Strona 1 z 2
[a6 c5] ÂŚwiece do 2.8
: 08 mar 2008, 10:47
autor: Robert
mam do wymiany świece w mojej ślicznej czy ktoś z klubowiczów poleca caś godnego i bardziej wydajnego od seryjnych
: 09 mar 2008, 16:37
autor: Chester
mozesz dac swiece sportowe sa drozsze niz normalne i trzeba by bylo tez okablowanie do nich zmienic
: 10 mar 2008, 00:09
autor: Robert
możesz podać trochę więcej detali producent albo co :lol: :lol: :lol:
: 10 mar 2008, 00:18
autor: Dominio2.8
robert jaki masz tam gazik firmy włożony :?: gdzie zakładany w Polsce czy w Anglii :?: i jak sie śmiga na gaziku :?: pozdrawiam
: 10 mar 2008, 01:40
autor: Robert
gazik oczywiście sekwencja montowany w Polsce firmy nie pamiętam ale jak chcesz to poszukam .Fajnie jest lejesz do pełna 25f i jedziesz problem jest z serwisem angole boją; się gazu a nasi kasują; normalka.Mam drobny problem coś komp .głupieje tzn.przełacza z gazu na benzyne ale tylko w Angli w europie jest spoko pozdro
: 10 mar 2008, 16:50
autor: Chester
Świece sportowe dzięki wydajniejszej iskrze przyczyniają; się do lepszego dopalenia mieszanki paliwowej, a co za tym idzie do uzyskania większej ilości energii z tej samej dawki paliwa.
- zwiększenie szybkości spalania szczególnie w począ;tkowej fazie po zapaleniu się mieszanki paliwowej - faktem jest, że mieszanka jest zaiskrzona w więcej niż w jednym miejscu jednocześnie w najkorzystniejszym miejscu zapalenia
- szybsze uwalnianie energii z paliwa, a co za tym idzie lepsze wykorzystanie paliwa i mniejsze wydalenie niespalonego paliwa poprzez gazy do układu wydechowego
- znaczne obniżenie niezapalonych i przepalonych cykli co ma wyrównać pojedyńcze aktywne cykle silnika
- równomierna praca silnika na niskich obrotach
- silnik prężniej przyspiesza
- obniża się zużycie paliwa w przypadku jazdy ekonomicznej
- zmniejsza się emisja spalin szkodliwych dla środowiska
- wzrost mocy silnika
UWAGA: DO CELÓW SPORTOWYCH I ENERGICZNEJ JAZDY MIEJSKIEJ ZOSTAŁY SKONSTRUOWANE ŚWIECE BRISK RACING - świece o niższej ciepłocie do bardziej wyżyłowanych i mocniej eksploatowanych silników!
A tu link skad to wziolem :
http://www.tuning.jedrasik.pl/moc50.html
: 11 mar 2008, 01:03
autor: Robert
wielkie dzięki właśnie o takie informacje mi chodziło mam nadzieje że dobiorę coś do mojego silnika 2.8 30v pozdro
: 12 mar 2008, 22:28
autor: Dominio2.8
ciekawe dlaczego tak się dzieje ,że przełancza??? a jakbyś mógł i nie sprawiłoby Ci problemu to poszukaj mi tej firmy. dzięki pozdro
: 13 mar 2008, 08:20
autor: Robert
Doninio 2.8 wiesz coś o czym ja niewiem no chłopie jak tak to masz dużą; flaszkę
: 15 mar 2008, 21:17
autor: Dominio2.8
sorki tak czytam ale chyba coś w temat nie trafiłem nieraz mi net szwankuje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: pozdro
: 20 mar 2008, 22:05
autor: mpek3
robert ja miałem taki problem z gazem ze mi tez sie przezucał ale jak ostro przygazowałem.wine miał jak sie potem okazało jakis czujnik-był wadliwy(co ciekawe nie na kazdej stacji jak tankowałem to sie działo)nie interesowałem sie tym ale podjade do warsztatu i sie dowiem co mi wymienili.moze to cos pomoze
: 21 mar 2008, 00:28
autor: Robert
naprawde wielkie dzięki będe ci wdzięczny za pomoc
: 25 mar 2008, 23:05
autor: mpek3
Witam,to jest regulator składu mieszanki.na począ;tek zrób z kimś podmianke i sprawdz wtedy.niestety musisz miec kogos z podobna instalacja lub poprostu podjedz do warsztatu i pogadaj niech to sprawdza
[ Dodano: 2008-03-25, 23:08 ]
sorry za pospiech ale dzis dopiero mieli czynne :-?
: 26 mar 2008, 00:00
autor: Robert
dzięki za odzew ale jest mały problem ja jestem na stałe w Angli do polski na serwis to tak nie za bardzo wielkie dzięki za pomoc :lol: :lol: :lol:
: 26 lip 2008, 17:22
autor: gość_
ciekawe ile kosztuje, jak swiece platynowe NGK do 2,7t kosztuja 46zl sztuka, badz tanszy zamiennik 19zl sztuka trojelektrodowe
ja wsadzilem ten zamiennik i nie zalwazylem jakiegos spadku mocy, a wrecz przeciwnie wydaje mi sie ze lepiej pali (moze dlatego ze tamte platynowe byly juz dosc stare)