Strona 1 z 1

[A6 C5 AFN] Prośba o ocenę wykresu po chiptiningu

: 21 wrz 2010, 19:41
autor: jelen05
Tak jak w temacie, proszę o opinie, przepraszam za jakość skanu. Proszę kliknąć na miniaturkę.

Obrazek

: 21 wrz 2010, 20:06
autor: spanky
kicha ...

300 Nm przy 2000 rpm szybko narastajacy , uklad korbowy/sprzeglo/dwumas dostaje mocno po doopie ...
moc maxymalna jakas niska ...

jednym slowem nie swiadczy to dobrze o programie

: 21 wrz 2010, 22:20
autor: Waldi77
zgadzam się że przy niskich obrotach, a więć ruszanie (miasto) wszystko dostanie w d.... (ja dodał bym oponki do wyżejwymienionych) Przy 2000 obr masz 70 Nm różnicy! Trudno osiągnąć lepsze rezultaty, ale na pewno dół masz przesadzony... no i musisz pojeździć aby stwierdzić czy nie za bardzo. Jeśli chodzi o moc to nie podkręcili za bardzo ale wykres jest ok.

: 21 wrz 2010, 23:51
autor: alukard
panowie to VP37 nie daje rady ;-)

: 22 wrz 2010, 00:32
autor: G-CS
..heh...to przecież lajtowy program...300Nm... przy 2tyś. obr.w AFN to pikuś...a przyrost mocy max. rzędu 11KM jest tak niski tylko przy 4tyś. obr....w całym przebiegu to śr. ok. 15...20KM...a dla w miarę już wiekowego motorka jest w sam raz...to tylko kreski na wykresie... zadane parametry dla dawek są optymalne..a wykres jest wynikiem wydajności pompki...autko jest przeznaczone do codziennej eksploatacji..a do tego ważne są parametry w dolnym zakresie obr. ;-)

: 22 wrz 2010, 10:12
autor: spanky
jelen05 zrob logi dynamiczne a okaze sie jakie sa zadane optymalne wartosci ... :mrgreen:
001/003/004/008/011

: 22 wrz 2010, 11:36
autor: jelen05
spanky pisze:jelen05 zrob logi dynamiczne a okaze sie jakie sa zadane optymalne wartosci ... :mrgreen:
001/003/004/008/011
możesz rozwinąć temat, jestem zielony w tych sprawach, brat ma laptopa i coś tam kombinuje z VAG-iem to może wszystko sprawdzić tylko o co dokładnie chodzi?

: 22 wrz 2010, 12:11
autor: spanky
jelen05 pisze:
spanky pisze:jelen05 zrob logi dynamiczne a okaze sie jakie sa zadane optymalne wartosci ... :mrgreen:
001/003/004/008/011
możesz rozwinąć temat, jestem zielony w tych sprawach, brat ma laptopa i coś tam kombinuje z VAG-iem to może wszystko sprawdzić tylko o co dokładnie chodzi?
o to:

-> http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752

pewnie na tym forum tez jest gdzies opis jak je zrobic ale nie moglem znalezc ...

alukard pisze:panowie to VP37 nie daje rady ;-)
to akurat nie jest na 100% pewne ... ;-)