Strona 1 z 2
[ A6 C4 Tdi] Katalizator wryski chip
: 04 lip 2011, 21:49
autor: PrOcenT91
Witam. Mam parę pytań odnośnie wyżej wymienionych rzeczy w temacie.
1. Zacznijmy od katalizatora, czytałem na forum ze gdy się go wytnie zwiększy się wydajność turbiny czy to prawda?, a jak będzie ze spalaniem nie podskoczy, nie będzie mocno kopcił?
2. Mam do wymiany wtryski, niestety wszystkie leją

Jakie kupić? Czytałem coś na temat 0.216, w przyszłości planuje wsadzić chipa i tylko tyle nie planuje zmiany turba czy czegoś innego bo mnie na razie nie stać. Odnośnie spalania, czy aż tak dużo będzie palił na lejących wtryskach? Teraz wychodzi mi srednio 10l/100km
3. Możecie polecić jakiś dobry zakład na podlasiu który zajmuję się chiptuningiem? Najlepiej w obrębie białegostoku. Z góry dzięki za pomoc

: 04 lip 2011, 22:38
autor: Lipton
PrOcenT91 pisze: czy aż tak dużo będzie palił na lejących wtryskach? Teraz wychodzi mi srednio 10l/100km
tyle bd ja tak miałem i ogólnie słabo palił...
a jak będzie ze spalaniem nie podskoczy, nie będzie mocno kopcił?
nie
PrOcenT91 pisze:wszystkie leją

zmień końcówki
: 05 lip 2011, 05:34
autor: PrOcenT91
Nie ma żadnego czujnika w katalizatorze? Z tego co mi mówił mechanik to wymiana końcówek wyniesie mi prawie tyle co kupno nowych wtrysków. Ile mogą kosztować końcówki?
: 05 lip 2011, 10:34
autor: Lipton
nowy sterujący kosztuje 1000zł
za końcówki bosha z tego co pamiętam 2 lata temu w zimie wyszło chyba 200zł za sztukę z wymianą i ust. i spr kąta
: 05 lip 2011, 14:41
autor: PrOcenT91
Mówił mi ze właśnie sterujacy stoi coś około 1200zł a komplet nowy mi załatwi za 2100zł. Ale jak mówicie że wystarczy zmienić tylko końcówki to nie będę wywalał kasy na całe wtryski. Moglibyście podać mi jakąś stronkę gdzie kupie te końcówki? I powiedzcie jak jest z tym katalizatorem jest w nim jakiś czujnik czy coś? czy śmiało wycinać i wspawać kawałek rurki
: 05 lip 2011, 15:01
autor: raggaman
PrOcenT91 pisze: I powiedzcie jak jest z tym katalizatorem jest w nim jakiś czujnik czy coś? czy śmiało wycinać i wspawać kawałek rurki
śmiało wycinać
: 05 lip 2011, 15:04
autor: PrOcenT91
Okej to wytne go na dniach. Co do końcówek to gdzie je dostane i w jakiej cenie?
: 05 lip 2011, 18:14
autor: raggaman
Kiedyś sięgałem informacji od użytkownika guluwroc z racingforum odnośnie końcówek wtrysków ( tel. 513399363 lub
http://www.ecuproject.pl/ ).
: 05 lip 2011, 20:38
autor: Lipton
PrOcenT91, lepiej jedź to robić do pompiarzy oni bd mieć lepsze ceny niż w sklepie i bd wiedzieć co i jak zrobić żeby dobrze było szkoda u byle kogo to robić...
a co do kata to ja mam wyciętą dziurę kwadratową na kacie wyciągnięty środek i zaspawane

i wygląda w sumie tak jak by katalizator tam był

: 05 lip 2011, 21:24
autor: PrOcenT91
a u tego cowboya z forum golfa? on ponoć ma wtryski na sprzedaż i końcówki
: 06 lip 2011, 07:05
autor: Hincó
Co do sterujacego kiedyś kupiłem nówasa (nawet kilka szt)(od 1,9 ale pasuje do 2,5) z gwarancją ori za 350zł

Ta sama firma miewała komplety 5sztuk wtrysków do T4/LT po 1200-1300 zł na promocji. O ile dobrze pammiętam AZETDIESEL czy jakoś tak na allegro. Wtryski ori albo 0,216, wielkiej różnicy nie będzie w aelu. Ja za fratelli bosio komplet końcówek z regulacją dałem 800zł. Na forum golfa jest aktualny cennik... Bosch'e sa troche droższe.
Z lejących wtrysków 10/100... hm... no nie wiem
Amputacja kata poprawi nieco dynamike auta, o ile był zapchany
Hm, teraz jeszcze tańśze...
http://allegro.pl/wtryskiwacz-sterujacy ... 84284.html
: 06 lip 2011, 15:17
autor: PrOcenT91
Przy tym wtrysku co podałeś muszę coś zmienić montując go do audi czy nie? A da się zmienić końcówkę w sterującym wtrysku i ile ona może kosztować.
Te 10/100 to większość w mieście robiona przy dynamicznej jeździe na lejących wtryskach.
: 06 lip 2011, 15:30
autor: Hincó
Końcówkę wymienia się jak w innych, tylko jest jedna sprężyna która (chyba) ma udawać dwie jak w pozostałych. Ja mialem błąd G80 i poprostu przełożyłem ze starego końcówke (nie regulowali go- może kiepski zakład) błąd znikł, spalanie spadło a dźwięk silnika bez zmian. Ale teraz i tak mam inny

Gdybyś miał automat i quattro (o ile takie były) to te 10/100 do przyjęcia ale i tak nie mało
Aha w sterujacym moze być w drugą stronę kabel, ale jest na tyle długi i nic się nie dzieje, elektronika ta sama

: 06 lip 2011, 15:36
autor: PrOcenT91
A nie lepiej byłoby mi w sterujacym tym co mam zmienić końcówkę i tak zrobić z reszta wtrysków. To co jeszcze mu może dolegać że tyle pali?
: 06 lip 2011, 16:01
autor: Hincó
PrOcenT91, jak masz dobry sterujacy to nie ma sensu go zmieniać...
Sterujący, czujniki temperatury (płyn i paliwo), właściciel (styl jazdy :P) ustawienia dawki, kąta (dawkowanie ma wpływ spory, ja po zmianie na 216 bez korekcji dawki w trasie spaliłem 10/100! ale było ok 9 do setki)
Popatrz na moje raporty spalania, jest tam moment zmiany na 216 w tamtym roku w wakacje i spalanie coraz mniejsze -dostosowanie stylu jazdy do warunków auta + nie lejące wtryski (poprzednie nie lały wg bosha) + inne G80 w jednym czasie i potem na koniec we wrześniu skrzynia szóstka... Troche spuściłem z tonu z jazdą ale niewiele i 8,5 vs 6,9 przy ~30 koniach więcej...