Strona 1 z 2

[AUDI A6 A4 CHIP TUNING 2.5 V6 TDI 150+31KM MULTIKANAL BOX]

: 15 lis 2009, 11:00
autor: adamlem
Witam mam przyjemnosc testowania CHip-Boxu Niemieckiej firmy Speedbuster
Moja Audi ma 150 KM i czuc wyrazna poprawe w dolnych obrotach silnika
nie ma dziur w pedale gazu
wyrazny wzrost mocy
Polecam !!!!
montaz dziecinnie prosty 15 minut!!!
Box posiada wszystkie Niemieckie atesty i papiery do przegladu
Zadnych ingerencji w komputer!!!!
podpina sie pod pompe wtryskowa!!!!
i po robocie :-)))
Cieszymy sie zwiekszaona moca +31KM
TYLKO DO MOTOR TYP ANK (K110/2496cm)
i AFB (K110/2496cm)
AUDI 4B, D2 B5
VW 3B
VW BG
DO INNYCH WERSJI SILNIKA TEN MODUL KOMPLETNIE NIE PASUJE
Cena boxu na oficjalnej stronie producenta to 479 euro
ja zakupilem uzywany za 130 Euro
GG : 8273099
Adam
Obrazek Obrazek

: 15 lis 2009, 11:41
autor: arekr22
Za ta kase zrobil bys pozadny soft
z hamownia ;-)

A te urzadzonko to nic
innego jak oszukiwanie sterownika
poprzez zmiane parametrow sygnalow od pompy

: 15 lis 2009, 13:19
autor: TuneFORCE
adamlem a skąd wiesz że masz 181KM?

: 15 lis 2009, 13:24
autor: rumbo
TuneFORCE pisze:adamlem a skąd wiesz że masz 181KM?
no przecież w papierach jest napisane Obrazek


cena kosmos i jeszcze nie wiesz co masz.

: 16 lis 2009, 19:21
autor: adamlem
Piszcie co chcecie EFEKT jest Bezdyskusyjnie odczuwalny.
rod 1.2 tys obrotow silnik reaguje blyskawicznie , kto nie chce niech nie wierzy ,a kto uwierzy i zainstaluje nie będzie zalowac.
Tu w Niemczech zadna renomowana firma nie wypuści na rynek czegoś co nie będzie spelniac warunków opisanych w instrukcji i zasadzie dzialania uzadzenia
Z prostych przyczyn, kazdy klient ma prawo (bez-dyskusyjne ) zwrocic zakupiony w przeciągu od 14 do 30 dni od daty zakupu. Bez zadnego ale....
Takie jest niemieckie prawo
Kto kto wypuscil buble na rynek nie przetrwałby tu 10 lat
NIe ma takiej opcji
Pozdrawiam

: 18 lis 2009, 10:29
autor: wowo
Zwykły box, czyli podlanie paliwem. Troche przepłaciłem, bo mogłes to zrobić dużo taniej zakładając opornik. Działa na tej samej zasadzie :/ W takim przypadku nawet nie wiesz w jakiej kondycji masz silnik i jakie sa parametry jego pracy. Wszystko w ciemno, a te 181PS, heheh....
W takim przypadku życzę Ci długiej i bezawaryjnej eksploatacji. Na pewno się przyda :)

: 18 lis 2009, 10:38
autor: adamlem
Skoro tak twierdzisz <ok> twoj sprawa
Ujme to TAK prosty przyklad.
Takie negatywne opinie sa w niemczech na temat INSTALACJI GAZOWYCH w autach
Skad ? bo nie znaja... a mowia ze sie nie da jezdzic bo auta sie niszcza
Gdyby tak bylo to w polsce co 2 samochod nie powinien juz jezdzic
Osobiscie jezdzilem 9 lat na gazie prawie 400 tys w automacie
tu tez dobre porownie AUTOMAT- same klopoty tak mechanicy w polce sie wypowiadali na koncu lat 90tych, bez wyjatku kazdy.
Busa sprzedalem 2 lata temu do tej pory jezdzi na gazie i na tej samej skrzyni automatycznej.
Wrecz podobno w T4 manualne siadaja czesto....
Wniosek boimy sie czegos czego nie znamy.
TU POCZYTAJ SOBIE O TYM OPORNIKU :-)

Moduły mocy SPEEDBOX to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów sterujących i sygnałów z czujników poza obszarem komputera silnika (ECU). Oferowane rozwiązania zewnętrzne zostały tak opracowane, aby efekty ich działania były zbliżone do efektów chiptuningu. Moduły cyfrowe zrealizowane są w technologii ADPS-"Advanced Digital Processing System" - zaawansowane przetwarzanie cyfrowe. Oznacza to, że żadne elementy modułu nie zmieniają swoich parametrów z czasem ani temperaturą. Nie starzeją się i niezawodnie sterują pracą silnika. Mikrokontroler modułu oblicza nową strategię sterowania zwiększając moc i dopasowując ją do aktualnych potrzeb, jednocześnie chroniąc silnik przed przeciążeniem i zużyciem.
Producent zapewnia wzrost mocy do 30% w zaleznosci od modelu i stopnia zluzycia auta
dziwne ze auto po przejechaniu ponad 1000 km wykazje zniejszone spalanie , po uwczesnym zresetowaniu sredniego spalania :-)
Wiec twoja teoria ni jak sie ma do tego ;-)
Poczytaj sobie na niemickich forach o tym urzadzeniu.
Pozdrawiam.

SPEED-BUSTER&reg; - das Original mit TÜV!
Die SPEED-BUSTER&reg; ChipTuning-Boxen werden seit über 12 Jahren von Deutschlands größtem Tuning-Box-Hersteller in Deutschland gefertigt.
12 LAT NAJWIEKSZA FIRMA TUNINGOWA W NIEMCZECH LUDZIE NIE WYPISUJCIE TAKICH BZDUR O OPORNIKACH PROSZE WAS!!!!
SPEED-BUSTER&reg; Tuning-Boxen sind hochmoderne Zusatz-Elektroniken zur einfachen und effizienten Leistungssteigerung fßr nahezu alle aktuellen Turbo-Diesel-Fahrzeuge. Schon ßber 60.000-fach bewährt, weltweit im Einsatz und fßr ßber 1.800 verschiedene Fahrzeug-Modelle lieferbar. Motorleistung (je nach Fahrzeug bis plus 30% kw/PS DO 30 % Wiecej MOCY PRZETESTOWANO NA HAMOWNIACH) und Drehmoment (bis plus 25% Nm) werden deutlich erhÜht, die Zuverlässigkeit bleibt unverändert. Durch die effizientere Kraftstoff-Ausnutzung kann der Verbrauch je nach Fahrweise um bis zu 0,8 Liter gesenkt werden.

[ Dodano: 2009-11-18, 12:09 ]
arekr22 pisze:Za ta kase zrobil bys pozadny soft
z hamownia ;-)

A te urzadzonko to nic
innego jak oszukiwanie sterownika
poprzez zmiane parametrow sygnalow od pompy
No mozna to tak nazwac fakt ale w zaawansowany sposob.
Pozdrawiam :-)

: 18 lis 2009, 16:44
autor: arekr22
Uwazam ze strojenia na hamowni i indywidualne komponowanie map
do danego auta jest najbardziej sensowne <ok>

Wiadomo ze kazdy motor reaguje inaczej

Pozatym nowsze modele mozna chipsowac przez OBD 2
wiec koszta sa podobne do boxa ;-)

: 18 lis 2009, 17:39
autor: wowo
Wypowiedziałem się, bo siedze w temacie od dawna. Box ponad dekadę temu wszedł na rynek PL. Na poczatku był szał, zakupów itp. Z czasem niestety okazało się to niezbyt dobrym rozwiązaniem.... Tym bardziej w takim problematycznym silniku jakim jest V6 TDI. Poza tym jak to ma dobrze wysterować silnikiem jak jest do pierwszego i ostatniego wypustu 2.5. TDI. Te silniki diametralnie różnią się osprzętem i sterownikiem. Inne są PIDy - regulatory proporcjonalno-całkująco-różniczkujące którr właśnie odpowiadają za zawartość map. Zastanów się jak to w nich wszystkich ma dobrze działać?? Rozwiazanie jest jedno - wysyłanie podstawionych - oszukanych danych z czujników. Ot całe te Twoje mega wypasione pudełko :) Fakt przyrost mocy i momentu będzie, bo być musi, tylko nie powinien zaczynać się od 1200obr. W tym zakresie się nic nie robi. źle to wpływa na korby i układ przeniesienia napędu. Od 1600obr. mozna już podlać i podpompowac, ale też z głową.
W tej sytuacji nawet nie wiesz w jakiej kondycji masz motor. Najprostszy test to logi grup 003, 004, 007, 008, 010 i 011 dla serii i pudełka. Wtedy zabaczysz jak mają się te zmiany w parametrach.

Ceramizer też reklamują że jest dobry, zwiększa moc i można śmigać bez oleju. Baa nawet wywiad z Mastersem był i pomiar na jego hamowni. I co też w to wierzysz?? Ja nie bo wiem, że ten materiał to okrojona i wyolbrzymiona ściema!!!
Jeszcze raz bezawaryjnej jazdy życze.

: 18 lis 2009, 18:38
autor: adamlem
Moj box pasuje Tylko do Wersi 150KM :-)
do kazdego innego silnika jest inna wersja Boxu
wiec to nie jest tak ze mozna podpiac go pod 163KM i 180KM
Przystosowany program jest tylko do 150KM.
Z wykzyknikami jest napisane ze tylko do 150KM.
Do innych silnikow inny Typ boxu.
Wiec TYLKO DO MOTOR TYP ANK (K110/2496cm)
i AFB (K110/2496cm)
AUDI 4B, D2 B5
VW 3B
VW BG
DO INNYCH WERSJI SILNIKA TEN MODUL KOMPLETNIE NIE PASUJE

: 18 lis 2009, 21:21
autor: wowo
Zawsze to jakies pociesznie :)

: 09 gru 2009, 22:06
autor: tieri
mam pytanie miedzy ktore piny na pompie w 2,5tdi trzeba wlutowac rezystor, o 1,9 z 8 pinowa wtyczka pisza wszedzie ale jakos nie moge nigdzie znalezc info co i jak w 2,5 tdi

oczywiscie wiem jakie panuje zdanie o tych rezystorach ale chce sam to przetestowac u siebie

: 10 gru 2009, 17:07
autor: mazur pl
Moj kuzyn kupil sobie taka puszke do golfa 5 i po 2 miesiacach zapalila mu sie kontrolka od katalizatora i zaraz to odlaczyl.

: 14 sty 2010, 21:02
autor: gacuś
uważam że nie powinno się poprawiać fabryki a jeśli już to profesjonalnie,a takie drutowanie wcześniej czy później musi się odbić na kondycji silnika.

: 14 sty 2010, 22:20
autor: TuneFORCE
Box jest rozwiązaniem dla osób posiadających samochód w którym nie możliwe jest wykonanie chip tuningu, a chcą mieć trochę więcej pod nogą, <ok>