Remap w tym silniku, to koszt 300 zł.
Dwa razy hamownia to koszt 100 zł.
Reszta to zarobek tunerów.
W większości ściemniają;, jak to oni precyzyjnie remapują; wzgledem silnika, jego przebiegu, jego stanu technicznego itd.
Jeśli nie chcesz sczytywać epromu i wgrywać wirusa, możesz wlutować podstawkę i włożyć gotową; kość z wirusem dla Twojego silnika.
Jak się to odbywa:
Jedziesz na hamownie, hamujesz auto, bierzesz wykresy. Przesyłasz mojemu koledze, który robi Ci względem nich nowy soft, programuje go na siemensie w nową; kość dobrej firmy i przesyła do Ciebie. Koszt 300 zł za program.
Jedziesz na wlutowanie podstawki, koszt 50 zł góra, wkładasz kość i jedziesz na hamownię.
Jeśli wykres Ci się podoba, zostawiasz. Jeśli nie, za darmo już poprawia Ci soft i wysyła nową; kość.
Cała zabawa 300 zł soft, 100 zł hamowanie, 50 zł podstawka.
oczywiscie mozna sobie czipować u setek cziperów których przybywa jak po deszczu. To samo kosztuje u nich 1000 - 1500 zł.
Powazne firmy z poważnymi pomiarami i bardzo poważnym dostosowaniem nie zrobią; za ta kwotę. Ci którzy czipują; po 1500 zł dużo ściemniają;, niby badają; i robią; dokładnie to samo co opisałem. Noo, posiadają; hamownie, czasami żenują;cą;
Ja u siebie zmieniam kostkę po weekendzie 1.8T AEB.
Zdecydowanie wolę wymianę kości ( tak samo jak w bios komputera ) niż remapowanie kości w sterowniku. Dlaczego ? Ano dlatego, że
a) źle sczytasz, lub ktoś Ci sczyta ORI emrom
b) wgrywają;c go w krytycznych sytuacjach będzie on wadliwy
c) Mają;c podstawkę masz ORI kość schowaną; i zawsze do niech łatwo wracasz
Efekt dokładnie ten sam. Programowanie ORI kości czy wkładanie drugiej kości we wcześniej przygotowaną; podstawkę.
Teraz masz 150 koni i moment 210
Będziesz miał 180-190 koni i moment 270-280
Tak aby było bezpiecznie.
Ps:
Żadne boxy jak kolega wcześniej wspomniał. Bron Boze
