy trzeba pół auta przebudować?
Ewentualnie jaki inny silnik wybrać, ale min. to V8 i ponad 400KM.

Poszukuje również warsztatu w okolicy Trójmiasta który mógłby się podjąć przerobienia auta w podanym zakresie.

Pozdrawiam
Artur

: 03 gru 2012, 01:45
autor: krzycho2626
Z tego co mi wiadomo to RS6 ma dłuższą maskę i szersze błotniki względem seryjnej a6.

: 03 gru 2012, 09:35
autor: artech
krzycho2626 pisze:Z tego co mi wiadomo to RS6 ma dłuższą maskę i szersze błotniki względem seryjnej a6.
Allroad tez ma szerszy rozstaw kół niż zwykła A6, co do maski to nie mam pojęcia.
Myślałem o kupnie rozbitej RS6 i przekładce wszystkiego co się da do Allroada.

: 03 gru 2012, 18:58
autor: lotdin
przyciemnij szyby wstaw fajna felge i zrób z tego silnika 500ps :) bd latwiejsze i tansze według mnie

: 03 gru 2012, 19:42
autor: Ryan
po cholere Ci silnik z RS?
za ta kase która bys włozył w 4.2 - robisz to 2.7 na 600KM .

hamulce? kolega SID (s4sid.pl)
wrzuć jakis zestaw z prosiaka - masz tam fajny komplet na przód ;)

Recaro, liczniki i inne pierdoły - kolega Pisi napewno Cie zadowoli swoją ofertą

co do zewnątrz , zderzak , maska , lampy , nadkola przód i tył (bo mimo ze tez są szerokie to sa inne niz w RS6 - no chyba ze ktos by ten plastik tak obrobił ze by sie nie "odznaczał") zderzak tył , klapa(daszek) no i progi

ogołem ?
silnik - 20
wnetrze pewnie z 5
nadwozie - na oko z 6
hamulce 6
inne mechaniczne pierdoły + robocizna 5

mi tu wyszło 42tys , opłaca sie ? - NIE - a nie wliczyłem jeszcze skrzyni :)
oczywiscie czesc swoich gratów sprzedasz co i tka nie zmienia faktu ze prosciej kupic RS6
ogolnie - Albo Allroad , albo RS6

Albo kupic RS6 i miec oba w garazu.

: 03 gru 2012, 21:44
autor: artech
Tu nie ma opcji opłaca się czy nie.
Audi RS6 to nie Allroad RS6, chciałbym mieć coś oryginalnego na weekendy, co nie na tylko asfalcie daje sobie rade.
Odnośnie silnika to nie szukam jedynie mocy, ale musi być również odpowiedni charakter jednostki, a V8 idealnie mi pasuje.
Tak więc zamierzam kontynuować temat w kierunku Allroada RS6.
Jakby ktoś chciał się podjąć tematu to zapraszam.

: 04 gru 2012, 10:09
autor: robertukf
pogadaj z chłopakami ze Sportmile- lubią takie wyzwania <lol>