Strona 1 z 2

[A6 C4][2,5TDI][quattro] - virus

: 02 lis 2009, 22:52
autor: Forum A6 C4
co sądzicie o tym
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
<rotfl>
<rotfl> <rotfl>

: 03 lis 2009, 08:48
autor: Forum A6 C4
Lechu pisze:Poza tym turbo chyba ma problemy. Ogólnie to wygląda na niezły pasztet.
a możesz to bardziej rozwinąć :-?

: 03 lis 2009, 09:04
autor: zaprzal
Lechu pisze:ktoś był zabawny, wstawił date w pomiary. Poza tym turbo chyba ma problemy. Ogólnie to wygląda na niezły pasztet. Ciebie tak ktoś uraczył ??
Powiem to tak to wygląda jak prawdziwy wirus :-P
Data w logach wziela sie z programu konwertujacego Sypera, u mnie nic takiego nie ma. Logi moge Ci podeslac na PW jesli to tak bardzo pomoze :)
Turbo dosyc pozno wstaje w tym aucie, szczegolnie na serii bylo to odczuwalne.

sam chetnie sie dowiem co Ci sie nie podoba kolego, bo cos mi sie wydaje, ze nie bardzo wiesz co piszesz...?

: 03 lis 2009, 11:03
autor: zaprzal
Lechu pisze:Te daty w logach to wygląda jak nie powiem co.
na moich logach nie ma zadnych dat, jest czas logowania i wspolczynnik wypelnienia zaworka. To program konwertujacy Sypera wprowadzil daty...
Lechu pisze:Co do turbo to pompuję tyle ile powinno dopiero prz 2,5 tys obrotów, na niższym zakresie trochę nie domaga.
dokladnie, jest drobny problem mechaniczny i dlatego tak sie dzieje. Na serii bylo nieco gorzej, ale po modzie tez nei ma rewelacji
Lechu pisze:Zrobiłeś logi przed chipem ??
Lechu pisze:Nie znam się na chipowaniu
widac, ze sie nie znasz bo to sa zarowno logi przed jak i po... Popatrz dokladnie a nie od razu siejesz ferment...
pozdrawiam

: 03 lis 2009, 11:11
autor: Forum A6 C4
Lechu pisze:Ps: Syper korzystasz z OO ??
tzn ?? nie bardzo rozumiem <rotfl>

a zadowolony jak na razie jestem bo ciągnie do przodu i z wielka różnica niż przed <ok>

: 03 lis 2009, 11:20
autor: Forum A6 C4
tak bo kompa mam we firmie a za office trza dać bodajże 800-900 :shock: na jedno stanowisko a na taka rozrzutność jak na razie mnie nie stać :roll:

: 03 lis 2009, 11:29
autor: arekr22
Wykres wporzadku
widac typowe bolaczki AELa
turbo pow 4000rpm przysiada
ciezko jest wykrzesic max moc pow tych obrotow
jak np w AFNie

Moment w miare plaski
Ogolnie ok <ok>

: 03 lis 2009, 11:42
autor: zaprzal
Lechu, niestety masz serie
Lechu pisze:Moim zdaniem chipa powinno się robić na sprawnym silniku.
w 100% sie z tym zgadzam, tylko AELe dosyc czesto maja problemy i trzeba isc na pewien kompromis
Lechu pisze:Ogólnie patrząc na logi po chipie to wartości niewiele się różnia od moich
tak jak w tej reklamie: "prawie robi różnice"... dużą ;)
Moment w miare plaski
jak zauwazyles, autko lekko niedomaga, na tych dawkach powinno byc okolo 170km (wyzszy moment na gorze) i wtedy ogolnie moment tez wygladalby bardziej plasko...

Tak swoja droga Quattro robi swietna robote, bardzo przyjemne wrazenia na starcie..Moim autem moge najwyzej wachac dym z opon do konca 2go biegu (jesli jest sucho) ;)
pozdrawiam

: 03 lis 2009, 13:00
autor: Forum A6 C4
mała poprawka :mrgreen:
przed virusem
003
Obrazek
008
Obrazek
011
Obrazek
po virusie
003
Obrazek
008
Obrazek
011
Obrazek

wykres
Obrazek

: 03 lis 2009, 15:21
autor: TuneFORCE
Czasami jakiejś nieszczelności nie masz?

: 03 lis 2009, 15:38
autor: zaprzal
TuneFORCE, zazwyczaj przy nieszczelnosci przeplywka zaczyna pokazywac kosmiczne wartosci..

: 03 lis 2009, 15:57
autor: TuneFORCE
Jak jakiś wężyk podciśnienia jest zmasakrowany i gdzieś bokiem puszcza to przepławka nie pokaże żadnej kosmicznej wartości...

: 03 lis 2009, 16:02
autor: Forum A6 C4
rurę na interkulku mam pęknięta ale wstawiona w środek metalowa rura i opaskami ściśnięta
wcześniej jak chciałem uszczelnić to po uszczelnieniu rzygało delikatnie olejem bo przepuszczało, teraz tego nie widać na pęknięciu nic się nie wydostaje, tak wiec powinno być wszystko ok

: 03 lis 2009, 16:02
autor: zaprzal
u kolegi ktory wkleil logi innego seryjnego 2.5 sa zblizone wartosci.
W takim starym aucie moze byc sporo innych przyczyn takiego laga np. niepoprawnie zregenerowana sprezarka ( w tym egzemplarzu podobno byla kiedys wymieniana) i.t.p

pozdrawiam, ps. chyba na kazdym mozliwym forum jestes ;-)

: 03 lis 2009, 16:05
autor: Forum A6 C4
zaprzal pisze:( w tym egzemplarzu podobno byla kiedys wymieniana) i.t.p
prawdopodobnie była bo jeden katalizator jak kupiłem był zaklejony olejem (wymienione na strumienice)
zaprzal pisze:u kolegi ktory wkleil logi innego seryjnego 2.5 sa zblizone wartosci.
on chyba ma 115