Zastanawiam się nad podrasowaniem mojego Audi 3.0 TDI. ma przejechane 135 tys. i zastanawiam czy czy nie odbije się to w jakiś negatywny sposób na silniku czy też innych częściach?
Robił już ktoś takie doświadczenia? I z jakim skutkiem?
: 28 sty 2010, 17:44
autor: cameleon741
Dany, a w jaki sposób zamierzasz podrasować swoje autko ? :lol:
: 28 sty 2010, 18:22
autor: Dany
W Passacie wrzuciłem chip tunning w V-tech z 152 było na hamowni 183 no i teraz mam podobny zamiar. Z tym, że Passat miał wtedy przejechane 20 tys.
Więc mam dylemat ?!
: 03 lut 2010, 17:02
autor: BARTEKFLO
ja słyszałem że 3.0 tdi się nie opłaca wzmacniać ponieważ i tak ma dobra moc i moment po chipie uzyskasz 285 km i 550Nm a masz 233 km i 450Nm a po drugie to ponoć tiptronic nie wytrzymuje tego momentu czyli 550Nm czy to prawda?? :mrgreen:
: 03 lut 2010, 17:53
autor: stifii
BARTEKFLO pisze:ja słyszałem że 3.0 tdi się nie opłaca wzmacniać ponieważ i tak ma dobra moc i moment po chipie uzyskasz 285 km i 550Nm a masz 233 km i 450Nm a po drugie to ponoć tiptronic nie wytrzymuje tego momentu czyli 550Nm czy to prawda?? :mrgreen:
Wytzrymuje;)
Jak najbardziej polecam chipa. Byle nie w v techu;)
: 04 lut 2010, 15:21
autor: alukard
rob chipa nawet sie nei zastanawiaj
bo bedziesz sobie plul w brode czemu tak pozno zrobiles
jak dla mnie chip w tdi to tak jak po zakupie wymiana oleju
: 17 cze 2011, 06:47
autor: Dany
W sumie nie zdążyłem zrobić w poprzedniej A6 ale nowa już ma ok 280 Ale zapiernicza
: 22 cze 2011, 10:46
autor: dankan
stifii pisze:
BARTEKFLO pisze:ja słyszałem że 3.0 tdi się nie opłaca wzmacniać ponieważ i tak ma dobra moc i moment po chipie uzyskasz 285 km i 550Nm a masz 233 km i 450Nm a po drugie to ponoć tiptronic nie wytrzymuje tego momentu czyli 550Nm czy to prawda?? :mrgreen:
Wytrzymuje;)
Jak najbardziej polecam chipa. Byle nie w v techu;)
Witaj
U mnie jest 286 KM 593 NM i nic się nie dzieje zapi*** jak ta lala !!
Ps.
Ostatnie modyfikacje właśnie zostały przeprowadzone teraz na hamownie zajadę i ostatecznie będę już wiedział co wyszło czy będzie czy już tyle mam :)P 300KM i 610KM !
: 23 cze 2011, 00:52
autor: Club RS6
dankan pisze:
stifii pisze:
BARTEKFLO pisze:ja słyszałem że 3.0 tdi się nie opłaca wzmacniać ponieważ i tak ma dobra moc i moment po chipie uzyskasz 285 km i 550Nm a masz 233 km i 450Nm a po drugie to ponoć tiptronic nie wytrzymuje tego momentu czyli 550Nm czy to prawda?? :mrgreen:
Wytrzymuje;)
Jak najbardziej polecam chipa. Byle nie w v techu;)
Witaj
U mnie jest 286 KM 593 NM i nic się nie dzieje zapierdala jak ta lala !!
Ps.
Ostatnie modyfikacje właśnie zostały przeprowadzone teraz na hamownie zajadę i ostatecznie będę już wiedział co wyszło czy będzie czy już tyle mam :)P 300KM i 610KM !
Zdecyduj sie czy bedziesz mial 300km czy 610
: 23 cze 2011, 12:10
autor: dankan
wojoo pisze:
dankan pisze:
stifii pisze:
Wytrzymuje;)
Jak najbardziej polecam chipa. Byle nie w v techu;)
Witaj
U mnie jest 286 KM 593 NM i nic się nie dzieje zapierdala jak ta lala !!
Ps.
Ostatnie modyfikacje właśnie zostały przeprowadzone teraz na hamownie zajadę i ostatecznie będę już wiedział co wyszło czy będzie czy już tyle mam :)P 300KM i 610KM !
Zdecyduj sie czy bedziesz mial 300km czy 610
610 to NM czasami trzeba się domyślić co z czym ile jeśli 300KM to z 610 NM !!
: 23 cze 2011, 12:14
autor: Club RS6
dankan pisze:
wojoo pisze:
dankan pisze:
Witaj
U mnie jest 286 KM 593 NM i nic się nie dzieje zapierdala jak ta lala !!
Ps.
Ostatnie modyfikacje właśnie zostały przeprowadzone teraz na hamownie zajadę i ostatecznie będę już wiedział co wyszło czy będzie czy już tyle mam :)P 300KM i 610KM !
Zdecyduj sie czy bedziesz mial 300km czy 610
610 to NM czasami trzeba się domyślić co z czym ile jeśli 300KM to z 610 NM !!
Liczyłem ze masz większe ambicje i celujesz w 610km
: 23 cze 2011, 12:19
autor: Yarecki
BARTEKFLO pisze:ja słyszałem że 3.0 tdi się nie opłaca wzmacniać ponieważ i tak ma dobra moc i moment po chipie uzyskasz 285 km i 550Nm a masz 233 km i 450Nm a po drugie to ponoć tiptronic nie wytrzymuje tego momentu czyli 550Nm czy to prawda?? :mrgreen:
Wg kolegi to jest mały przyrost mocy? Może na papierze, ale to co się jeszcze liczy to przebieg wykresu mocy/momentu do obrotów silnika. U mnie np w serii było widać jak mu zaczyna brakować momentu przy 3400-3500 obr/min. Teraz ładnie ciągnie do ok 4100 obr/min. I wg mnie to właśnie o to chodzi w chip tuningu. Dlaczego nie korzystać z możliwości drzemiących w silniku?
: 23 cze 2011, 12:41
autor: dankan
wojoo pisze:
dankan pisze:
wojoo pisze:
Zdecyduj sie czy bedziesz mial 300km czy 610
610 to NM czasami trzeba się domyślić co z czym ile jeśli 300KM to z 610 NM !!
Liczyłem ze masz większe ambicje i celujesz w 610km
600KM to trzeba zakuć silnik i skrzynie od rs 6 założyć aby to się trzymało kupy !
Ps. za duże koszty już lepiej kupić nowego allroada i tamtego podkręcić nowa a6 ma 313KM i 650Nm na serii z dwiema turbinami .To ile by miała jak bym dwie turbiny przerobił wydech,program,filtry,IC 400KM no dobra 450 KM
: 25 cze 2011, 08:51
autor: janusz1980
Mój znajomy robił Chipa w Ciechanowie na hamowni 4x4 i wyszło mu 285KM i 540Nm.
Auto teraz lata i mniej pali. Już rok jeździ i nic się nie dzieje.