Strona 1 z 3
[A6 C6]2,7 TDI podniesienie mocy
: 29 paź 2009, 20:39
autor: mazur pl
Witam bo mam pytanko z jednej strony chcial bym podniesc moc ale z drugiej strony nie wiem czy to mi cos nie rozwali w silniku jak fabryka zrobila to nie wiem czy ja poprawiac 180/380nm niby ok ale troche malo przydalo by sie wiecej moze orjentujecie sie gdzie mozna to by zrobic gdzies na mazurach najlepiej.
: 30 paź 2009, 00:39
autor: rumbo
2,7TDI ma 380,a nie 450Nm
: 30 paź 2009, 07:13
autor: stanyor
mazur pl nasi przyjaciele zza miedzy podniosą Ci moc do 225 KM / 475 Nm. Trwa to 1,5 h i kosztuje jedyne 1.000 EUR :mrgreen:
Firmy chyba nie muszę przedstawiać
http://www.mtm-online.de/de/Audi/A6-C6/ ... A6C6TDI132
: 30 paź 2009, 13:38
autor: adasko69
a cos odrobine tanszego niz te 1000 eur i najlepiej miedzy olsztynem a elblagiem pozdrawiam
: 30 paź 2009, 15:41
autor: rumbo
juz lepiej jechać do comsportu lub dynosoftu i zrobić porządny program za max 1500zł
programy mtm nie mają dobrej opinii.
co do silnika,mój brat ma ten silnik w A4 B7 z manualną skrzynią,zrobił program w tune.up w gdansku,wyszło 220PS i 445Nm,program lajtowy ze względu na DPF,po programie idzie identycznie jak A4 3,0TDI 232PS z tipem,na dniach ma jechać na zmianę programu,celuje w ok. 250PS,ponieważ zrobił juz ponad 10tyś.km. i z DPF niema najmniejszego problemu.
: 30 paź 2009, 20:40
autor: mazur pl
Acha i ile zabulil ,bo naprzyklad ABT program w niemczech kosztuje 1300euro
chetnie bym mu podnius ale jak mi cos przez to pujdzie to dopiero bede mial radoche na swieta <mikołaj>
[ Dodano: 2009-10-30, 21:12 ]
co to jest dpf :?:
: 30 paź 2009, 23:15
autor: spanky
mazur pl pisze:
co to jest dpf :?:
filtr czastek stalych ... [ekologia

]
: 31 paź 2009, 09:19
autor: arekr22
Polecam Rogalotiego z Wa-wy
Mr motors
Robi duzo TDI i zna sie na rzeczy
: 31 paź 2009, 12:45
autor: alukard
Piotruś pisze:rumbo pisze: programy mtm nie mają dobrej opinii.
Jasne ...

. W takim razie - mógłbyś podbudować swoją wypowiedź FAKTAMI

Oczywiście z roszerzeniem wyjaśniającycm nam dokładnie co takiego w modyfikacjach "mtm" jest nieprawidłowe, a co możnaby zaakceptować

MTM --> Sserwis
dla mnie paranoja jakich mało <smuty>
[ Dodano: 2009-10-31, 12:47 ]
arekr22 pisze:Polecam Rogalotiego z Wa-wy
Mr motors
Robi duzo TDI i zna sie na rzeczy
jestem za

: 31 paź 2009, 22:49
autor: TuneFORCE
Problem z MTM jest tylko taki że zaczeli robić ,,masówkę'' i nie przykładają się wystarczająco do roboty...
Problemem w silnikach 2.7 czy 3.0 nie jest wcale dpf...bo on całkiem nieźle znoś modyfikacje..problemem jest termika i materiał z jakiego w

wykonane są te silniki...są parametry których nie warto przekraczać dla paru KM przekraczać...
My tych silników przerobiliśmy dosyć sporo ponieważ w Norwegii właśnie 2.7 jest najbardziej popularny(docelowo silnik na rynki skandynawskie ze względów podatkowych), bardzo fajnie się to robi - tylko tak jak wspomniałem - bez przegięcia
: 01 lis 2009, 11:00
autor: mazur pl
No i oto mi chodzi zeby bylo bezpiecznie tak na 220/450Nm, a nie ze bedzie mial pare koni wiecej bo bedzie podkrecony na maxa i silnik padnie, a ile taka przyjemnosc u was kosztuje :?:
: 02 lis 2009, 09:30
autor: TuneFORCE
mazur pl pisze:No i oto mi chodzi zeby bylo bezpiecznie tak na 220/450Nm, a nie ze bedzie mial pare koni wiecej bo bedzie podkrecony na maxa i silnik padnie, a ile taka przyjemnosc u was kosztuje :?:
Poszło na PW
: 02 lis 2009, 13:52
autor: mazur pl
OK dzieki zastanowie sie.
: 02 lis 2009, 16:01
autor: TuneFORCE
Czy u mnie będziesz robił czy w jakiejś innej firmie - nigdy nie oddawaj auta w ręce allegrotjunerów!
: 04 lis 2009, 20:42
autor: ymario
ja robiłem u aligatora i mam teraz 240km i 501nm i jest mistrzostwo świata przyśpieszenie do setki około 6sekund a prędkośc 250 km/h łapie bez problemu z trzylitrowymi audi i bmw nie mam co robić