Strona 1 z 1
[audi a6 c5 1.8 turbo 150 KM] chip tuning
: 20 mar 2010, 15:59
autor: JARGUT
Witam zastanawiam sie właśnie nad chip tuningiem ale interesuje mnie chip który moge sam założyć a nie zmiana map czy jest to możliwe i gdzie można taki zestaw kupić tylko nie taki z alegro prosze o odpowiedz.
POZDRAWIAM WSZYSTKICH
: 20 mar 2010, 19:31
autor: fabiano82
Oj kolego raczej niezbyt bezpieczna opcja i napewno po takim zabiegu bedzie ci autko znacznie wiecej palilo

: 20 mar 2010, 21:15
autor: Naprawa Audi A6
Więcej paliło? W żadnym wypadku - przy normalnej eksploatacji prawidłowo "zawirusowane" silniki palą mniej - jest o tym mnóstwo info na forum. Dobry serwis wymontuje Twoją kość a w to miejsce da nową ale na podstawce - w przypadku powrotu do starej lub kolejnych zmian nic już nie będzie lutowane. Oryginalną kość dostaniesz z powrotem plus wykresy z hamowni przed i po zabiegu.
To jest najbezpieczniejsza i najbardziej efektywna zarazem metoda chipowania - inne garażowe przeróbki odradzam - można więcej stracić niż zyskać a koszt takiej zabawy może załamać

: 20 mar 2010, 23:56
autor: fabiano82
Kolego tomekkk1 zgadzam sie ze prawidlowo zwirusowany silniczek bedzie mniej palil ale kolega jargut napisal ze chce sam sobie zamontowac chip a nie u fachowcow tak wiec takie operacje przewaznie koncza sie znacznym podniesieniem spalania pozdrawiam
: 21 mar 2010, 10:03
autor: yogibear1
Siemka ,radze zebys samochod dał fachowcom,mało ich jest,bo jak sam cos popsujesz no to koszty,a jak ci firma bedzie robic to musi ci dac gwarancje,chyba ze sa pachciarzami.ja bym sam nie ryzykował.

: 21 mar 2010, 16:21
autor: Naprawa Audi A6
fabiano82 pisze:Kolego tomekkk1 zgadzam sie ze prawidlowo zwirusowany silniczek bedzie mniej palil ale kolega jargut napisal ze chce sam sobie zamontowac chip a nie u fachowcow tak wiec takie operacje przewaznie koncza sie znacznym podniesieniem spalania pozdrawiam
Racja, dlatego dalej odradziłem taki sposób "tuningu" - mapy które dedykują osoby znające się na tym są sprawdzone i bezpieczne, tylko 30KM a różnica jest ogromna nie tylko w elastyce - takie programy pozwalają efektywniej spalać mieszankę paliwową.