Niedawno zdecydowałem się na chiptuning, poza softem nie ma żadnych przeróbek mechanicznych.
- seria
- pomiar na PB95 (237KM)
- pomiar na PB98 (243KM)
0-100 km/h: 7.3s
: 09 paź 2012, 10:25
autor: doto
Witam,
i jak wrażenia, gdzieś ma mniej momentu niż przed zmianami, rzeczywiście czuć pod nogą, jak prędkość max., spalania itd., no i cena za taką zabawę.
dzięki,
pozdrawiam,
Tomek
: 09 paź 2012, 10:46
autor: vagTDI
Wrażenia są super. Spalanie może wzrosło może o 1 litr, ale to się z czasem okaże, bo jeszcze się nie nacieszyłem. Prędkości max. jeszcze nie miałem gdzie sprawdzić (próbowałem, ale nie było odpowiednich warunków - pojechał o 10km/h więcej niż w serii, ale nie było miejsca, żeby dalej sprawdzić). Wg. mnie lepszy ciąg czuć już od 2500 obr/min, jedank prawdziwa różnica jest powyżej 4000-4500, tam gdzie w serii już nic więcej się nie działo, to teraz ciągnie jak zły do samej odcinki. Tuner twierdzi też, że można więcej NM dowalić przy niskich obrotach, ale niestety jest koło dwumasowe i zdecydowaliśmy, że zostaje jak jest, bo poprawa w jeździe i tak jest spora.
: 19 paź 2012, 19:34
autor: Ravsik
u mnie wyszlo 230KM i 370Nm robil Rogal z Wawy
: 21 paź 2012, 04:42
autor: jerry_
Temat o 2.0 TFSI już jest więc możliwe że zaraz zaczną krzyczeć
MRMOTORS to = u Rogala słyszałem właśnie że dobrze tam robią pod auto. Miałem zamiar zapodać w 2011r ale odpuściłem lecz chyba się zdecyduję po nowym roku na podniesienie mocy, tylko ciągle temat gdzie? 23OKM to już musi się całkiem nieźle odpychać