Strona 1 z 1

[100 2.5TDI] - Jak sprawdzić, czy siedzi w nim jakiś chip?

: 02 mar 2010, 14:06
autor: DJ_Mouse
Witam kolegów.

Do rzeczy, moje auto podobno "miało chipa" ale po kupnie nie odczułem tego specjalnie. Wczoraj ustawiłem kąt wtrysku (65-68 jednostek w vagu, było 45) i auto rwie do przodu jak jeszcze nigdy wcześniej. Czy poza logami można w inny sposób stwierdzić co siedzi w sterowniku? Mam tylko grupę 000, nic innego nie mogę wyświetlić - strasznie ubogo...
Czy log z grupy zerowej cokolwiek da?

Będe wdzięczny za odpowiedzi. Pozdrawiam.

: 02 mar 2010, 14:59
autor: A6TDI
DJ_Mouse pisze:Czy poza logami można w inny sposób stwierdzić co siedzi w sterowniku?
Nie możesz podjechać na jakąś hamownię ?
Od razu będziesz miał wynik ile realnie mocy ma silnik.

: 02 mar 2010, 16:39
autor: DJ_Mouse
niby tak, z tym że w moich okolicach hamownia nie występuje i z pomiarami będe sie musiał wstrzymać do majóvwki... Temat założyłem z ciekawości o to, czy można sprawdzić soft w aucie, np. przed kupnem...

: 02 mar 2010, 17:37
autor: spanky
logi
hamownia
wymontowac kompa i zobaczyc czy sa oryginalne kosci

: 02 kwie 2010, 21:08
autor: Patrox
Zlogowac kanał 11 i 8. Po logach bedzie widac czy jest soft czy nie:)

: 03 kwie 2010, 07:41
autor: DJ_Mouse
Patrox, jest tylko kanał 000

: 03 kwie 2010, 16:09
autor: MELONIK
Sprawdź czy tapicerka pod nogami pasażera jest rozcięta i widać ślady ingerencji?? Fabrycznie tapicerka jest zwarta i nie ma możliwości dostania się do kompa bez jej wcześniejszego rozcięcia <ok>

Looknij co tam się dzieje, jeśli dostęp do kompa masz pod ręką spokojnie możesz wyjąć kompa i zajrzeć do środka będziesz miał wszystko jasne <ok>

: 03 kwie 2010, 21:24
autor: ziuta94
DJ_Mouse pisze:Wczoraj ustawiłem kąt wtrysku (65-68 jednostek w vagu, było 45) i auto rwie do przodu jak jeszcze nigdy wcześniej
Czyli jak zmieniłeś kąt wtrysku to auto szybciej przyśpiesza i jeździ??

: 04 kwie 2010, 09:13
autor: DJ_Mouse
MELONIK, no jest rozcięta aż do płaskiej powierzchni podłogi.

ziuta94, po ustawieniu kąta auto jest dużo żwawsze, chciałem spróbować dać 75 jednostek ale skończyła się regulacja na pompie.


W czerwcu będzie majówka, wjedziemy na hamownie i sprawdzimy. Dziwne w tym wszystkim jest to, że do 1500rpm silnik chodzi dość twardo a po przekroczeniu tych obrotów praca zmienia sie jest miększa i szybciej wkręca się na obroty, coś jak zmienne fazy rozrządu tylko przy takich niskich obrotach. spalanie oscyluje w granicy 6.5-7l w jeździe mieszanej V=110-130 jak jest kawałek dobrej drogi.

: 04 kwie 2010, 10:01
autor: ziuta94
To jak chcę żeby auto żwawiej szło, to ile jednostek muszę ustawić? <ok>

[ Dodano: 2010-04-05, 14:11 ]
Przypominam że mam silnik 2,5 TDI 150KM. Czyli ile jednostek muszę dać żeby lepiej szło?