[ A6 C5 Allroad] Audi C5 Allroad RS6???
: 02 gru 2012, 23:22
Witam
Posiadam Audi Allroad 2.7 benzyna 250KM z 2004 roku.
Autem jeździłem od nowego, jak na razie ponad 280 000 km.
Ostatnie lata auto służyło w firmie do jeżdżenia po drogach Rosji i Ukrainy.
Obecnie postanowiłem już wycofać je z eksploatacji i pojawia się pytanie co dalej.
Sprzedawać nie chcę, mam spory sentyment do tego samochodu.
Pamiętam jak jeszcze jeździłem nim do serwisu to podziwiałem na parkingu Audi C5 RS6 i myślałem że fajnie by było mieć połączenie tych dwóch samochodów.
Chciałbym powrócić do tych "marzeń" i przerobić mojego Allroada na wersje Allroad RS6.
I tu pojawia się pytanie czy to jest technicznie wykonalne?
Zakres prac jaki uważam za konieczny:
wymiana silnika, skrzyni i wydechu, wzmocnienie zawieszenia, układu hamulcowego i przeniesienia napędu, tuning wnętrza (kierownica, fotele, audio).
Proszę o podpowiedź czy swap silnika może się odbyć na zasadzie drobnych przeróbek, czy trzeba pół auta przebudować?
Ewentualnie jaki inny silnik wybrać, ale min. to V8 i ponad 400KM.
Poszukuje również warsztatu w okolicy Trójmiasta który mógłby się podjąć przerobienia auta w podanym zakresie.
Pozdrawiam
Artur
Posiadam Audi Allroad 2.7 benzyna 250KM z 2004 roku.
Autem jeździłem od nowego, jak na razie ponad 280 000 km.
Ostatnie lata auto służyło w firmie do jeżdżenia po drogach Rosji i Ukrainy.
Obecnie postanowiłem już wycofać je z eksploatacji i pojawia się pytanie co dalej.
Sprzedawać nie chcę, mam spory sentyment do tego samochodu.
Pamiętam jak jeszcze jeździłem nim do serwisu to podziwiałem na parkingu Audi C5 RS6 i myślałem że fajnie by było mieć połączenie tych dwóch samochodów.
Chciałbym powrócić do tych "marzeń" i przerobić mojego Allroada na wersje Allroad RS6.
I tu pojawia się pytanie czy to jest technicznie wykonalne?
Zakres prac jaki uważam za konieczny:
wymiana silnika, skrzyni i wydechu, wzmocnienie zawieszenia, układu hamulcowego i przeniesienia napędu, tuning wnętrza (kierownica, fotele, audio).
Proszę o podpowiedź czy swap silnika może się odbyć na zasadzie drobnych przeróbek, czy trzeba pół auta przebudować?
Ewentualnie jaki inny silnik wybrać, ale min. to V8 i ponad 400KM.
Poszukuje również warsztatu w okolicy Trójmiasta który mógłby się podjąć przerobienia auta w podanym zakresie.
Pozdrawiam
Artur