Strona 1 z 2
[ A6 C4 Tdi] Jakie wtryski do 1.9 TDI 1Z
: 10 kwie 2011, 20:56
autor: minos4u
Witam
Mam do wymiany wtryski w swoim aucie i zastanawiam się czy robić swoje czy montować od AFN.
Przyznam się że chciałbym troszke zwiekszyć moc silnika z dołu.
Jakie jeszcze modyfikacje zrobić

Pompe wtryskową wymieniać czy nie?? jakie turbo??
Czytałem wiele na ten temat ale nie mam numerów części.
Pozdrawiam
: 10 kwie 2011, 22:50
autor: CrocodileReggae
do samego chipa 216 - np od Cowboya z f. golfa
216 + awx + chip
230 pod ARL plus pompa 11
albo na większe moce 260 + bigturbo + 11
do wyboru do koloru
ja polecam 216 i chip
na f. golfa dział speed /tdi jest mnogo tematów o tuningu VP
: 11 kwie 2011, 15:22
autor: minos4u
wtryski 216 to od T4 2.5 TDI Tak??
: 11 kwie 2011, 18:57
autor: Hincó
minos4u pisze:wtryski 216 to od T4 2.5 TDI Tak??
Ale 150-konny

Caravell chyba też je miały

: 11 kwie 2011, 18:59
autor: RaKo
Jak chcesz same wtryski to szukaj od ASV,AVG ,bo te od AFNa to są słabsze,a jak chcesz hubrydy 216 to kupuj od Cowboya,do tego soft,wywal kata.Tak szczerze,to kolektory,turbo icek,komp i masa kasy,jednym słowem nieopłacalne

: 11 kwie 2011, 19:50
autor: krzys19600
Całkowity koszt podnoszenia mocy w tym silniku do 130 to ok 2200 to jest wtryski;
http://allegro.pl/koncowki-wtryskow-bos ... 45735.html
chip ok 1000zl i ok 200zł wymiana końcówek.Przerabiałem to w A4 z tym silnikiem
: 11 kwie 2011, 20:28
autor: minos4u
ja pracuje na warsztacie więc koszty będą dużo mniejsze
sam tuning 400 z hamownią

własnie nie mogę wtrysków dobrać
bo COOLER zrobie sobie sam
robocizna z wydechem i kolektorem ssącym mnie też nie kosztuje więc ekonomicznie decyzja wydaje się właściwa tym bardziej ze i tak wtryski oryginalne muszę naprawić.
Stąd moje pytanie.
Piszecie ze wtryski mają być od 150 konnego Transportera ale on cisnienie otwarcia miał 220 bar a mój poczciwy 1Z ma 190 więc wtryski nie podejdą.
A wtryski od AVG i AFN są takie same

: 11 kwie 2011, 21:22
autor: Hincó
minos4u pisze:ja pracuje na warsztacie więc koszty będą dużo mniejsze
sam tuning 400 z hamownią

własnie nie mogę wtrysków dobrać
bo COOLER zrobie sobie sam
robocizna z wydechem i kolektorem ssącym mnie też nie kosztuje więc ekonomicznie decyzja wydaje się właściwa tym bardziej ze i tak wtryski oryginalne muszę naprawić.
Stąd moje pytanie.
Piszecie ze wtryski mają być od 150 konnego Transportera ale on cisnienie otwarcia miał 220 bar a mój poczciwy 1Z ma 190 więc wtryski nie podejdą.
A wtryski od AVG i AFN są takie same

Ja mam właśnie pierwsze ciśnienie 220 i wszystko chodzi chociaż zalecają pierwsze tak jak piszesz 190, akurat takie mi się trafiły i nie ma z tym problemu.
Można je rónież wyregulować 190/300 chyba że kupujesz oryginalne do 150'tki...
: 12 kwie 2011, 18:55
autor: RaKo
minos4u, Nic tu niema do czynienia ciśnienie otwarcia,wszystko jest do wyregulowania,to jesteś w błędzie że są identyczne jak w AFNie,tak jak i inne jest turbo,ale skoro wiesz lepiej

: 14 kwie 2011, 13:18
autor: minos4u
wtryski 028 130 201T były montowane i w AFN i w AVG tak podaje mądry Bosch to nie ja wiem lepiej
Pozdrawiam
: 14 kwie 2011, 13:39
autor: spanky
minos4u pisze:wtryski 028 130 201T były montowane i w AFN i w AVG tak podaje mądry Bosch to nie ja wiem lepiej
Pozdrawiam
zgadza sie ...
: 14 kwie 2011, 22:25
autor: minos4u
ja nie mam zamiaru się wymądrzać tylko proszę o pomoc w dobraniu sprzetu
czyli weż taka a taka pompe wtryski i to wszystko
pozdrawiam
: 24 kwie 2011, 22:33
autor: AEL++
ja nie mam zamiaru się wymądrzać tylko proszę o pomoc w dobraniu sprzetu
czyli weż taka a taka pompe wtryski i to wszystko
pozdrawiam
najlepiej założyć kolego wtryski od T4 DSLA 150p764 silnik AXG/AHY transporter
Jeden miał chyba 190/300 a drugi 220/300,ale do końca nie jestem pewien,ale to żaden problem bo lekko poprawisz kąt i będzie oki...Zależy co chcesz kolego z niego zrobić,bo jak ma być do jazdy nacodzień i raczej spokojnej to wtryski wytarczą i zawsze elastyczność się poprawi i spalanie,a jak coś więcej to pisz i doradzimy:)
: 09 cze 2011, 20:10
autor: Lukass_lbn
minos4u, ja mam u siebie w 1z pompę wtryskowa z afn wtryski 216 turbo hybryda max boost 2.5 bara kolektor ssący awx polerka i powiększone kanały dolotowe głowicy egr out kat out ic seria map sensor 3 bar dawka 1.8 mgr/r kat wtrysku 49-52 zmieniona delikatnie mapa aktualnie 1.5 bara boost wynik 140 hp 300 niutonów
przy 2.2 bara było 179 hp 400 nm przy 1.0 bara 120 hp 250 nm
koszty :
pompa 450
wtryski końcówki bosio 500 + 200 montaż i regulacja ciśnienia
Głowica + nowe zawory prowadnice popychacze uszczelniacze polerka 1200
kolektor awx 50 zł
map sensor 150 zł
kat out gratis
egr out gratis
turbo 1000 zł
program zakup interfejsu oprogramowanie 300 zł
korekcje dawek i kątu gratis sam robię
Sprzęgło Vr6 bo 1z nie wytrzymało 700 zł
Ps.
Mina posiadacza innego auta na następnych światłach Bezcenna
: 09 cze 2011, 23:53
autor: spanky
Lukass_lbn pisze:minos4u, ja mam u siebie w 1z pompę wtryskowa z afn wtryski 216 turbo hybryda max boost 2.5 bara kolektor ssący awx polerka i powiększone kanały dolotowe głowicy egr out kat out ic seria map sensor 3 bar dawka 1.8 mgr/r kat wtrysku 49-52 zmieniona delikatnie mapa aktualnie 1.5 bara boost wynik 140 hp 300 niutonów
przy 2.2 bara było 179 hp 400 nm przy 1.0 bara 120 hp 250 nm
2.2 bar boostu ... [pomijam juz 3 bar MAP i co to za hybryda

] i jeszcze 179 PS i 400 Nm na starej AFN-owskiej pompie i seryjnym IC - chyba troszke fantazja poniosla
1.5 bara i 140 PS - jak robie jakiegos seryjnego AFN-a to ustawiam boost na max 1.2 bara to wypluwa średnio 140 PS
cos sie to kupy nie trzyma ...