[ A6 C5 Avant] Jakie turbo i FMIC zamiast K03
: 13 maja 2011, 16:29
Cześć,
Przeczytałem dość dużo tematów odnośnie modów silnika 1.8T, ale dalej nie mam pełnej jasności - większość odnosi się do a3, tt czyli aut które mają silnik montowany poprzecznie, a nie tak jak w a6 - wzdłużnie.
W tej chwili mam zaczipowany silnik (~180-190km) na fabrycznym K03, fabrycznym FMIC, z modów zostały dołożone: zestaw czujników (boost, temp. spalin - jeszcze nie nawiercony kolektor), Manual Boost Controler.
Chciałem zmienić turbo, z racji na plug'n play myślę o K03s, w przypadku K04 będzie rzeźba z kolektorem oraz dodatkowe koszty. Z racji na to, że mam auto w tip tronicu, który i tak pewnie wymięknie na K04 nie ma co przeginać (skrzyni na manual też zmieniać nie chce - koszty i wygoda).
W planach jest wymiana turbo na K03s (tu moje pytanie - jakie oznaczenie, tak, żeby było ono osiągalne na rynku wtórnym, regenerowanym), FMIC (wybór duży - może ktoś montował już coś konkretnego i ułatwi poszukiwania), gdyby okazało się to konieczne - wtryski i wywalenie kata, strojenie całości
Celuję w 220-240km, przy powyższych założeniach całość wygląda optymalnie kosztowo.
Ale się rozpisałem - reasumując - jakie oznaczenie K03s szukać i jaki FMIC wstawiać?
pozdr.
Paweł
[ Dodano: 2011-05-22, 14:25 ]
up up - naprawdę nikt nic nie wie?
Przeczytałem dość dużo tematów odnośnie modów silnika 1.8T, ale dalej nie mam pełnej jasności - większość odnosi się do a3, tt czyli aut które mają silnik montowany poprzecznie, a nie tak jak w a6 - wzdłużnie.
W tej chwili mam zaczipowany silnik (~180-190km) na fabrycznym K03, fabrycznym FMIC, z modów zostały dołożone: zestaw czujników (boost, temp. spalin - jeszcze nie nawiercony kolektor), Manual Boost Controler.
Chciałem zmienić turbo, z racji na plug'n play myślę o K03s, w przypadku K04 będzie rzeźba z kolektorem oraz dodatkowe koszty. Z racji na to, że mam auto w tip tronicu, który i tak pewnie wymięknie na K04 nie ma co przeginać (skrzyni na manual też zmieniać nie chce - koszty i wygoda).
W planach jest wymiana turbo na K03s (tu moje pytanie - jakie oznaczenie, tak, żeby było ono osiągalne na rynku wtórnym, regenerowanym), FMIC (wybór duży - może ktoś montował już coś konkretnego i ułatwi poszukiwania), gdyby okazało się to konieczne - wtryski i wywalenie kata, strojenie całości
Celuję w 220-240km, przy powyższych założeniach całość wygląda optymalnie kosztowo.
Ale się rozpisałem - reasumując - jakie oznaczenie K03s szukać i jaki FMIC wstawiać?
pozdr.
Paweł
[ Dodano: 2011-05-22, 14:25 ]
up up - naprawdę nikt nic nie wie?