Witam
ostatnio otrzymalem oferte Tutaj link
Pisza ze moje audi moga zrobic
A6 (C6) Audi A6 2.4 177
177 HP na 193 HP
230 N m na 255 N m
Prosze o ocene i czy warto
: 23 lis 2010, 23:02
autor: badi
Wiem ze ten silnik to lepiej zostawic w spokoju bo wiele nie zdzialam ale wiecie jak jest ciekawosc :-D
: 23 lis 2010, 23:02
autor: Tomas
Te 15 kucykow programem robia to jest wszystko co mozna wyciągnąc z tego silnika bez powazniejszej ingerencji w silniczek i osprzet
ps.praktycznie nie odczujesz rzadnej roznicy w osiągach a kaske zaplacic trzeba :-P
: 24 lis 2010, 20:26
autor: Tomas
Koniki tutaj nie maja bardzo nic do rzeczy przy takiej mocy ,wazniejszy jest moment ,zeby odczuc roznice z 230 Nm musialo by podskoczyc min do 280 Nm tak jak to jest w 2.0 TFSI i wtedy mozesz liczyc na to ze przyspieszenie do setki bedzie 0.5 s lepsze od pierwotnego i ciut lepsza elastycznosc
: 26 lis 2011, 10:04
autor: karol24
Mogę tylko przytaknąć kolegom! Jak za mało mocy, trzeba szukać 4.2 v8 wolnossące
: 23 sty 2012, 21:08
autor: paput
absajler pisze:Zmieniając sam program sterowania silnikiem możesz w bezpieczny sposób zwiększyć moc silnika z 193KM do około 206KM i moment obrotowy z 280Nm do 305Nm. Koszt w profesjonalnej firmie od 1200zł do 1800zł ze wszystkimi testami i wydrukami. Co do mechaniki to na pewno są sportowe wałki rozrządu układy dolotowe i wylotowe, filtry, wydechy. Zależy ile kasy chcesz przeznaczyć na tuning. Ogólnie temat rzeka
pozdrawiam
czy w 2.4 też da siętak zrobić jak w 2.8?
i jeszcze jedno w 2.4 widziałem zamontowany kompresor na yt, ale to bardzo duże koszty
: 23 sty 2012, 21:12
autor: paput
: 16 lut 2012, 08:47
autor: Marek3003
A ja chcę spróbowac. Najpierw sprawdzą mi na hamowni ile mam na prawdę koni i jaki jest stan silnika.
Potem zadecyduję. Twierdzą, że jeżeli wszystko jest w porządku i wysterowanie przebiegnie dobrze powinien palić około litra mniej.
Jezeli wierzysz w bełkot naganiaczy ktorzy to robią ze Ci 1l spadnie spalanie to zakladaj ,spalanie wzrosnie bo bedziesz wiecej deptal,a przy spokojnej jezdzie rzeczywiste spalenie moze sie zmniejszyc co najwyzej o 0.3l to max
: 17 lut 2012, 19:39
autor: Marek3003
Firma jest raczej poważna. Zobaczę. Najwyżej zapłacę za diagnostykę i sobie odpuszczę jesli cos będzie nie tak. Zresztą gosć uprzedzał, że sprawa nie jest prosta w silniku wolnossącym ale nie niemożliwa. I raczej nie namawiał szczególnie. Wiadomo, że w czasie potrzebnym na zrobienie mojego mogą załatwic spokojnie dwa turbo diesle.
: 18 lut 2012, 21:39
autor: A6 Forum - fassi1
A z czego tu więcej mocy wyciągać w 2.4?
Podlejesz paliwem to nic się nie zmieni bo AFR będzie poniżej max mocy a powietrza nie ma skąd wykombinować.
Programem może jedynie zmieniają trochę moc i moment w niższych zakresach obrotów.
Moim zdaniem pieniądze wyżucone w błoto.
: 24 lut 2012, 17:08
autor: paput
fassi1 pisze:A z czego tu więcej mocy wyciągać w 2.4?
Podlejesz paliwem to nic się nie zmieni bo AFR będzie poniżej max mocy a powietrza nie ma skąd wykombinować.
Programem może jedynie zmieniają trochę moc i moment w niższych zakresach obrotów.
Moim zdaniem pieniądze wyżucone w błoto.
własnie
jedynie kompresor - podobno dosyć dobrze podchodzą z merca oraz jaguara i same w sobie nie są drogie ale osprzęt i regulację generują gigantyczne koszty tak samo jak z turbo
pozostaje zmienić dolot, odetkać wydech i tyle albo sprzedać i kupić auto z turbo
: 24 lut 2012, 21:22
autor: arti@R1
paput, a jaki to mozebyc przybliżeniu koszt?
: 24 lut 2012, 21:44
autor: paput
arti@R1 pisze:paput, a jaki to mozebyc przybliżeniu koszt?
jak sam dużo ogarniasz to około 6-7 tysi podobno a tak to przekracza 10 tys
: 25 lut 2012, 00:06
autor: arti@R1
To chyba nie ma sensu....
Za 20.000pln jest fajna S4 na SPORTAUDI 2.7BiT tu za około 10.000pln bedziesz miał 500PS i 600Nm