Strona 1 z 1

[ A6 C5 Avant Tdi] 1.9 tdi avf 130->190

: 09 maja 2012, 22:20
autor: .Pawel.
Witam sprawa wygląda następująco wgrany wirus w firmie która miała tylko hamownie drogową którą odmówiłem pojechałem do innej firmy na zwykłą hamownię wyszło 190 km i 460 Nm. Trochę dużo wiem, facet powiedział że program jest dobrze ułożony lecz trochę za dużo. I teraz pytanie do was, nie szaleje autem raczej spokojna jazda ale lubię mieć pod gazem w sytuacjach awaryjnych lub podczas wyprzedzania, czy jechać i obniżyć moc i moment czy zostawić tak jak jest? Czy podczas spokojniej jazdy przy takim momencie i mocy części jak sprzęgło dwumas lub skrzynia dostają bardziej po tyłku czy tylko przy ostrej jeździe?

: 10 maja 2012, 09:17
autor: Kliku
pewnie z wykresu znawcy by Ci cos podpowiedzieli. Jak tuner fachowiec, to wykres powinienes dostac.

Re: 1.9 tdi avf 130->190

: 10 maja 2012, 22:01
autor: spanky
.Pawel. pisze:Witam sprawa wygląda następująco wgrany wirus w firmie która miała tylko hamownie drogową którą odmówiłem pojechałem do innej firmy na zwykłą hamownię wyszło 190 km i 460 Nm. Trochę dużo wiem, facet powiedział że program jest dobrze ułożony lecz trochę za dużo. I teraz pytanie do was, nie szaleje autem raczej spokojna jazda ale lubię mieć pod gazem w sytuacjach awaryjnych lub podczas wyprzedzania, czy jechać i obniżyć moc i moment czy zostawić tak jak jest? Czy podczas spokojniej jazdy przy takim momencie i mocy części jak sprzęgło dwumas lub skrzynia dostają bardziej po tyłku czy tylko przy ostrej jeździe?
takie parametry z seryjnego AVF-a <szok>

moment nie mozliwy do osigniecia na seryjnych gratach , moc rowniez bardzo malo prawdopodobna

: 13 maja 2012, 10:59
autor: igo_89
No troszeczkę coś za dużo tej mocy chodzi o moment obrotowy. tak jak pisał kolegaspanky, raczej nie do osiągnięcia z serii