Strona 1 z 1

[a6 c5 wadowice] montac Biturbo w 2,5TDI

: 20 lip 2009, 16:41
autor: misiek87
Witam
mam takie pytanie, bo nie wiem czy sie da i czy wogole sie oplaca,
chcialem zapytac czy można zamontowac do silnika 2.5TDI 180KM biturbo ?
pozdrawiam

: 20 lip 2009, 22:50
autor: Waldi77
Kolega chyba nie do końca wie o czym pisze :-/
Odpowiedz brzmi: wszystko (no prawie) się da,
Tylko że tu pojawia się całe mnóstwo pytań; np:
1. po co? dla wyrownania momentu czy dla podniesienia mocy?
2. jakie ma być ciśnienie doładowania?
3 czy dokonując tak daleko idących, skomplikowanych technicznie przeróbek nie lepiej pomyśleć o 3.0 lub 4.0 TDI - myślę że będzie taniej i bezpieczniej :mrgreen:

: 18 lis 2009, 13:38
autor: LuQas
Nie lepiej 2,7 Bit ??

: 18 lis 2009, 21:20
autor: wowo
Czy dołożysz drugie turbo, czy włożysz coś większego i tak z niego mocy nie wyciągniesz.
1. Blokada na pompie uniemożliwi całkowite zdjęcie limiterów
2. Obecnie nie ma do tego silnika wydajniejszych wtryskiwaczy

: 19 lis 2009, 14:41
autor: zaprzal
wowo pisze:2. Obecnie nie ma do tego silnika wydajniejszych wtryskiwaczy
FRATELLI BOSIO RACE683

http://diesel-service.nl/shop/index.php ... =2&group=0

: 20 lis 2009, 19:46
autor: wowo
Zgadza sie, jest w ofercie, ale spróbuj zamówić. Rok temu produkcja była zawieszona. Moze do dnia dzisiejszego coś się zmieniło, choć zapowiedzi były nieciekawe :/

: 20 lis 2009, 22:42
autor: TuneFORCE
sa w sprzedaży, do ok 260/270KM starczają

: 21 lis 2009, 00:10
autor: zaprzal
gwarancja na co?

: 21 lis 2009, 00:46
autor: TuneFORCE
chyba chodzi o to czy na 100% będzie te 270KM?

w zasadzie co za różnica? nic ,,mocniejszego'' i tak nie ma ;-)

: 21 lis 2009, 15:56
autor: wowo
Szkoda, że nie były dostępne jak Rogal ogarniał moje AFB. Wtedy miałem ciśnienie na większe mody.
Może ktoś w końcu w PL pokusi się by mocno zdłubać tego kondona.

: 22 lis 2009, 07:40
autor: PMW


jaki problem :D holset zamiast garreta, FMIC + dolot 3 cale, wydech 2,75... wystroić to i bangla, 260km/520nm jest do zrobienia kolega w seacie 1,9 tdi zrobił 245km ~400nm u rogala i nie wybuchło :)

: 22 lis 2009, 16:24
autor: wowo
+ wtryski oczywiście.
Te auto z linku dość mocno przydymia. Nie wyobrażam soboe codziennego użytkowania. Poza tym jestem ciekaw jak skraca się żywotność hydrauliki zaworowej, skoro już na serii jest kulawo :/

: 22 lis 2009, 23:45
autor: PMW
wowo pisze:+ wtryski oczywiście.
Te auto z linku dość mocno przydymia. Nie wyobrażam soboe codziennego użytkowania. Poza tym jestem ciekaw jak skraca się żywotność hydrauliki zaworowej, skoro już na serii jest kulawo :/
no ten wóz z YT jakoś dziwnie wystrojony jest ... mega przelany z dołu, dopiero pod odcinką przestaje dymić... w ogóle nie powinien gdyby mapa była dobrze zrobiona...

: 22 lis 2009, 23:49
autor: zaprzal
no ten wóz z YT jakoś dziwnie wystrojony jest ... mega przelany z dołu, dopiero pod odcinką przestaje dymić... w ogóle nie powinien gdyby mapa była dobrze zrobiona...
Te auto z linku dość mocno przydymia. Nie wyobrażam soboe codziennego użytkowania.
hx35 to duza locha bez zmeinnej geometrii... niestety fizyki sie nei przeskoczy i takie turbo nie bedzie wstawac z dolu...

Mialem kiedys 1.6 z hx27w i moc tez nieco ponad 100km z litra i tak jak mowi Wowo - do codziennej jazdy takie autko to porazka.

Zeby to mialo rece i nogi musi byc sprezarka/ki ze zmienna geometria
wowo pisze:Poza tym jestem ciekaw jak skraca się żywotność hydrauliki zaworowej, skoro już na serii jest kulawo :/
jak to pisze Masters "z gówna bicza nie ukrecisz" ;)