[A6 C5 2.5 TDI] Wpływ chipa na pompe wtryskową?
: 14 lis 2008, 22:37
				
				Witam!
Mam pytanie odnośnie wpływu chipa na pompę wtryskową. Czy znaczne podniesienie mocy silnika może uszkodzić pompę lub jej sterownik (150 KM=>196KM=zdecydowałem się na taki przyrost mocy ponieważ silnik mojego autka jest w bardzo dobrej kondycji) czy może to też być przypadek lub inna przyczyna bo taki mam właśnie problem? Podkreślam że chip montowany był w profesjonalnej firmie z gwarancją a pompa jest już po zaliczonej regeneracji z powodu słabej jakości paliwa. Na dzień przed awarią pompy miałem wymienianą hydraulike silnika (wszystko inne zostało wymienione wcześniej) i na nowo ustawiony rozrząd i kąt wtrysku. Być może był tam jakiś bład???
Proszę o odpowiedzi.
Pozdrawiam!
[ Dodano: 2008-11-15, 14:04 ]
Dodam że dzień przed awarią sterownika pompy czyli po wymianie hydrauliki zrobiłem jakieś 30 km. Auto odstawiłem do garażu i następnego dnia rano podczas odpalania padł sterownik. Pompa jest na gwarancji więc nic mnie to nie będzie kosztowało. Jeśli chodzi o wtryski to też są po regeneracji (zrobiłem to przed zamontowaniem chipa). Chodzi mi głównie o to że mechanik usiłuje mi wmówic że to moja wina a moim zdaniem jest to po prostu przypadek ponieważ wiem że te pompy nie należą do bezawaryjnych.
Jeśli chodzi o pierwszą awarię pompy to stało się to również podczas porannego odpalania (jeszcze bez chipa). Powiedziano mi wtedy że to przez złe paliwo a ja non-stop tankuję na Orlenie lub na BP. Sam już nie wiem...
			Mam pytanie odnośnie wpływu chipa na pompę wtryskową. Czy znaczne podniesienie mocy silnika może uszkodzić pompę lub jej sterownik (150 KM=>196KM=zdecydowałem się na taki przyrost mocy ponieważ silnik mojego autka jest w bardzo dobrej kondycji) czy może to też być przypadek lub inna przyczyna bo taki mam właśnie problem? Podkreślam że chip montowany był w profesjonalnej firmie z gwarancją a pompa jest już po zaliczonej regeneracji z powodu słabej jakości paliwa. Na dzień przed awarią pompy miałem wymienianą hydraulike silnika (wszystko inne zostało wymienione wcześniej) i na nowo ustawiony rozrząd i kąt wtrysku. Być może był tam jakiś bład???
Proszę o odpowiedzi.
Pozdrawiam!
[ Dodano: 2008-11-15, 14:04 ]
Dodam że dzień przed awarią sterownika pompy czyli po wymianie hydrauliki zrobiłem jakieś 30 km. Auto odstawiłem do garażu i następnego dnia rano podczas odpalania padł sterownik. Pompa jest na gwarancji więc nic mnie to nie będzie kosztowało. Jeśli chodzi o wtryski to też są po regeneracji (zrobiłem to przed zamontowaniem chipa). Chodzi mi głównie o to że mechanik usiłuje mi wmówic że to moja wina a moim zdaniem jest to po prostu przypadek ponieważ wiem że te pompy nie należą do bezawaryjnych.
Jeśli chodzi o pierwszą awarię pompy to stało się to również podczas porannego odpalania (jeszcze bez chipa). Powiedziano mi wtedy że to przez złe paliwo a ja non-stop tankuję na Orlenie lub na BP. Sam już nie wiem...