Strona 1 z 2

[A6 C5 1,9TDi 110KM] Chiptuning

: 17 lut 2011, 12:49
autor: nf959
Witam Wszystkich

Jestem nowym klubowiczem, a także szczęśliwym posiadaczem audi a6 c5 1,9TDi 110KM (od mniej wiecej połowy września ubiegłego roku).
Mam pytanko do osób mieszkających w Warszawie, czy ktoś z Was z takim samym silniczkiem zawirusował sobie silniczek. Sam chciałbym to zrobić i szukam osoby, która jest już po takim zabiegu i mogła by zaprezentować jak teraz auto się zbiera.
Znalazłem chwaloną i sprawdzoną firmę w Wawie - MRMotors i otrzymałem od nich maila z odpowiedzią, że taki zabieg będzie mnie kosztował 1100zł.

Dodam tylko tyle, że nie jestem jakimś tam kierowcą rajdowym ale jednak te 30KM by się przydało. Ojciec mój ma audi a6 c5 z roku 2002 130KM i już te się fajnie zbiera, a tym moim niestety przy wyprzedzaniu jest lekki dyskomfort.

Jest to mój pierwszy temat wiec proszę o wyrozumiałość :) Aaaaaa no i co do chip tuningu przeczytałem wypowiedzi osób z forum

Pozdrawiam wszystkich Daniel D.

Nazywaj poprawnie tematy zgodnie z Regulaminem stosując TAGI!
Poprawiłem!

: 17 lut 2011, 12:55
autor: sebastian855
nf959, Firma dobra i cena niewielka jak za fachową robotę,
więc nie ma się co zastanawiać :)
ÂŁaduj wirusa i Ciesz się na nowo swoją bryczką ;)

: 17 lut 2011, 18:00
autor: rob555
Wal smialo. MR Motors to solidna firma. Zrobia bezpiecznie i adekwatnie do kondycji silnika.

: 18 lut 2011, 10:10
autor: spanky
jeżeli motor zdrowy to nie ma przeciwskazań do małego podniesienia mocy ...
110 na taka budę to troszkę za mało , po zabiegu auto stanie sie wyraźnie dynamiczniejsze ...

: 18 lut 2011, 11:05
autor: alukard
Jak jesteś z Wawy to tylko MrMotors :) a wyjedziesz z takim Rogalem :>

: 03 mar 2011, 13:43
autor: CrocodileReggae
z mojego AHFa Witek (MR Motors) wyczarował 142KM i 325 Nm (bez kata, zatkany EGR) inna jazda

Za to z auta Twego taty wyjdą okolice 170 KM i 380 Nm

: 10 mar 2011, 14:21
autor: nf959
Niestety nikt z Warszawy się nie zgłosił co mógłby się pochwalić jak autko z takim silnikiem jak u mnie się zachowuje :( trudno.

Jestem umówiony na sobotę na godzinę 10.00 w MRMotors na wirusa. Troszkę mam pietra przyznaję bo cały czas się boje, że coś się zacznie złego z autkiem dziać i zacznie się sypać. Temat chipa przeczytałem kilka razy, dostałem też cenne wskazówki jak jeździć i takie tam - więc zobaczymy.

: 10 mar 2011, 14:33
autor: sebastian855
nf959, nic sie nie bój :) grunt to nie cisnąć zanim się auto nie rozgrzeje i po ostrej jeździe schłodzić turbinkę zanim zgasisz silnik. To tyle i miłej jazdy <lol>

: 10 mar 2011, 20:21
autor: Mateo4021G
Liczę na to że się pochwalisz na forum jak chodzi twoje autko mam ten sam silnik co ty i też rozważyłbym to żeby go trochę podkręcić

: 12 mar 2011, 10:02
autor: Splawik
Mateo4021G pisze: rozważyłbym to żeby go trochę podkręcić
To weź się za robotę, bo każdy dzień jazdy na serii to dzień stracony. :)

: 12 mar 2011, 10:20
autor: Fikus
alukard pisze:Jak jesteś z Wawy to tylko MrMotors :) a wyjedziesz z takim Rogalem :>
najpierw wyjedziesz na przejazdzke z Rogalem na siedzeniu pasazera,i jak sie okaże że przedł test to po hamowni wyjedziesz z rogalem na buzi.Miałem ,jezdziłem on jest numero uno na wawe i okolice

no dobrze jakbys sobie zapodał na koniec zegarek do turbinki,moja pierwsza przeładowala i olej miałem w intercoolu zamiast silniku.Pozniej wymiana silnika i turbinki,szkolne koszty 1600pln i na drugim motorku juz był zegarek z beepem.

: 12 mar 2011, 20:24
autor: Mateo4021G
Splawik pisze:
Mateo4021G pisze: rozważyłbym to żeby go trochę podkręcić
To weź się za robotę, bo każdy dzień jazdy na serii to dzień stracony. :)
Do tego trzeba mieć kasę której ja na razie nie man i dobry zakład :(

: 16 mar 2011, 15:05
autor: terecha
Fikus pisze:
alukard pisze:Jak jesteś z Wawy to tylko MrMotors :) a wyjedziesz z takim Rogalem :>
najpierw wyjedziesz na przejazdzke z Rogalem na siedzeniu pasazera,i jak sie okaże że przedł test to po hamowni wyjedziesz z rogalem na buzi.Miałem ,jezdziłem on jest numero uno na wawe i okolice

no dobrze jakbys sobie zapodał na koniec zegarek do turbinki,moja pierwsza przeładowala i olej miałem w intercoolu zamiast silniku.Pozniej wymiana silnika i turbinki,szkolne koszty 1600pln i na drugim motorku juz był zegarek z beepem.
rozchodzi się o wskaźnik ciśnienia doładowania?

: 16 mar 2011, 15:20
autor: Fikus
terecha pisze:rozchodzi się o wskaźnik ciśnienia doładowania?
dokładnie tak

: 16 mar 2011, 17:52
autor: terecha
Fikus mam coś takiego w passacie kompressor benzyna, założyłem sobie zwykły wskaźnik z wężykiem który na końcu ma trójnik łapiący boost, trójnik siedzi w wężu za kompressorem...
W temacie TDI jestem nowy, gdzie można wpuścić w TDI instalację zegarka? Jakie masz normalnie boost a jaki boost wskazuje na awarię? Co to jest beep?