Strona 1 z 2

[ A6 C5] sportowy filtr powietrza

: 10 maja 2012, 21:44
autor: Jigitt
Co myślicie o takich wynalazkach jak to:

http://moto.allegro.pl/filtr-powietrza- ... 21520.html

Zdaje się to na coś poza ładnym wyglądem, którego i tak spod obudowy nie widać?? :P

Jakie są Wasze opinie na temat czegoś takiego??

: 11 maja 2012, 08:58
autor: KissEK
Zalety:

-Niepowtarzalny sportowy dźwięk

-Lepsze przyśpieszenie

-Zmniejszenie zużycia paliwa

-ÂŁatwy w utrzymaniu wystarczy przemyć go wodą

-Wkład z włókna bawełnianego
same zalety jak widać <rotfl> chociaż tak na prawdę bym to włożył między bajki na półkę z książkami ;p

: 11 maja 2012, 10:39
autor: Jigitt
no właśnie ja też jakoś nie wierzę tym zaletom, stąd moje pytanie do Was, może ktoś założył u siebie coś takiego i może pochwalić się czy są jakieś tego efekty i jakie??

: 11 maja 2012, 17:48
autor: tomaszek99
SZybciej padnie przepływomierz od przepuszczonego syfu :)

: 11 maja 2012, 20:10
autor: KissEK
tak z czystej ciekawości pobuszowałem po internecie żeby poczytać nieco o tych wkładkach ;P i jak widać to tylko "wadzi" :]
http://tuning.pl/_tuning_Test_sportowej ... _540_.html
Test był przeprowadzany co prawda na corolli a nie audi ale myślę że to i tak rozwieje wszelkie wątpliwości.

: 11 maja 2012, 21:04
autor: Michałł
gembas, a co sądzisz o tych stożkach ? widziałem raz w audi zamiast ori filtru daje to coś czy lepiej wydech sobie przerobić ?

: 12 maja 2012, 14:17
autor: Jigitt
gembas pisze: ja osobiscie stosuje wkladki K&N,zarowno w silnikach z turbina benzynowych,diesla jak i w wolnossacych, i jestem zadowolony
gembasnapisz zatem swoje spostrzezenia, jaka widzisz/odczuwasz roznice w pracy silnika/w jezdzie po zamontowaniu tego sportowego wkladu K&N

: 12 maja 2012, 14:23
autor: ozi_dafit
ja swego czasu mialem taka wkladke tylko ze K&N, kupilem juz auto z tym. Moj tuner kazał mi ja wywalić bo puszcza syf, a zeby nie puszczała to trzeba ja czesto myć i oliwić specjalnym olejem a ten olej znowu bardzo ładnie sie przykeja do drucika w przepływce przez co po jakims czasie zaczyna ona zle zliczac.
Biorac pod uwage ze to nic nie daje, trzeba co jakis czas to czyscic i smarowac, do tego niekorzystnie wpływa po jakims czasie na przepływke to szkoda kasy na to. Chyba ze ktos lubi sie chwalic ze ma sportowa wkładke filtra powietrza; :p która daje srylion koni <lol>

: 12 maja 2012, 16:12
autor: arek34
przecież te wkładki to pic na wodę podumajcie jak kolega wyżej wkleił test toyki na tej wkładce przypuszczam że w audi jest podobny wynik to czy w ogóle jesteście wstanie poczuć te 2km więcej bi wątpie wielce a zamiast wkładki zróbcie sobie ramkę na to naciągnijcie 2 warstwy ciękiego płutna a na wierzch 1 warstwę grubego płutna efekt ten sam osiągniecie <radocha> <szok> a wiadomo wszech i wobec że coś kosztem czegoś

: 04 cze 2012, 20:20
autor: Kuku1985
Zadzwiwia mnie wasze podejscie do stożka, ale na dobrą sprawę faktycznie po co to komu skoro zaczyna od [cztery litery] strony!!!
Ja puki co robie swój pierwszy setup na 250PS (koszta) i stożek będzie + stożek na odme.

: 06 cze 2012, 00:15
autor: arti@R1
Jigitt, taki wkład jak piszesz... http://moto.allegro.pl/filtr-powietrza- ... 21520.html odpusc sobie, szkoda kasy, tak samo wkladke K&N za 230pln, przerabiałem ten temat w oparciu o hamownie...
Jesli chcesz poczuc te pare koni wiecej, ale dopiero po programie to kup stożek:
http://sidmotorsport.pl/pl/s/122-filtr-itg-89mm.html

: 28 cze 2012, 15:41
autor: Kuku1985
Nie chcę Cię arti@R1 krytykować, ale moim skromnym zdaniem to szkoda kasy na ten filtr jaki zaproponowałeś. Uzasadniam to tym iż filtr ten jest dedykowany mocom rzędu 500PS, w twoim przypadku to może się taki filtr sprawuje posiasz moc 320PS. No i jest mały problem potrzebna będzie redukcja z 76mm na 89mm. Osobiście mając 1.8T sam wybiorę sobie coś z R1 dedykowane pod 200-250PS z gąbki + mini filtr na odme.

: 30 cze 2012, 23:13
autor: arti@R1
Kuku1985, Oczywiscie ze szkoda kasy... Dysponujac moca 400-500PS Mozna sie pokusic o te pare koni wiecej. Na przyklad jak stroilem auto to TUNER kazal mi kupic filtr ori Boscha, ale niektorzy twierdza,ze jak zaloza K&N to od razu w hooj koni wiecej <rotfl>

: 30 cze 2012, 23:25
autor: daniel1997
arti@R1 pisze:Kuku1985, Oczywiscie ze szkoda kasy... Dysponujac moca 400-500PS Mozna sie pokusic o te pare koni wiecej. Na przyklad jak stroilem auto to TUNER kazal mi kupic filtr ori Boscha, ale niektorzy twierdza,ze jak zaloza K&N to od razu w hooj koni wiecej <rotfl>
<okok> a sportowa rurka i aluminiowe dywaniki i jest 700 koni <lol>

: 01 lip 2012, 06:40
autor: Kuku1985
arti@R1 pisze:Kuku1985, Oczywiscie ze szkoda kasy... Dysponujac moca 400-500PS Mozna sie pokusic o te pare koni wiecej. Na przyklad jak stroilem auto to TUNER kazal mi kupic filtr ori Boscha, ale niektorzy twierdza,ze jak zaloza K&N to od razu w hooj koni wiecej <rotfl>
Ja proponuję pozbyć się kanapy, tapicerki, podsufitki, fotela pasażera, car audio, dywaników, lusterka wewnętrznego, z tyłu oraz z przodu u pasażera silniczków podnoszących szyby, koła zapasowego, klapy schowka w desce rozdzielczej, ramki, szufladki na kubek, dwóch popielniczek, podłokietnika... bo wiadomo już nie od dzisiaj że najlepszym sposobem na poprawienie osiągów jest odciążenie pojazdu, no i koszt 0zł.

Posiadasz 2.7T i uważasz że skoro u ciebie sprawuje się wyśmienicie to u innych także... lol to nie to samo. Skoro założyciel tematu posiada 1.8T to zapodaj jakiś setup pod konkretnie ten model silnika a nie wciskasz ścieme. Swoją drogą większe nie zawsze oznacza lepsze.