Strona 1 z 3
[ A6 C6] 2.0 t fsi 170 km - chip tuning
: 13 maja 2011, 17:19
autor: qazq84
Witajcie. Myślę poważnie nad wzmocnieniem troszkę mojego autka poprzez zainstalowanie małego wirusa

Zastanawiam się tylko o ile bezpiecznie zwiększyć moc auta. Słyszałem że ten silnik w innych wersjach audi ma w standardzie 200 ps. Pytanie brzmi czy silnik w moim aucie różni się jakoś osprzętowo od innych tfsi i jak to jest ze skrzynią biegów. Ja mam automat multitronic . Ponoć ta skrzynia nie lubi dużego momentu obr. Proszę o odpowiedź znawców tematu. Z góry dzięki! Pozdrawiam!
: 13 maja 2011, 18:48
autor: Tomas
2.0 tfsi mozna spokojnie kręcic do 250ps

ale ze jest u Ciebie mulitronic ja bym poprzestal na 200ps

zresztą firma ktora będzie to robic powinna wiedziec jaka będzie bezpieczna moc dla tej skrzynki
: 13 maja 2011, 23:30
autor: M0NEER
Tomas, popieram w 100%
Widziałem Golfy V GTI podkręcone z 200HP na 240HP ze skrzyniami DSG i nie było problemu. Agresywnie przyspieszając w momencie zmiany biegu na wysokich obr.szły strzały z tłumika
qazq84, jeśli zdecydujesz się na chipa to unikaj ostrych startów z postoju.
: 14 maja 2011, 00:46
autor: Borek123
M0NEER pisze: ze skrzyniami DSG
Ale skrzynie DSG to nie to samo, co multitronic.
: 14 maja 2011, 08:34
autor: M0NEER
Borek123 pisze:M0NEER pisze: ze skrzyniami DSG
Ale skrzynie DSG to nie to samo, co multitronic.
Heh, tego nie wiedziałem

Dzięki
Pogubiłeś się kolego bo w swoim poście odniosłem się do wypowiedzi
Tomas'a
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
: 14 maja 2011, 12:52
autor: qazq84
A czy ktoś z Was drogich forumowiczów zrobił chip w 2.0 tfsi i ma skrzynie multi???
: 14 maja 2011, 15:44
autor: rav1982
Mam ten sam dylemat tylko w połączeniu 2.0 tdi + multitronic. Niebezpieczny dla tej skrzyni jest właśnie wysoki moment obrotowy. Słyszałem, że wytrzymuje ona max 400 Nm.
Ta sama skrzynia występuje w ośce 2.7 tdi. Przy tym silniku moment obrotowy wynosi 380 Nm, więc jest to pewnie bezpieczna granica dla tej skrzyni. Jednak mimo to waham się...

: 15 maja 2011, 19:58
autor: Gerwaziak
Upewnij się jeszcze czy to ten sam multitronic co u Ciebie - mogą mieć różne oznaczenia i różną tolerancję na moment obrotowy.
Sądzę, że to czy multi wytrzyma zależeć będzie od tego jak jeździsz. Tą skrzynię można łatwo zajeździć nawet bez chipa. Zanim się zdecydujesz zapytaj też o koszt wymiany na nową.

No i pamiętaj, że multi źle robi ostre ruszanie z miejsca więc ostre starty spod świateł odpadają.
Kiedyś padł mi multi w C5 więc mam lekko negatywne nastawienie do tej skrzyni

: 15 maja 2011, 22:11
autor: rob555
Niestety multi to wrazliwa skrzynia. Co 60tys olej co 120tys olej +filtr (trzeba skrzynie rozlupac). Jak dbasz i zrobich chipsa z glowa (delikatnego) powinno sie udac smigac bez wiekszej awarii

: 22 maja 2011, 05:33
autor: jerry_
Witam, podłączę się trochę do tematu.
Jestem teraz poza granicami ale za 5 tygodni wracam i stanę się właścicielem 2.0 TFSI (manual) auto jest juz dla mnie zaklepane

i noszę się też z zamiarem chipa w 44tuning w opolu z tym ze są tam dwie opcje i nie za bardzo wiem o co chodzi, a mianowicie jest:
2.0TFSI 170KM Bigger Turbo i tu mozna pojechac na 240KM i 380Nm ale jest jeszcze opcja 2.0 TFSI 170KM smile turbo i tu mozna pojechac na 210KM i 345Nm. Pytanie moje o co dokladnie chodzi z tym bigger i smile , byly dwie wersje po 170KM? w specyfikacji nic nie znalazłem .No i te "smile" Wysłałem juz zapytanie i czekam na odpowiedz ale moze ktoś tutaj coś się w tym orientuje.

: 22 maja 2011, 11:36
autor: Club RS6
jerry_ pisze:Witam, podłączę się trochę do tematu.
Jestem teraz poza granicami ale za 5 tygodni wracam i stanę się właścicielem 2.0 TFSI (manual) auto jest juz dla mnie zaklepane

i noszę się też z zamiarem chipa w 44tuning w opolu z tym ze są tam dwie opcje i nie za bardzo wiem o co chodzi, a mianowicie jest:
2.0TFSI 170KM Bigger Turbo i tu mozna pojechac na 240KM i 380Nm ale jest jeszcze opcja 2.0 TFSI 170KM smile turbo i tu mozna pojechac na 210KM i 345Nm. Pytanie moje o co dokladnie chodzi z tym bigger i smile , byly dwie wersje po 170KM? w specyfikacji nic nie znalazłem .No i te "smile" Wysłałem juz zapytanie i czekam na odpowiedz ale moze ktoś tutaj coś się w tym orientuje.

jak sama nazwa wskazuje w 1 opcji zakładają ci duże turbo (choc to troche bez sensu bo najprawdopodobniej z seryjnych gratów tyle sie osiągnie) a analogicznie do opcji 1 w 2 masz mniejsze turbo

: 22 maja 2011, 11:51
autor: rob555
poczytaj opinie o 44tuning... bo ich www zawiera bajki i mity
: 22 maja 2011, 21:02
autor: jerry_
Jak wróce to podzwonie bo tak przez neta to cięzko jest się czegokolwiek dowiedziec. Raczej chce zeby chipowali z seryjnych gratów, poza tym wlasnie nazwa nie za bardzo wskazuje bo smile to raczej powinno znaczyc co innego

.
Z takich bardziej wiarygodnych jest jeszcze V-tech, ze stronki wynika ze kręcą +30KM.
MTM w niemczech jezeli chce sie gwarancje to kręci auta do 5lat i przy tym przebieg do 80 000 nie wiem jak MTM polska w Bielsku Białej bo jakos nie mogę się dostac na ich stronke , prawdopodobnie dlatego ze neta mam przez amerykanskiego satelite i jak sie wejdzie na mtm.de to niechce mnie przekierowac na polską tylko kieruje na USA

: 22 maja 2011, 21:05
autor: Club RS6
jerry_ pisze:
Z takich bardziej wiarygodnych jest jeszcze V-tech, ze stronki wynika ze kręcą +30KM.
niech cię ręka boska broni przed V-tech'em ...

nie pytaj dlaczego po prostu omijaj szerokim łukiem
: 22 maja 2011, 21:28
autor: jerry_
No to nie pytam, zapytam zatem czy ktoś może coś poleci

wiem ze w tym 44tuning tam gosciu podobno robi pomiary tez przy normalnej jezdzie, nie tylko na hamowni, nom ale wrócimy , podzwonimy , zobaczymy

jest jeszcze trochę czasu.
