Waldi77, ja tez mam AYM i opowiem Ci moją historię.
Zacząłem od sprawdzenia stanu silnika u mechanika, itd...
Potem hamownia w V-Techu - wyszło 154,3 KM

strata 0,7 konia, wykres OK.
Zacząłem od chipa u kumpla w Katowicach =>
www.electronics-car-audio.pl
Najpierw hamownia pokazala 180 Km, ale było mi mało

Więc korekta programu i tyle.
Po jakimś czasie dorzuciłem filtr powietrza z K&N.
Potem wywaliłem pre-katalizator, katalizator i tłumik środkowy

Wskaźnik Boost pokazywał ładowanie w granicach 1,4 - 1,6 Bar'a :-P
A na chwilę obecną mam przelot wydech ( narazie seria, ale w planach 3"

)
Wskaźnik boost niestety padł i czekam na nowy, więc nie powiem jak wygląda to z ładowaniem po opustoszeniu końcowego tłumika.
Dźwiek jaki wydobywa się z rury - boooski

Czasami rezonans jak w V8 :-D
...muszę się wybrać na hamownie, żeby zobaczyć, ile kunia teraz mam, bo az mnie ciekawość zżera
Podsumowując - jeżdżę już tak ponad 18 miesięcy i spokój
Terminowa zmiana oleju ( max 15000 km ) na Motul X-cess 8100, do tego filtry i spokój.
A jeździ się świetnie i bez problemów
Po samym chipie na 180 kunia nie poznałem samochodu.
Od razu zaczal smigac jak buuurza
Nie zastanawiaj się, bo szkoda mocy
powodzenia w modach
