: 10 lis 2012, 16:12
				
				Programik bardziej lajtowy był czy mocniejszy?  Wynik wydaje się być ok, tuner mógł trochę  zrównać wysoki moment obrotowy zeby był troszkę mniejszy a ciągnął się dłużej, moc też gwałtownie pnie się w górę do 2.8 tys obrotów a potem mozolnie w górę idzie... Ale niech się lepiej wypowiedzą fachowcy. Wykres to tylko liczby a najważniejsze są odczucia kierowcy. Ja w sierpniu robiłem chip tuning moment maks 345 NM mi wyszedł i 167 KM na lajtowym progamiku. Możesz sobie obejrzeć mój wykres -a6-c5-tdi-ocena-wykresu-po-chiptuningu-vt48701.htm
A ile Cię ta przyjemność kosztowała?
			A ile Cię ta przyjemność kosztowała?

 . Mam skrzynię 5 biegową to na 3 biegu jest po prostu ogień wciska w fotel jak należy. Nawet na 5 biegu lajtowo się wyprzedza oczywiście jak ma chociaż 1800 obrotów
. Mam skrzynię 5 biegową to na 3 biegu jest po prostu ogień wciska w fotel jak należy. Nawet na 5 biegu lajtowo się wyprzedza oczywiście jak ma chociaż 1800 obrotów  ! przy 1800 rpm i ledwo 290 Nm przy 2400 rpm , wiec albo samochod jest niesprawny albo pomiar na hamowni nie ma nic wspolnego z rzeczywistoscia ....
! przy 1800 rpm i ledwo 290 Nm przy 2400 rpm , wiec albo samochod jest niesprawny albo pomiar na hamowni nie ma nic wspolnego z rzeczywistoscia ....