Strona 1 z 2
[A6 C5 1,9TDi 110KM] Chiptuning
: 17 lut 2011, 12:49
autor: nf959
Witam Wszystkich
Jestem nowym klubowiczem, a także szczęśliwym posiadaczem audi a6 c5 1,9TDi 110KM (od mniej wiecej połowy września ubiegłego roku).
Mam pytanko do osób mieszkających w Warszawie, czy ktoś z Was z takim samym silniczkiem zawirusował sobie silniczek. Sam chciałbym to zrobić i szukam osoby, która jest już po takim zabiegu i mogła by zaprezentować jak teraz auto się zbiera.
Znalazłem chwaloną i sprawdzoną firmę w Wawie - MRMotors i otrzymałem od nich maila z odpowiedzią, że taki zabieg będzie mnie kosztował 1100zł.
Dodam tylko tyle, że nie jestem jakimś tam kierowcą rajdowym ale jednak te 30KM by się przydało. Ojciec mój ma audi a6 c5 z roku 2002 130KM i już te się fajnie zbiera, a tym moim niestety przy wyprzedzaniu jest lekki dyskomfort.
Jest to mój pierwszy temat wiec proszę o wyrozumiałość

Aaaaaa no i co do chip tuningu przeczytałem wypowiedzi osób z forum
Pozdrawiam wszystkich Daniel D.
Nazywaj poprawnie tematy zgodnie z Regulaminem stosując TAGI!
Poprawiłem!
: 17 lut 2011, 12:55
autor: sebastian855
nf959, Firma dobra i cena niewielka jak za fachową robotę,
więc nie ma się co zastanawiać
ÂŁaduj wirusa i Ciesz się na nowo swoją bryczką

: 17 lut 2011, 18:00
autor: rob555
Wal smialo. MR Motors to solidna firma. Zrobia bezpiecznie i adekwatnie do kondycji silnika.
: 18 lut 2011, 10:10
autor: spanky
jeżeli motor zdrowy to nie ma przeciwskazań do małego podniesienia mocy ...
110 na taka budę to troszkę za mało , po zabiegu auto stanie sie wyraźnie dynamiczniejsze ...
: 18 lut 2011, 11:05
autor: alukard
Jak jesteś z Wawy to tylko MrMotors

a wyjedziesz z takim Rogalem

: 03 mar 2011, 13:43
autor: CrocodileReggae
z mojego AHFa Witek (MR Motors) wyczarował 142KM i 325 Nm (bez kata, zatkany EGR) inna jazda
Za to z auta Twego taty wyjdą okolice 170 KM i 380 Nm
: 10 mar 2011, 14:21
autor: nf959
Niestety nikt z Warszawy się nie zgłosił co mógłby się pochwalić jak autko z takim silnikiem jak u mnie się zachowuje

trudno.
Jestem umówiony na sobotę na godzinę 10.00 w MRMotors na wirusa. Troszkę mam pietra przyznaję bo cały czas się boje, że coś się zacznie złego z autkiem dziać i zacznie się sypać. Temat chipa przeczytałem kilka razy, dostałem też cenne wskazówki jak jeździć i takie tam - więc zobaczymy.
: 10 mar 2011, 14:33
autor: sebastian855
nf959, nic sie nie bój

grunt to nie cisnąć zanim się auto nie rozgrzeje i po ostrej jeździe schłodzić turbinkę zanim zgasisz silnik. To tyle i miłej jazdy

: 10 mar 2011, 20:21
autor: Mateo4021G
Liczę na to że się pochwalisz na forum jak chodzi twoje autko mam ten sam silnik co ty i też rozważyłbym to żeby go trochę podkręcić
: 12 mar 2011, 10:02
autor: Splawik
Mateo4021G pisze: rozważyłbym to żeby go trochę podkręcić
To weź się za robotę, bo każdy dzień jazdy na serii to dzień stracony.

: 12 mar 2011, 10:20
autor: Fikus
alukard pisze:Jak jesteś z Wawy to tylko MrMotors

a wyjedziesz z takim Rogalem

najpierw wyjedziesz na przejazdzke z Rogalem na siedzeniu pasazera,i jak sie okaże że przedł test to po hamowni wyjedziesz z rogalem na buzi.Miałem ,jezdziłem on jest numero uno na wawe i okolice
no dobrze jakbys sobie zapodał na koniec zegarek do turbinki,moja pierwsza przeładowala i olej miałem w intercoolu zamiast silniku.Pozniej wymiana silnika i turbinki,szkolne koszty 1600pln i na drugim motorku juz był zegarek z beepem.
: 12 mar 2011, 20:24
autor: Mateo4021G
Splawik pisze:Mateo4021G pisze: rozważyłbym to żeby go trochę podkręcić
To weź się za robotę, bo każdy dzień jazdy na serii to dzień stracony.

Do tego trzeba mieć kasę której ja na razie nie man i dobry zakład

: 16 mar 2011, 15:05
autor: terecha
Fikus pisze:alukard pisze:Jak jesteś z Wawy to tylko MrMotors

a wyjedziesz z takim Rogalem

najpierw wyjedziesz na przejazdzke z Rogalem na siedzeniu pasazera,i jak sie okaże że przedł test to po hamowni wyjedziesz z rogalem na buzi.Miałem ,jezdziłem on jest numero uno na wawe i okolice
no dobrze jakbys sobie zapodał na koniec zegarek do turbinki,moja pierwsza przeładowala i olej miałem w intercoolu zamiast silniku.Pozniej wymiana silnika i turbinki,szkolne koszty 1600pln i na drugim motorku juz był zegarek z beepem.
rozchodzi się o wskaźnik ciśnienia doładowania?
: 16 mar 2011, 15:20
autor: Fikus
terecha pisze:rozchodzi się o wskaźnik ciśnienia doładowania?
dokładnie tak
: 16 mar 2011, 17:52
autor: terecha
Fikus mam coś takiego w passacie kompressor benzyna, założyłem sobie zwykły wskaźnik z wężykiem który na końcu ma trójnik łapiący boost, trójnik siedzi w wężu za kompressorem...
W temacie TDI jestem nowy, gdzie można wpuścić w TDI instalację zegarka? Jakie masz normalnie boost a jaki boost wskazuje na awarię? Co to jest beep?