Chce konkretnej odpowiedzi bez zadnych historii, pewna i trafiona ewentualnie taka która rozwieje wątpliwości
Planuje zmiane dolotu + myśle nad stożkiem?
1.Jakiej konkretnej firmy to kupić?? Chyba że nie ma to znaczenia w tym wypadku??
2.Czy turbo bedzie bardziej słyszalne? Bo na to licze w jakimś stopniu o dobry efekt.
3. No i mam nadzieje że skutków ubocznych nie doznam??
Słyszałem że warto do okoła jakas blacha go okryć aby ciepłego powietrza nie łapał ze strony silnika, cos mi sie gdzieś obiło ale to tak nawiasem...
Pzdr i czekam na konkret odpowiedz paru osób
: 10 sie 2012, 16:05
autor: Forum Audi A6
To ma prowadzić do większych zmian w mocy czy tylko efekty audiowizualne Cię interesują??
: 10 sie 2012, 17:35
autor: kamil199402
Hmmm można pogodzić jedno z drugim jakoś??
Jak nie to prosiłbym o podanie dwoch opcji.
: 11 sie 2012, 09:18
autor: Forum Audi A6
Jeżeli chcesz zmienić brzmienie auta to zmieĂą tłumik koĂącowy lub wytnij kata/dpf-a.
Jak interesuje Cię moc to zacznij od programu a jak będziesz miał mało to uwolnienie wydechu następnie większe turbo, ic-ki etc.
Sportowe filtry i innego tego typu wynalazki z allegro to tylko zbijanie $ z nieświadomych jeleni. Zresztą gdzie byś zmieścił stożka w c6?? Pytam retorycznie.
: 11 sie 2012, 11:57
autor: kamil199402
Znaczy powiem tak jestem umowiony za 2 tyg do VTG. Moc ma wygladać 270 koników i Nm gdzieś ma być z 70 wiecej.
I teraz tak.. myśle za narazie mocy raczej nie bede jeszcze podnosil (zmiana turbo itp)
Wiec myśle nad dźwiekiem.. wiec polecasz wyciac kata? ewentualnie zmienić tłumik końcowy? Ogolnie o tłumiku myślałem wcześniej ale narazie nie wiem co wybrać i wgl , bo albo po jednej prostej rurze z obydwóch stron badz po obydówch ale po 2 proste rureczki (za ta opcja jestem bardziej)..
I teraz musze jakieś odpowiedniej firmy wydeszki znaleść... a jak wiadomo nie mam pojecia jakiej.. no i ewentualnie ten kat..
: 11 sie 2012, 17:04
autor: Forum Audi A6
Jak wytniesz kata/dpf-a to będzie słyszalny delikatny świst turbiny i będzie to podstawa to dalszych modyfikacji.
Dobra firma która produkuje tłumiki to np. Ulter.
A jeśli chcesz połączyć od razu dobre brzmienie z podniesieniem mocy to zrobienie całego wydechu od Millteka jest bardzo dobrą opcją xD
: 11 sie 2012, 21:42
autor: Konrad 78
Nie instaluj żadnych stożków. Chyba że myślisz nad dedykowanym do konkretnie tego silnika i tego modelu. Jeśli ma to być filtr z allegro to odradzam, bo nie ma sensu. W tym wieku to Ci się nie dziwie bo tez miałem takie niezbyt rozsądne pomysły... Jak już chcesz mieć inny filtr to kup sobie zamiast fabrycznego wkładke jakąs pipercross czy podobnej firmy, i tam też bodajże po jakimś czasie się to myje i nasącza.
: 12 sie 2012, 15:12
autor: kamil199402
Z tego co sie dowiedziałem to u mnie nawet nie ma tego dpf-a. A kata wytne to zwykła rure jakaś wstawić? Przeglad tez bedzie trzeba sobie załatwić nie?;) Troche zielony jestem
Nad wydechem jeszcze pomyśle nad jegą zmianą.
A co do stożka to myslałem nad jakims konkretnym, konkretnej firmy dolot i konkretnej stożek (nie jakiś shit...) tylko poprostu nie wiem jaki heheh
: 12 sie 2012, 17:30
autor: Ssmile
Sam program wystarczy. 280PS to wystarczająco aż nadto do nawet szybkiego przemieszczania się. Polecam zrobić tylko soft a resztę złotówek zostawić na naprawy :D Rozumiem że wtryski, kolektor, turbo, i łańcuszek rozrządu w najlepszym porządeczku?
drobny offtop:
jestem ostatnimi czasy w salonie VW/Audi i podchodzi do mnie znajomy z tekstem chodź na serwis zobaczysz na własne oczy bo mi nie uwierzysz. Pacjent A8 3.0 TDI po chipie, na okolice 280-90 PS. Przy redukcji i wejściu na obroty przeskoczył łańcuch i skończyło się dziurą w bloku, o głowicach nie piszę bo nie ma o czym.
Polecam przemyśleć i zdiagnozować silnik.
: 12 sie 2012, 23:07
autor: dankan
kamil199402 pisze:Z tego co sie dowiedziałem to u mnie nawet nie ma tego dpf-a. A kata wytne to zwykła rure jakaś wstawić? Przeglad tez bedzie trzeba sobie załatwić nie?;) Troche zielony jestem
Nad wydechem jeszcze pomyśle nad jegą zmianą.
A co do stożka to myslałem nad jakims konkretnym, konkretnej firmy dolot i konkretnej stożek (nie jakiś shit...) tylko poprostu nie wiem jaki heheh
HEJ !
rób przelot wywal kata
filtr włóż K&N w oryginalną obudowę
zagłósz EGR
jeśli chcesz dalej grzebać włóż większe turbo chodź ja mam większe ale do dziś nie włożyłem
jeżdżę na kkk50bv z wiekszym wirnikiem na zimnym
w szafie lezy gtb2260 zrobiona na 2562 jaki bedzie efekt nie wiem ;P
A to juz mi sie podoba Tak silnik Jest wszystko OK.
Czyli tak... dolotu nie zmieniać , tylko w obudowe filtra wsadzić filt K&N tak?
Wyciać kata. Zwykła przelotówa.
Ewentualnie wymiana wydechu.. ale to kiedyś jak i zmiana turbo za jakiś czas.
Teraz tak, IC jaki to koszt gdzie dostać i wgl? Sugeruje sie twoją fotografią, jeśli to ma pomóc to czemu by tego nie zrobić
: 13 sie 2012, 15:29
autor: Forum Audi A6
Nie potrzebujesz zmieniać Ic-ków jeżeli nie będziesz zmieniał turbiny.
Również wymiana filtrów nie ma większego sensu bo dodatkowych KM Ci od tego nie przybędzie.
Reszta planów ok.
: 13 sie 2012, 18:25
autor: kamil199402
Jeszcze takie pytania?
O co chodzi z zagłoszeniem EGR?
Jak zastosuje przelotówke to jaki tłumik wstawic? (sugerje sie twoim)
: 13 sie 2012, 19:11
autor: dankan
kamil199402 pisze:Jeszcze takie pytania?
O co chodzi z zagłoszeniem EGR?
Jak zastosuje przelotówke to jaki tłumik wstawic? (sugerje sie twoim)
egr możne po to żeby zawsze czyste powietrze spalało się z paliwem i aby nie rosła temperatura silnika przy dalszych modyfikacjach wszystko zależy co chcesz uzyskać w końcowym efekcie ile KM !
: 13 sie 2012, 19:32
autor: kamil199402
A to na zamówienie czy dokładny model?
No tyle KM aby silnika mi nie rozsadziło heh i aby sie zbierał jak bedzie trzeba