Witam
mam takie pytanie, bo nie wiem czy sie da i czy wogole sie oplaca,
chcialem zapytac czy można zamontowac do silnika 2.5TDI 180KM biturbo ?
pozdrawiam
: 20 lip 2009, 22:50
autor: Waldi77
Kolega chyba nie do końca wie o czym pisze
Odpowiedz brzmi: wszystko (no prawie) się da,
Tylko że tu pojawia się całe mnóstwo pytań; np:
1. po co? dla wyrownania momentu czy dla podniesienia mocy?
2. jakie ma być ciśnienie doładowania?
3 czy dokonując tak daleko idących, skomplikowanych technicznie przeróbek nie lepiej pomyśleć o 3.0 lub 4.0 TDI - myślę że będzie taniej i bezpieczniej :mrgreen:
: 18 lis 2009, 13:38
autor: LuQas
Nie lepiej 2,7 Bit
: 18 lis 2009, 21:20
autor: wowo
Czy dołożysz drugie turbo, czy włożysz coś większego i tak z niego mocy nie wyciągniesz.
1. Blokada na pompie uniemożliwi całkowite zdjęcie limiterów
2. Obecnie nie ma do tego silnika wydajniejszych wtryskiwaczy
: 19 lis 2009, 14:41
autor: zaprzal
wowo pisze:2. Obecnie nie ma do tego silnika wydajniejszych wtryskiwaczy
Zgadza sie, jest w ofercie, ale spróbuj zamówić. Rok temu produkcja była zawieszona. Moze do dnia dzisiejszego coś się zmieniło, choć zapowiedzi były nieciekawe
: 20 lis 2009, 22:42
autor: TuneFORCE
sa w sprzedaży, do ok 260/270KM starczają
: 21 lis 2009, 00:10
autor: zaprzal
gwarancja na co?
: 21 lis 2009, 00:46
autor: TuneFORCE
chyba chodzi o to czy na 100% będzie te 270KM?
w zasadzie co za różnica? nic ,,mocniejszego'' i tak nie ma
: 21 lis 2009, 15:56
autor: wowo
Szkoda, że nie były dostępne jak Rogal ogarniał moje AFB. Wtedy miałem ciśnienie na większe mody.
Może ktoś w końcu w PL pokusi się by mocno zdłubać tego kondona.
: 22 lis 2009, 07:40
autor: PMW
jaki problem :D holset zamiast garreta, FMIC + dolot 3 cale, wydech 2,75... wystroić to i bangla, 260km/520nm jest do zrobienia kolega w seacie 1,9 tdi zrobił 245km ~400nm u rogala i nie wybuchło
: 22 lis 2009, 16:24
autor: wowo
+ wtryski oczywiście.
Te auto z linku dość mocno przydymia. Nie wyobrażam soboe codziennego użytkowania. Poza tym jestem ciekaw jak skraca się żywotność hydrauliki zaworowej, skoro już na serii jest kulawo
: 22 lis 2009, 23:45
autor: PMW
wowo pisze:+ wtryski oczywiście.
Te auto z linku dość mocno przydymia. Nie wyobrażam soboe codziennego użytkowania. Poza tym jestem ciekaw jak skraca się żywotność hydrauliki zaworowej, skoro już na serii jest kulawo
no ten wóz z YT jakoś dziwnie wystrojony jest ... mega przelany z dołu, dopiero pod odcinką przestaje dymić... w ogóle nie powinien gdyby mapa była dobrze zrobiona...
: 22 lis 2009, 23:49
autor: zaprzal
no ten wóz z YT jakoś dziwnie wystrojony jest ... mega przelany z dołu, dopiero pod odcinką przestaje dymić... w ogóle nie powinien gdyby mapa była dobrze zrobiona...
Te auto z linku dość mocno przydymia. Nie wyobrażam soboe codziennego użytkowania.
hx35 to duza locha bez zmeinnej geometrii... niestety fizyki sie nei przeskoczy i takie turbo nie bedzie wstawac z dolu...
Mialem kiedys 1.6 z hx27w i moc tez nieco ponad 100km z litra i tak jak mowi Wowo - do codziennej jazdy takie autko to porazka.
Zeby to mialo rece i nogi musi byc sprezarka/ki ze zmienna geometria
wowo pisze:Poza tym jestem ciekaw jak skraca się żywotność hydrauliki zaworowej, skoro już na serii jest kulawo