Witam!!, rozumiem że temat był juz krecony, Panowie powiedzcie jak wam sie spisuje 2.7TDI po chipie najchetniej czekam na odp. FWD multi. bo takową posiadam
Słyszałem ze zwykłe 3.0TDI bez tuningu robi to musi być w miare OK ...
Prosze o info gdzie najlepiej na terenie śląska zrobic i jakie ceny mniej wiecej ....., myslałem o DYNOSOFT KATOWICE
Pozdrawiam
: 03 maja 2010, 10:45
autor: bieniek1
ja moje audi 2,7 tdi 2005r 220KM i 450nm + manual posiadam od 3 tygodni. po prawie 4 tygodniach poszukiwań "wyłowiłem" wreszcie moją furkę w "gąszczu" oszustów i naciągaczy (sorry nie chcę urazić niestety nielicznych uczciwych :-? auto kupiłem we Wrocławiu i tam został założony chiptunnig w firmie Jetronic (koszt ok. 2tys). chip założono zaraz po sprowadzeniu do kraju (grudzień 2008) więc "śmiga" już ponad rok z chipem. nie było zadnych problemów, chodzi bardzo podobnie do 3,0 (trochę takim jeździłem) ale poprzedni właściciel to gość ok 40 a ja mam trochę ponad więc jazda raczej rozważna. no i spalanie. trasa 8-8,2 to chyba ok. Myslę że jak nie przesadzisz z konikami i niutkami to frajda z jazdy gwarantowana. Pozdrawiam
: 10 maja 2010, 21:05
autor: sme
Frajda jest na max. Jak kupiłem auto to ponad miesiac jezdziłem na standardzie, potem zrobiłem program i jest bez porownania. Teraz jezdzi jak powinien. Czasami sie zastanawiam jak jezdza 2.0 TDI. Przy tej masie musi słabo sie zbierać.
Podumowując - polecam bez zastanowienia. W dobrej i sprawdzonej firmie oczywiście.
: 11 maja 2010, 21:10
autor: gobi
Witam,
jezdze od roku z wirusem, jesli program jest dobrze zrobiony to frajda jest gwarantowana w SPAM do standartu.Naturalnie jest w tym maly haczyk, z czasem chce sie wiecej.
: 21 lip 2010, 23:29
autor: shaqal
Mam 194k km na liczniku, warto interesować sie chipem, auto jest w manualu i jest przedni napęd?
W poprzednim aucie, Opel Signum, zrobiłem 1.9cdti 150KM na 185KM i 400Nm, różnica była spora, auto dostało drugie życie.
Może ktos wstawić wykres z hamowni?
: 22 lip 2010, 11:59
autor: The Rock
Witam ja powiem tak ostatnio na tuning show w krakowie stała kołomnie a6 c6 własnie z 2,7 tdi i 180 ps i koleś miał ją zrobioną aż na 250 ps i 570 nm i na prawde tyle miał bo akurat była hamownia normalnie byłem w szoku :shock: tak samo jak ci z hamowni pytali się go czy mu się dobrze jeżdzi powiedział że tak i nic mu sie nie dzieje a to był przód napęd i manual . Jak rozmawiałem z nim to zrobił program tylko znaczy (chip) i tyle a mówi że różnica jest masakryczna ja ma też chip zrobiony i jestem zadowolony różnica zawsze jest ja polecam U niego może troche przesadzili z tą mocą ale jak tyle chciał
Zdjecia tej c6
: 28 lip 2010, 19:21
autor: tmr
heh.... no ja mogę tylko powiedzieć że auto jest jakoś żwawsze...
nie dymi, nie szarpie, lepiej się zbiera i spala tyle samo (może ciut mniej) przy zwyczajnej jeździe 8-)
ogólnie: pierwsze wrażenia są takie: warto spróbować :mrgreen:
: 28 lip 2010, 21:06
autor: dankan
Ehhhh
dziś R8 mnie z deka objechało :P piękna praca piękna będę musiał swego rumaka jeszcze z deka podkręcić no i wydech calutki wymienić na 76mm musi tak pięknie śpiewać jak R8 dziś to nie zasnę :P ale się trzymałem ale zostałem z tylu :):) zostałem
Ps u mnie z deka podkręcone jak to się mówi z palca z laptopa 20% ile da rade to trudno określić ile wytrzyma skrzynia automatyczna
: 28 lip 2010, 21:19
autor: tmr
seria faktycznie nieco nas zaskoczyła. mile
Nie chciałem więcej. Szkoda silnika i przeniesienia napędu mi było... 8-)
Efekt i tak jest taki że na tej ośce to rakieta :lol:
: 29 lip 2010, 19:19
autor: tmr
DPF jest tam gdzie był ... szkoda mi by było tak kaleczyć auto.
Oczywiście będę się mu przyglądał bacznie. Jeśli by coś z nim zaczęło się dziać nie tak (w sensie zaburzeń automatyki wypalania) - to na pendraku mam serię... :lol:
[ Dodano: 2010-08-29, 09:55 ]
po przejechaniu ponad 2 tysiący kilometrów oto spostrzeżenia:
- średnie spalanie : 8,6l/100
- średnia prędkość: 40km/h (niestety miasto... )
- dopalanie DPFa - brak rejestracji czynnego dopalania w okresie obserwacji
- stopień załadowania DPFa - 6,1 units...
wnioski: narazie pomimo jazd krótkimi odcinkami, częstych postojów, dużych różnic prędkości - DPF pracuje jak powinien, nie ma tendencji do zapychania się 8-)
No a różnica w dostępnej mocy jest spooora
: 12 wrz 2010, 13:23
autor: shaqal
tmr pisze:heh.... no ja mogę tylko powiedzieć że auto jest jakoś żwawsze...
nie dymi, nie szarpie, lepiej się zbiera i spala tyle samo (może ciut mniej) przy zwyczajnej jeździe 8-)
ogólnie: pierwsze wrażenia są takie: warto spróbować :mrgreen:
Jaki przebieg auta? :roll:
: 12 wrz 2010, 14:07
autor: tmr
na liczniku ma 100, ale wiem że ma o 70k km więcej
: 12 wrz 2010, 14:25
autor: tmr
i w aso i vcds-em i w czerwonym menu serwisowym przy kupnie (sprzedający był wybitnej klasy głąbem... :lol: )
: 12 wrz 2010, 14:45
autor: shaqal
Mój avant w książkach, serwisie i na liczniku ma 196 tysięcy 8-)
Jaki byl koszt chipowania?
: 12 wrz 2010, 14:48
autor: tmr
w czerwonym menu serwisowym sprawdzasz pamięć wyjątków krytycznych (które są zapisywane np. po zwykłym odłączeniu akumulatora :lol: ) i które zapisywane są z przebiegiem auta :lol:
ja przy kupnie zerknąłem sobie na to, pokiwałem głową, sprzedający (idiota) nagle zainteresował się swoimi paznokciami, ptakiem na dachu sąsiada, brudnymi butami... po czym stwierdziłem że auto oki i kupuję :lol:
do dziś nie wiem po co ludzie cofają liczniki - jeśli auto jest w dobrym stanie to i tak przecież się je kupi... a jak ktoś chce auto bez przebiegu - to dokłada stówkę i kupuje nowe w aso 8-)