Strona 1 z 2
[A6 C5 1.8T 99] BLOW OFF...
: 17 lis 2008, 13:51
autor: SIDNEY85
Zmierzam kupic zawor upustowy[tzw. Blow off] tylko teraz ktory, i czy ktos ma juz cos takiego w swoim samochodzie jakie sa opienie na ten temat, z gory dziekuje za pomoc :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
: 17 lis 2008, 14:10
autor: arturro_A6
ogolnie uturbione silniki VAG nie nadaja sie na blow off'a bez przerobki, dokladnie nie opisze o co chodzi, najlepiej poczytaj na forum audi klub.
: 22 lis 2008, 11:24
autor: bibi47
Też chciałem takie cudo, ale jak przedmówca napisał coś trzeba zmieniać. Trochę czytałem i pisali ludzie, że samochód potem ma problemy z obrotami na postoju, niekiedy gaśnie:/ osobiście posiadam jeszcze skrzynie aut. z tip tronikiem więc nie wiem jakby się to sprawdziło u mnie... Jak jednak zamontujesz Htssss:D to napisz co nie co jak się sprawuje, jakie czynności objął montaż:D pzdr

: 22 lis 2008, 15:40
autor: mario1278
Jestem ciekawy jak kolega to zrobi bo w tym motorze powietrze nie jest upuszczane do atmosfery tylko wprowadzane z powrotem do obiegu.Założysz zawór i dopiero zaczną się problemy nie wiem czy to jest warte tego syku powietrza .
[ Dodano: 2008-11-22, 15:42 ]
Czytaj błąd pomiaru masy powietrza
: 22 lis 2008, 16:26
autor: bibi47
Na pewno się jakoś da, na youtube jest mnóstwo filmików, na których silniki 1.8t robią charakterystyczne Htsss ;D ale jak napisał mario1278 czy jest to warte zachodu?
: 23 lis 2008, 09:54
autor: arturro_A6
bibi47 pisze:Na pewno się jakoś da, na youtube jest mnóstwo filmików, na których silniki 1.8t robią charakterystyczne Htsss ;D ale jak napisał mario1278 czy jest to warte zachodu?
pewnie ze sie da, trzeba wstawic hybryde i tyle, jak ktos ma ochote moze kombinowac.
: 26 lis 2008, 14:04
autor: geralt
da sie da sie tylko musi byc zawor z recyrkulacja... sa takie dostepne FORGE na ebayu sa troche drozsze niz zwykle a raczej troche wiecej niz troche

bo w granicy 110 funtow i musza byc te na innych czujniki wariuja...sam bede go wkladal wiec na pewno podziele sie informacjami ... pozdrawiam...
a tu jest link wraz z opisem :
http://cgi.ebay.co.uk/FORGE-SPLITTER-SP ... 240%3A1318
: 24 sty 2009, 15:33
autor: KOALA
ja to już przechodziłem miałem założonego przez 3-ce i obecnie wracam do standartu,ponieważ gasł i nie równo pracował. Podobno 1.8t nie lubią jak powietrze ucieka musi być jak najbardziej szczelny obieg.
: 18 lis 2009, 13:56
autor: LuQas
Kumpel to mial u Siebie i jakos mu to nie chodzilo jak trzeba
: 30 paź 2011, 14:38
autor: damian a6 1.8t
wiec pomoze ktos warte jest montowac zawor?? w 1,8t
[ Dodano: 2011-10-30, 14:40 ]
bo mam zamiar to zalozyc ale narazie sie wstrzymalem bo jedni mowia ze warte drudzy ze nie prosze o pomoc
: 30 paź 2011, 20:12
autor: Maver
Damian a po co Ci ten zawór?

: 09 lis 2011, 21:16
autor: damian a6 1.8t
Wiaj no przydal by sie a co robi to jakis problem dla turba? mozna cos uszkodzic? ja jezdze duo po autostradzie rzeszow szwajcarja czy to moglo by mi w czyms przeszkadzac? prosze o rade
: 09 lis 2011, 22:36
autor: raggaman
BOV wypuszcza zmierzone już powietrze dlatego dzieją się cyrki z autem.
Jak chcesz dźwięk to stożek gąbkowy + alu DV np. Forge 007p
: 10 lis 2011, 18:53
autor: Maver
Odpowiedź
" no przydałby się "
jest dla mnie dziwna, ta jak pisaliśmy na gg, chcesz to kupuj nie to nie.
: 25 sty 2012, 22:56
autor: Borert
dokladnie zgadzam sie z ktoryms przedmówca musi byc koniecznie zawor z recyrkulacja sam montowalem to w poprzednim aucie super efekt izero skutków ubocznych
