Strona 1 z 4
					
				[A6 c4 AEL] 200+  wykres
				: 06 wrz 2010, 17:40
				autor: arekr22
				http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/841 ... 76464.html
Niedawno shamowalem Audi
 
Po dlugich modyfikacjach 
udalo sie tyle uzyskac
ale bede robil jeszcze korekte
bo mozna dmuchnac tylko 1.35Bar
na wiecej nie pozwala soft
docelowo bedzie 1.5bara
Modyfikacje
-turbo KKK K24-7000
-kolektor wydechowy od audi 2.2turbo benzyna
-FMIC+orurowanie
-drobne modyfikacje glowicy
-down pipe 63.5mm
-wydech przelot dwa tlumiki
-chlodnica oleju Mocal
-wtryski 0.230
-pompa od T4
-walek Heinrich
-soft ROGALOTTI
 
			 
			
					
				
				: 06 wrz 2010, 18:40
				autor: hasek
				extra wynik  :shock: 
sprzęgło jak to znosi? coś tam ostatnio pisałeś o problemach z 2masem.
			 
			
					
				
				: 06 wrz 2010, 22:55
				autor: elmi_k
				Dirty pisze:coś wysoko masz ten moment ustawiony....
tak bedzie... nie ma zmiennej geometrii.
Fajny wynik 

 
			
					
				
				: 07 wrz 2010, 08:21
				autor: arekr22
				Sprzeglo narazie jeszcze dziala 
 
 
jest tylko troche drgan dwumasu
ale najwazniejsze ze sie nie slizga
Moment jest wysoko bo turbo pozno wstaje
na drodze jest troche lepiej wczesniej
bo rolki hamowni nie daja takiego obciazenia
 
			
					
				
				: 07 wrz 2010, 10:53
				autor: alukard
				ale torpeda  
 
 
rogal pewnie miał rogala jak sie dowiedział co ma modzić 

  :mrgreen:
 
			
					
				
				: 07 wrz 2010, 11:28
				autor: arekr22
				Wlasnie z niecierpliwoscia czekam
na nastepna korekte u Rogala :mrgreen: 
termin koniec wrzesnia
W sumie to juz trzecia 
 
  
na ostantniej wyszlo 190hp
 
			
					
				
				: 07 wrz 2010, 12:59
				autor: Ninja_
				Jestem ciekawy gdzie jest granica wytrzymałości AEL-a i osprzętu.
			 
			
					
				
				: 07 wrz 2010, 16:10
				autor: arekr22
				Ponad 300hp i 600nm
sprawdzone na seryjnym osprzecie
silnik ACV w T4
 blizniacza konstrukcja 
nawet nie wiem czy nie slabsza od AELa
Podzespoly tez daja rade 
narazie jezdze na orginalnym dwumasie
i chodzi 

 
			
					
				
				: 07 wrz 2010, 16:35
				autor: hasek
				a masz jeszcze rozeznanie w kosztach całej operacji, czy po iluś tam setkach/tysiącach przestałeś liczyć?  8-)
			 
			
					
				
				: 07 wrz 2010, 19:45
				autor: Ninja_
				AEL nie ma chyba aluminiowego bloku, tylko żeliwny... poprawcie mnie jak się mylę
			 
			
					
				
				: 08 wrz 2010, 23:24
				autor: arekr22
				Ta torpeda Dynosoft to zupelnie inny silnik 
jest na pompowtryskach
 i ma chyba rozrzad na kolach zebatych
ale tego nie jestem pewien
poprawcie mnie jezeli sie myle
Co do moich przerobek to nie liczylem kosztow 
auto bylo robione i poprawiane etapami
metoda prob i bledow 
 
Blok mam zeliwny
tylko glowica alu
 
			
					
				
				: 09 wrz 2010, 00:20
				autor: Hincó
				Bez zmiany sterowania jakie turbo można zamiast k16  włożyć o ile jest sens. Co trzyma np AEL najpierw? IC napewno ale potem co, układ wtryskowy czy turbo ?
Respekcik za prace  

 
			
					
				
				: 09 wrz 2010, 07:13
				autor: arekr22
				Glowna przeszkoda zrobienia wiekszej mocy w AELu jest turbo
orginalne jest bardzo cienkie
			 
			
					
				
				: 09 wrz 2010, 13:15
				autor: karolp1
				arekr22 pisze:Glowna przeszkoda zrobienia wiekszej mocy w AELu jest turbo
orginalne jest bardzo cienkie
 a jaka ma kolega temperature w dolocje przy max bucie :?: jak sie nie myle to pompa 11mm :?: jak wygladaja korekcje gr013 na koncowkach 0.230 :?: jakie jest max cisnienie doladowania :?: jak zadymianie przy max bucie :?:
 
			
					
				
				: 13 wrz 2010, 11:39
				autor: arekr22
				Temperature moge sprawdzic tylko przed turbo
w dolocie nie ma czujnika
Boost max 1.35 Bar chwilowo 1.5bar
Korekcje sa slabe na jednym garze jest pow
1.0
Ale korekcje nie sa dla mnie wazne
Dymu troche jest :mrgreen: