Strona 1 z 3
[A6 2.5tdi] końcowy wynik po czipie
: 31 paź 2009, 12:32
autor: audifun
witam zrobiłem czipa w swojej niuni następujący wynik to 181ps z 147ps,i330niutonomerów z 270niutonometrów. jak wam się wydaje czy to dobry wynik mi się wydaje że troszę mało tych niutonów.A i dostępny jest przy 3100Rph a wcześniej było przy 3150Rph
Ps. jak zrobię zdjęcie to wrzucę wykres
: 31 paź 2009, 12:43
autor: alukard
to jak wkleisz fote to wytedy cos powiemy

: 31 paź 2009, 15:12
autor: TuneFORCE
niech zgadnę kto robił program hmm... :lol:
: 03 lis 2009, 13:25
autor: krzycho0110
TuneFORCE pisze:niech zgadnę kto robił program hmm... :lol:
Pewnie twój konkurent za 1/4 ceny :lol:
@Audifun tych niutków powinieneś mieć w granicach 370-380nm przy tej mocy,ale też nie wiemy jaki masz stan motorowni ........
: 03 lis 2009, 13:35
autor: TuneFORCE
Nie zapominajmy że to nie są nowe auta i statystyczne bezpieczne przyrosty oscylują w okolicach 170-175KM/340-360NM...jeżeli auto nie ,,trzyma serii'' to bardzo rzadko przy tym silniku udaje się zrobić więcej jak 175KM/350NM...dlatego dziwi mnie 181KM/330Nm...jeżeli auto jest zdrowe i bez kupy dymu wyszło 181KM to gdzie się podział moment który analogicznie powinien odpowiednio ,,wzrosnąć'' - zakładając że auto to całkiem zdrowa jednostka
: 03 lis 2009, 16:43
autor: audifun
auto diagnozowane wałki wymienione cała hydraulika, facet powiedział że jeszcze tak zdrowego silnika nie widział :mrgreen:
: 03 lis 2009, 17:21
autor: TuneFORCE
a gdzie wykresy?
: 03 lis 2009, 18:59
autor: sikor
: 03 lis 2009, 19:01
autor: audifun
tak to ten i co o tym myślicie
: 04 lis 2009, 08:34
autor: TuneFORCE
po co drugi temat zakładasz?
byłem na 99,9% pewien że to produkt jednej z wrocławskich firm ,,na A..''
ja już wcześniej się określiłem co sądzę o podanych przez Ciebie wartościach
niech ocenią to inni bo moje zdanie może zostac potraktowane jako nieobiektywne

: 04 lis 2009, 09:09
autor: darnok
Przy wartościach 1400 obrotów wykres "po" jest niższy od serii ?
Czy przypadkiem spalanie w mieście nie wzrośnie?
Ale za to na trasie już lepiej, obroty 2100 to normalna jazda.
Myślę że właśnie chodzi o to aby max moment był trochę później. Szybko koniec a dalej co ? gdzie osiągamy max moc. coś musi pociągać obroty, a jak wykres leci w dół to źle. To właśnie fordem focusem kiedyś jechałem, start ja szalony a później tylko wyje a na przełączenie biegu za wcześnie.
Powinien się wznieść szybko i jak najdłużej się ciągnąć.
Dalej całkiem ładnie choć myślałem że można z niego wyciągnąć pod 380 Nm
To tylko moje przemyślenia więc traktuj je z przymrużeniem oka.
Pozdrawiam
: 04 lis 2009, 12:46
autor: TuneFORCE
pewnie jest niezły ,,odkurz'' :lol:
: 04 lis 2009, 13:48
autor: alukard
jak od 1200do2000obr/min
pial by sie wyzej o jakies 50Nm bylo calkiem ok
a co sie dzieje w 008 to nie wiem :lol:
: 04 lis 2009, 16:15
autor: audifun
autko ciagnie jak szalone choć nie mam porównania z innymi po czipie
: 04 lis 2009, 16:31
autor: TuneFORCE
Jak z kopceniem? :lol: