Strona 1 z 1
[a6 c5 2.7 biturbo] BOV, Blow off, DV
: 18 lip 2010, 13:35
autor: orele
witam
chcialbym zalozyc blow off do audi 2.7 biturbo, po chipie na 300km, takze troche turbinka powinna upuszczac.
W sieci jak i na forum jest bardzo malo informacji na ten temat, za to bardzo duzo o 1.8t ktore niebardzo
akceptuje bov'a. Nie chce raczej isc w polsrodki i pakowac dv ktory i tak pracuje w ukladzie zamkniętym
i nie bedzie syczal. licze na pomoc i propozycje. szukalem takze dzwiekow na youtube etc, ale sa tylko
z 2,7 biturbo od audi s4, silnik chyba jest prawie taki sam ?
tak samo mało jest zdjec, opisow stozkow wsadzonych do tego silnika ? naprawde nikt w nich nie grzebie ?
odnosnie bov oraz dv polecam ta strone :
http://www.proracingtechnology.com/html/dv_ver_bov.html
pozdrawiam
: 21 lip 2010, 22:24
autor: zbig_wwl
W 2.7BiT po założeniu BOV'a będzie identyczna sytuacja jak w 1.8T. BOV wypuszcza pomierzone przez przepływkę powietrze do atmosfery, ale sterownik o tym nie wie i leje paliwa odpowiednio do tego pomierzonego powietrza, którego już przecież w dolocie nie ma

. Silnik musi się zalewać i nie pracuje właściwie, lub nawet gaśnie po takim "strzale" z BOV'a. DV funkcjonalnie niewiele różni się od BOV'a - BOV ma wyjście "kształtujące" doznania dźwiękowe, DV w tym samym miejscu ma króciec do obwodu "recyrkulacji" powietrza w dolocie. Teoretycznie możesz sobie ten króciec odłączyć, zaślepić dolot po odłączonym DV i popróbować PSSSSSS :lol: . DV takie nietypowe dla siebie warunki pracy powinien spokojnie wytrzymać, ale oczywiście głowy nie daję

Oczywiście pewnie są jakieś bardziej magiczne sposoby ominięcia ww. niedogodności, ale ja ich nie znam

: 13 sty 2011, 17:08
autor: cbg
Witam!
Znalazłem taki zestaw zaworów, niby do 2.7BiT
Co o tym sądzicie?
http://cgi.ebay.pl/2x-Blow-Off-Pop-Off- ... 3566wt_883
: 15 sty 2011, 08:46
autor: sebastian855
zbig_wwl pisze:W 2.7BiT po założeniu BOV'a będzie identyczna sytuacja jak w 1.8T. BOV wypuszcza pomierzone przez przepływkę powietrze do atmosfery, ale sterownik o tym nie wie i leje paliwa odpowiednio do tego pomierzonego powietrza, którego już przecież w dolocie nie ma

. Silnik musi się zalewać i nie pracuje właściwie, lub nawet gaśnie po takim "strzale" z BOV'a.
cbg, skutki zamontowania tych zaworków bedą dokładnie takie same,więc moim zadniem lepiej zostać przy fabrycznym rozwiązaniu

: 15 sty 2011, 15:55
autor: cbg
Ok, rozumiem więc, że nic z tego nie będzie...
Zastanawiałem się czy nie zaryzykować, bo i tak będę robił wydech i jeszcze raz stroił komputer. Ale skoro nie ma sensu to nie będzie "psss"
Szkoda, w Volvo przy zejściu z 1.6 bara piękny dźwięk miałem :-D
: 15 sty 2011, 16:47
autor: sebastian855
cbg, to prawda jest to piękny dźwiek, niby zwykłe pssss a tak wiele humor poprawia,heee
Szkoda że w tym silniku to nie przejdziem, bo sam bym sie na takie rozwiązanie pokusił

: 25 mar 2011, 23:56
autor: Boobie
Troche odkopie kotleta,
czytałem, że jezeli kupi sie bova firmy forge model 007p to nie powinno byc zadnych problemow z silnikami, przynajmniej w Anglii jezdzi kilka osob na tym, w prawdzie to golfy i 1.8t ale to praktycznie to samo co audi. Ja mozliwe ze bede tego rozwiazania z tym własnie BOV'em probował wiec podziele sie moja opinia

: 20 kwie 2011, 22:26
autor: MichalN
u mnie w mieście śmiga 1.8 T z BOV'em i brzmi cudnie.
W 1.8T jest to jak najbardziej możliwe.
: 12 maja 2011, 07:13
autor: cbg
I jak, udało się zamontować?
Chyba wszyscy jesteśmy ciekawi efektów
