Strona 1 z 1
audi[ a6 2.5 tdi AKN 150 KM] quatro mataż innej turbiny
: 21 kwie 2010, 21:39
autor: JARGUT
Witam wszystkich mam takie pytanie-Myśle ostatnio jaką sprawniejszą turbine założyć by poprawić ośągi i moc jedynostki 2.5 tdi v6
Mśle o zmianie kolektorów wydechowych i całego układu dolotowego wraz z interkulerem może na 2 dosyć duże
Co myśićie o tym poradzćie coś i licze na jakieś opinie nawet negatywne
pozdrawiam wszystkich forumowiczów
: 22 kwie 2010, 13:22
autor: alukard
moze zaczne od podstawowej zeczy
jak zdrowy motor

co o nim wiesz

: 23 kwie 2010, 06:26
autor: JARGUT
motor zdrowy przejechane około 170 tyś rginalnie wszystko poprawnie działa
co o nim wiem wiem tyle że cudów nie da sie z tego silnika wycągnąć bo pompa na to nie pozwala i mankamęt to popychacze zaworowe wałki przy nowszych silnikach częstsza wada a także wycieki oleju
Re: audi[ a6 2.5 tdi AKN 150 KM] quatro mataż innej turbiny
: 03 maja 2010, 14:02
autor: jaro4444
JARGUT pisze:Witam wszystkich mam takie pytanie-Myśle ostatnio jaką sprawniejszą turbine założyć by poprawić ośągi i moc jedynostki 2.5 tdi v6
Mśle o zmianie kolektorów wydechowych i całego układu dolotowego wraz z interkulerem może na 2 dosyć duże
Co myśićie o tym poradzćie coś i licze na jakieś opinie nawet negatywne
pozdrawiam wszystkich forumowiczów
Myślimy, że to niepotrzebne.
W 2,5 TDI dalsze przyrosty trzyma brak paliwa, a nie powietrze.
Miały być dostępne większe końcówki wtryskiwaczy do 2,5 TDI produkcji Fratelli Brosio, ale coś to ucichło. Trzeba pytać w Dynosoft Katowice (Aligator).
: 03 maja 2010, 20:50
autor: JARGUT
Dzięki za tą podpowiedz ale jestem ciekaw czy jak bym wsadził turbinke ze zmienną fazą geometri łopat bo z tego co sie orjętuje to w moim akn nie ma czegos takiego ale moge sie mylić dlatego też pytam

?
: 03 maja 2010, 21:08
autor: jaro4444
JARGUT pisze:Dzięki za tą podpowiedz ale jestem ciekaw czy jak bym wsadził turbinke ze zmienną fazą geometri łopat bo z tego co sie orjętuje to w moim akn nie ma czegos takiego ale moge sie mylić dlatego też pytam

?
<haha>
Kolego wybacz, ale nie orientujesz się nic a nic. Masz seryjnie turbinę ze zmienną geometrią, ale kierownicy spalin, a nie łopat

: 08 maja 2010, 02:19
autor: JARGUT
poprostu nie wiedziałem dokładnie jaka jest zastosowana turbina i masz racje nie orjętuje sie nic a nic dlatego pytam z czystej ciekawości i po to by zasięgnąć troche wiedzy na niektóre tematy
: 14 maja 2010, 09:27
autor: jaro4444
censored pisze: Kolego jaro44444 to teraz proszę ładnie wytłumaczyć koledze o co chodzi , w zamian za wyśmiewanie się z czyjejś nie wiedzy

Absolutnie nie próbuję wyśmiewac się, tylko trochę mnie to ubawilo 8-)
A tak poważnie - Wszystkie silniki 2,5 TDI V6 mają turbiny typu VTG czyli ze zmienną geometrią kierownicy spalin w części gorącej. Moga różnić wię wielkością i wydajnością, ale rodzaj turbin i sposób sterowania jest taki sam.