Strona 1 z 4

[ A6 C5] Graty do montażu intercooler'a 1.8t

: 13 cze 2012, 16:43
autor: pavliq
Na przyszłość jakby był potrzebny dla kogoś zestaw, ja robiłem to na kolankach silikonowych, nie chciało mi się bawić w spawanie orurowania. Potrzebne graty:

- redukcja prosta 57/63mm
- redukcja prosta 51/57mm
- 2x kolanko 57mm 90st
- 2x kolanko 57mm 45st
- rura 1m 57mm
- rura 0,2m 51mm (akurat miałem)
- obejmy (12 sztuk - na 57mm oraz osobno na 51mm i 63mm)
- intercooler 550x140x65mm

Potrzebna będzie oryginalna rura od intercooler'a w kształcie litery S.

Czy warto - zdecydowanie tak :)

: 13 cze 2012, 19:53
autor: raggaman
A obspawałeś rant rury przed nasadzeniem kolanek ? :)

: 13 cze 2012, 20:13
autor: pavliq
nie było takiej potrzeby, skręcone jest naprawdę fest, sprawdzone na 1,5 bara :)

: 14 cze 2012, 01:05
autor: Kuku1985
Przyda się, zwłaszcza rozglądałem się za zestawem. Był bym wzięczny jak byś wstawił fotostory montażu.

: 14 cze 2012, 23:00
autor: raggaman
pavliq pisze:nie było takiej potrzeby, skręcone jest naprawdę fest, sprawdzone na 1,5 bara :)
Skoro tak mówisz .. już widziałem sytuacje ze spadającymi sylikonami :]

: 13 lip 2012, 05:45
autor: Schiller_Polska
Panowie czy ktos wie jak wyglada przestrzen za seryjnym ickiem? czy jest przysloniety zbiorniczkiem spryskiwaczy? ma ktos moze jakies zdjecia?

: 13 lip 2012, 07:41
autor: Kuku1985
Ori IC masz niżej i frontem o auta (poprzecznie do błotnika) zaś zbiornik spryskiwaczy jest wyżej i wzdłuż błotnika. Po ściągnięciu zderzaka z ramą zobaczysz IC wystarczy.

: 17 lip 2012, 05:40
autor: Schiller_Polska
faktycznie miejsca tam jest sporo. jakis wiekszy icek tez powinien wejsc. jak myslicie est sens robienia krati w nadkolu? chodzi mi o cos takiego:
http://www.golf4.de/motortuning/59017-s ... zen-7.html
wersja od Q7. Sprawdzal ktos czy temp w dolocie znaczaco spadnie?

: 17 lip 2012, 10:13
autor: pavliq
trochę pewnie spadnie, pytanie czy odczujesz różnicę? Imo umieszczenie ICka z przodu daje najlepszy przepływ powietrza, dodatkowo rdzeĂą masz długi, więc ładnie się studzi w trakcie jazdy (sprawdzone empirycznie - jedna strona gorąca, druga zimna).

: 17 lip 2012, 20:40
autor: Schiller_Polska
wiem ale niestety u mnie FMIC odpada. nie moze byc widac zadnych modow <uoee>

: 07 sie 2012, 23:18
autor: Jigitt
a jakie ICki wstawiacie?? w sensie od jakich maszyn??

: 05 lis 2012, 22:18
autor: Schiller_Polska
ma ktos jakies fotki juz gotowych projektow?

: 05 lis 2012, 22:44
autor: pavliq
tylko jedna fotka (niestety więcej nie znalazłem u siebie):
Obrazek

: 06 lis 2012, 10:47
autor: MrcZk
ja chyba odpuszczam fmic , za duzo grzebania...natomiast wpadl mi do glowy inny pomysl, znalazlem gdzies info ze do 1.8t podchodzi plug& npolay icek z ktoregos modelu alfy romeo i jest on wydajniejszy niz seryjny 1.8t. ktos cos wie naten temat?

: 06 lis 2012, 11:24
autor: mario6
też jestem ciekaw wydajności tego IC'ka z alfy. Tutaj (IC z alfy) info o tym pomyśle jakie znalazłem.