Strona 1 z 1
[A6 C4]- zwiększenie mocy 2.5 tdi aat
: 06 sty 2011, 20:23
autor: dzidek
Witam
Zastanawiam się nad podniesieniem mocy.Zamierzam pojeżdzić tym autkiem jeszcze z dwa latka ale jest troszkę za słaby.Znalazłem na allegro coś takiego
http://moto.allegro.pl/chiptuning-audi- ... 33824.html
Jak myślicie można to montować, a może ktoś ma w swoim autku.
: 07 sty 2011, 10:49
autor: maxon
Cześć,
jeżeli stać Cię na eksploatację podkoksowanego silnika to możesz rozważać takie oferty. Generalnie to starawy motor bez ekstrawagancji. Ten chip to głównie podkręcenie turbo. Trzeba na pewno ocenić stan sprężarki. Być może nie wytrzyma 2 lat. Druga sprawa ale może w pierwszej kolejności to remont hydrauliki jeśli nie był robiony. Trzecia sprawa to koło dwumasowe. Jeśli spodziewasz się większego obciążenia to warto je zmienić. Poczytaj na forum o szczegółach.
: 07 sty 2011, 11:18
autor: Forum A6 C4
ogólnie to nie polecam podnoszenia mocy bez hamowni i kogoś kto się na tym zna a nie tylko czytał
jeśli tobie nie za daleko to polecam w Białymstoku kolegę zaprzal
chiptuning__turbodieselpl__-bialystok-vt14978.htm
i temat jak to wygląda u mnie
a6-c425tdiquattro-virus-vt14952.htm
: 07 sty 2011, 16:34
autor: Hincó
Zmieniając wtryski zrobisz sobie niemal AELa, do tego chip i bajeczka :mrgreen:
Oczywiście przed wszystkim sprawdzenie i ewentualna naprawa wszystkiego!
: 07 sty 2011, 17:39
autor: dzidek
Ale jest ktoś kto zastosował u siebie jakiegoś gotowca.
: 08 sty 2011, 16:29
autor: dzidek
A gdybym chciał wymienić końcówki wtrysków, to jakie polecacie?
Takie coś można wstawić.
http://allegro.pl/koncowki-wtryskow-sev ... 01147.html
: 08 sty 2011, 20:23
autor: MELONIK
Tylko oryginalne końcóweczki
BOSCH 216stki
W tym silniku najlepszą opcją jest zmiana końcówek, softem wiele nie podziałasz (przerabiałem to)

Po zmianie na 216 pozostanie tylko dostrojenie zapłonu i jazda

W softy się nie pchaj szkoda wyrzucać kasę takie moje zdanie odnośnie softu pod AAT/AEL.
Pozdrawiam
: 20 lut 2011, 23:45
autor: klezmer
MELONIK pisze:Tylko oryginalne końcóweczki
BOSCH 216stki
W tym silniku najlepszą opcją jest zmiana końcówek, softem wiele nie podziałasz (przerabiałem to)

Po zmianie na 216 pozostanie tylko dostrojenie zapłonu i jazda

W softy się nie pchaj szkoda wyrzucać kasę takie moje zdanie odnośnie softu pod AAT/AEL.
Pozdrawiam
Sorry, ze sie wtracam w temat na ktorym sie za bardzo nie znam, ale czytalem wypowiedzi ludzi, ktorzy na samym sofcie krecili AEL-e pod 200 KM

A przynajmniej tak twierdzili

: 21 lut 2011, 10:41
autor: spanky
klezmer pisze:MELONIK pisze:Tylko oryginalne końcóweczki
BOSCH 216stki
W tym silniku najlepszą opcją jest zmiana końcówek, softem wiele nie podziałasz (przerabiałem to)

Po zmianie na 216 pozostanie tylko dostrojenie zapłonu i jazda

W softy się nie pchaj szkoda wyrzucać kasę takie moje zdanie odnośnie softu pod AAT/AEL.
Pozdrawiam
Sorry, ze sie wtracam w temat na ktorym sie za bardzo nie znam, ale czytalem wypowiedzi ludzi, ktorzy na samym sofcie krecili AEL-e pod 200 KM

A przynajmniej tak twierdzili

seryjne graty nie pozwalaja na osiagniecie takich mocy samym programem ....